Hakutulokset

1. S

*Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

Mulla muuttui la, eli sen voisi korjata 21.2. :) Oi, että kun itsekin olisi jo tuossa vaiheessa että liikkeet tuntuu. Siukuki 10+4
  2. S

*Noin kolmekymppiset ekakertalaiset HEINÄKUUSSA*

Novelle78 laitoin yksäriä tuosta liinasta.
  3. S

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Onnittelut Talitintti! :flower: Tsemppiä Viu tutkimuksiin! Se on hyvä varmasti välillä ottaa rennosti.
  4. S

Onnittelut Anna! :heart: Jospa tässä kuussa tulis kunnon plussa aalto. :)
  5. S

Ihanaa Linda! Onnea testailuun Anna! Ja Keltakanelille onnittelut poikalupauksesta. Toivottavasti tuo kalkkikertymä menee ohi.
  6. S

tömpsis Mulla kyseltiin ensin normi jutut, eli milloin on ollut edelliset kuukautiset, milloin tuli positiivinen raskaustesti, mikä oli ehkäisy aikaisemmin ja milloin se on jätetty pois jne. Sitten housut pois. :D
  7. S

Linda kun tein raskaustestin, niin samalla testasin ovistestillä ja se näytti todella vahvaa viivaa. Joten ehkä kannattaa kokeilla myös tuota toista testiä. Käytiin tänään ultrassa yksityisellä ja siellä se pieni oli ja voi hyvin. Sydän sykki ja kokoa oli 2,2 cm (vastasi viikkoja, eli nyt on...
  8. S

Heips! Käytiin tänään ultrassa yksityisellä ja sielähän se pieni sätkytteli. Sydän sykki ja kokoa oli 2,2 cm (vastasi viikkoja, eli nyt on rv 9+3). Ultraaja oli aivan ihana, jutteli kovasti ja kertoi mitä kuvassa näkyy. Kyllä tuli tippa linssiin sekä minulla että miehellä. Saatiin muutama...
  9. S

Moi! Tulin katsomaan mitä tähän pinoon kuuluu. Aika moni näyttää olevan loppukierrossa, toivottavasti saadaan kohta ensimmäinen plussa tälle kuulle. ++++ :whistle: Onnittelut Viulle kihlautumisesta ja mukavia juhlia huomiselle! ON: Odottelen ensimmäistä neuvolaa johon on vielä reilut...
  10. S

*Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

Kiitos tervetulotoivotuksista! Juhannus meni mökillä ystävien kanssa. Punaviiniä oli tarjolla ja jotenkin onnistuin kiertämään sen juomisen... Kukaan ei ainakaan sanonut mitään. Ei olla kerrottu kenellekään raskautumisesta kun mennään vielä niin varhaisilla viikoilla. Mukava kuulla Rae...
  11. S

*Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

Moi! Täällä ilmoittautuu uusi kirjoittelija. Plussasin tuolta vauvakuumeen 3-kymppisten ensikertalaisten pinosta reilu viikko sitten. LA laskureiden mukaan olisi 19.2. Ensimmäinen aika neuvolaan on varattuna, mutta siihen on vielä viisi viikkoa aikaa. Huoh, miten sitä jaksaa odotella...
  12. S

Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Hei! Kyselin tänään aikaa varhaisultraan, mutta en saanut sitä vasta kuin rv9... Lääkärit taitaa olla lomilla. Blue76 Mulla on ollut plussasta lähtien vatsakipuja lähes kokoajan. Välillä vihloo ja välillä muuten särkee. Ja turvotus on melkoinen. Mutta uskoisin että se on ihan normaalia.
  13. S

Minä sain lähetettyä viestin painamalla nimen alta tuota kirjekuorta. =) Uusi viesti kohtaa en löytänyt itsekään mistään.
  14. S

Tervehdys! Täälläkin ilmoittautuu uusi helmikuinen tuolta vauvakuumeen 3-kymppisten ensikertalaisten pinosta. Plussasin reilu viikko sitten ja nyt olen tämän viikon oikestaan ihmetellyt onko tämä totta. Noo, neljänä päivänä peräkkäin tein raskaustestin ja positiivista näytti, eikä tätiä ole...
  15. S

Innuli ja feufollet pahoittelut tädistä. :hug: Tervetuloa Linda! :flower: Sintti minäkin aloitin hyvissä ajoin tikuttelut ja tikkuja kului. Mutta ajattelin että parempi se on ajoissa aloittaa ettei vaan mene huti. Sannuli *peukut pystyssä*! ++++++ :whistle: Sunny nyt vaan miehen...
  16. S

Olivia hyvä hyvä, toivottavasti foolihapot ja greippimehu auttaa! Mitäs tänne muille kuuluu?
  17. S

Voi että Viu :hug: , eihän kaikki saa ovistesteihin kunnon plussaa mutta saavat kuitenkin siihen tärkeämpään testiin plussan. Ja ovis tosiaan ehtii vielä tulla. Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia! talitintti Onnittelut ovisplussasta! Minä luulen että tuolla foolihapolla on vaikutusta...
  18. S

Muokkasin muuten nimimerkkiä ja lisäsin siihen tuon ii:n perään. On helpompi taivuttaa. :p edit:Miten niin vähän tylsää, kun pitää olla ilta töissä
  19. S

Kirjoittelen tänne huvikseni mitä tässä kierrossa tehtiin toisin ja plussattiin. Otin greippimehun käyttöön ja join sitä (kp1 -> vähän oviksen ohi) lasin päivässä. Pitäisi ilmeisesti mm. helpottaa oviksen bongaamista, mutta mulla ovistestin viiva oli hieman heikompi kuin edelliskierrossa ja...
  20. S

Innuli, niinhän se mullakin näytti puhdasta negaa kun testasin liian aikaisin. Joten toivoa vielä on. :) Sannuli ja feufollet, jännittävää! Ja mielenkiintoista että teillä on samanlaiset oireet. Toivottavasti tulette kaikki nyt plussaimussa mukana! ++++++ :whistle:

Yhteistyössä