Hakutulokset

1. Tapetilla

Mitä vittua muovikulho!

Oliko asia nyt vieläpä niin, että olet/ olit sen miehen kämpillä touhuamassa? (Sori ei mulla mitään neuvoja kyllä taida löytyä, aika sanattomaksi veti.) Niin ja kiitos tästä ketjusta :D:D:D
  2. Tapetilla

Mikä näistä olisi sinun värisi vaatteessa?

Ideaalina ehkä tuo kirsikka (ainoa sen värinen toppi näyttää kasvojen lähellä tosi nätiltä), jostain syystä käytännössä useammat onkin sitten mustaa.. Kaupoissa ei tuu usein vastaan kirsikanpunaista, mustaa useammin? (Saa laittaa linkkejä kirsikanvärisiin yläosiin verkkokaupoissa!)
  3. Tapetilla

Päivää

Vielä ehtis kahvitella ennen kuin vaikuttaa yöuniin, mulla raja menee siinä viiden maissa.. Ruoaksi voisikin valita joko tavallista tai rusinatonta maksalaatikkoa, molempia gourmetherkkuja löytyy loota. Iltaherkuksi tuli shopattua kolmea eri juustoa. JA hittolainen, tänään kyllä laitan...
  4. Tapetilla

Onko "tyhmää" ostaa vauvalle huonekalut samaa sarjaa (uutena) kun käytettynäkin saisi.

Mä laittaisin riemulla rahaa palamaan lastenhuoneen kalustukseen jos olisi varaa! Käytännössä siis kuitenkin kaikki on eriparia ja kierrätettyä. Vauvahan ei tarvitsemalla tarvitse muita uusia kalusteita kuin patjan, muttei kukaan kiellä tai tuomitse jos haluaa huoneesta omannäköisen (jos...
  5. Tapetilla

G: Montako euron juustoa jaksat syödä kerralla?

Mmmmm, euron juusto.... :popcorn: Se on nyt siinä ja siinä, etten laita miestä työmatkalla käymään mäkkärin kautta.
  6. Tapetilla

6-vee kutsuu vanhempiaan etunimillä

Täällä tyttö, 3,5-vuotta kyllästyi moneen mummoonsa ja kutsuu kaikkia etunimillä (siis piti liian aikaavievänä sanoa aina xxxxxx-mummi tai xxxxxx-ukki). Välillä käyttää myös minusta ja isästään etunimiä, varsinkin hetki sen jälkeen, kun olen esim. itse sanonut mieheni nimen. Meillä ei siis...
  7. Tapetilla

Take That-fanien haastattelu Jyrkissä v. 1996 (linkki)

Take That - Do What U Like Take That - Do What You Like - YouTube eli bändin eka video. HUOM. Vilautusvaroitus! Iiiiiiiik!
  8. Tapetilla

Oooh, ehkä maailmanhistorian eka tyyppi (ainakin nainen) jonka suosikkina oli Jason, se oli vähän semmonen jämä-takethattilainen Howardin kanssa..! :) Itse samoilla linjoilla Akaatin kanssa, tosin Mark parka on tainnut vanhentua noista "huonoiten" (vrt. Gary joka on "vanhanakin" oikein komea).
  9. Tapetilla

Take That -fanien haastattelu Jyrkissä 1996 - YouTube Voisko joku nyt hei tunnustaa fanittaneensa ko. bändiä, YKSIKÄÄN mun fb-kavereista ei tunnustanut |O Kuka oli suosikki?
  10. Tapetilla

Linkki legginssien ohjeeseen ( helpompaa ei ole )

Thanks! Linkitin heti äidilleni, se on näitä superompelijoita jotka hurauttaa hetkessä mitä vaan (ilman kaavaakin, saati noin hyvillä ohjeilla). Itse omistan ompelukoneen, joka on ulkoillut kaapin ylähyllyltä vain kahdesti viiden vuoden aikana - kerran, kun äiti näytti miten sitä nyt...
  11. Tapetilla

Juustojen ystävät. Gallup teille.

Ei järjestyksessä (mahdotonta! ..Jo rajaus kolmeen tuottaa suunnattomia vaikeuksia.) Feta Brie Vanha Gouda (pakko laittaa perään sinihomejuustot, mozzarella, Emmental, Turunmaa-kermajuusto, jne. )
  12. Tapetilla

Tarkempi Gallup omista

Minennoo tohtinut kurkistaa koko värkkiä enää toisen synnytykseni jälkeen :ashamed: Toimituksesta on kuiteskin jo lähemmäs kymmenen kuukautta.
  13. Tapetilla

Mitä laitat uusien perunoiden päälle?

Tän vuoden "uusi" lemppari, Aura-juustosiivu. Sillin puuttuessa juhannuspöydästä sävelsin vähän, oli ihan törkeän hyvää!
  14. Tapetilla

Kävin antaa sormenjälkeni poliisilaitoksella

Niin ja täällä ainakin oli suuri pettymys, kun laitoksella ei otettu jälkiä silleen perinteiseen mustesormityyliin vaan siellä oli joku hifi-laite (skanneri?) sormenjälkien ottoa varten :(
  15. Tapetilla

Erikoisimmat paikat missä olet käynyt (matkustanut)?

Asuttiin hetki Kyproksella, 80-luvun lopulla siellä oli Turkin ja Kreikan puoli, mutta YK-sotilaat perheineen asusteli keskellä ns. "No-man's Landilla". Oon myös käynyt Neuvostoliitossa, mutten Venäjällä.
  16. Tapetilla

Millä perusteella valitsit nimimerkkisi ja mitä se tarkoittaa?

Mä tykkään seurata mitkä aiheet on juuri tänään tapetilla eli kovasti esillä. Lisäksi tunnen itseni nykyään melkoiseksi seinäkukkaseksi, sulaudun aika lailla tehokkaasti taustaan..
  17. Tapetilla

Ostaako teidän miehet teille alusvaatteita tai muita sellaisia lahjoja?

Ei osta, tietää ehkä, että on parempi olla kurkkimatta mun alushousujen nykyistä kokoa :rolleyes: Jotkut asiat on parempi jättää vaan salaisuudeksi.
  18. Tapetilla

Mikä soittoääni sinulla nyt puhelimessa...

Nick Caven Weeping Song.
  19. Tapetilla

Musta tuntuu, etten tunne itseäni yhtään. Oon koko ikäni elänyt muiden odotusten mukaan ja nyt

:eek: Sekö mullakin on (iän puolesta alkaisi kyllä ollakin vaikka sitten pari vuotta etuajassa)..! Ihan kuin lamppu ois syttynyt pään päällä kuin luin ton diagnoosin. Itsellä siis niin, että musta tuntuu kuin eläisin jonkun muun elämää. Ei noita parikymppisiä sais päästää tekemään tulevien...

Yhteistyössä