Hakutulokset

1. lana-muikku

*~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

Heippa vaan kaikille ! Tästäpä onkin aikaa .. Ja mulla kesti enneku löysin tän ketjun..Salasanakin oli unohtunut jo :whistle: En ole enää aikoihin kirjoitellut. Poika on nyt 1v6kk ja todella mainio mies:heart: Meillä ollaan sairasteltu tässä kuukauden verran :snotty:Mulla ehkä keuhkokuume...
  2. lana-muikku

Maalismussukat - syntyneet

Heippa kaikille ! Siitä , kun viimeksi olen kirjoittanut on todella pitkä aika , enkä enää löytänyt sitä oikeeta ketjua, jossa kirjoittelin silloin odotus aikana:whistle: Onko tämä palsta eri kuin se Maaliskuunmussukat maaliskuussa, silloin aikoinaan2010 syntyneet, vai onko näin paljon...
  3. lana-muikku

En ONNISTU LISÄÄMÄÄN KUVAA TÄNNE! en oo koskaan osannu enkä osaa nytkään! MIksi sen pitää olla niin vaikeeta täällä!!!!??? KERTOKAAAA NYT HYVÄT IHMISET!??
  4. lana-muikku

Oho, tuli pikku kirjotus virheitä tohon textiin, ku hutasin nii nopeesti! Mut ketäpä tuo haittoo!! :vampire:! Tältä erää taaaaaaaas... :wave:
  5. lana-muikku

Nonniiiii! Meijän Martti Joona Juhana Täyttää tänään 6kk:flower: .. Meillä on menny aika tosi mukavasti ja nopeesti! En ole tänne ehtinyt kirjoitella ja sit olin unohtanu salasananki ! Martti käy muskaria joka to, Paitsi tänään, ku on syys loma. Martilla puhjennu 2 ala hammasta, aloitti syömään...
  6. lana-muikku

Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

Se mitä nyt kiireiltä keretään :wave: ja vähiltä yö unilta jaxetaan! === Lanis & Mustikka 1 vk 4 pv=== :heart: :heart: :heart: |O Ps. laittaisin tänne hänestä kuviakin, mikäli osaisin :(
  7. lana-muikku

~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

Heip! Täälläkin ollaan synnytty ja poika jo viikon vanha! On vaan ollu niin hirmusen kiire, etten ole ollenkaan kerenny kirjotella! Pieni- suuri mies syntyi To 15.04.klo. 03.01. Yöllä yliaikasena rv 42+3! painoi 3880g ja pitkä 52 cm. 8 pitkää vuorokautta vietettiin sairaalassa sen takia, kun...
  8. lana-muikku

OHO, tulipas kummasti tummennettu toi koko texti! Siis tää kone tekee ihan jotain omaa! SORRY!!! :attn: :laugh: :kieh:
  9. lana-muikku

Heippa taas pitkästä, pitkästä aikaa! :wave: . Piti tänne vasta seuraavan kerran kirjotella, sitte ku vauva tullu maailmaan, mutta eipä tuo mitään oo vielä ilmotellu tulostaan! Joten Nanakuu[/b]& Espresso+ muut mahojenne kanssa tuskailevat, täällä on kans yx turhautunut odottaja . Ja hermoja...
  10. lana-muikku

Sunburned Voi toki muistamme sinut, tai ainakin minä muistan :wave: Oletkin ollut aina välillä mun mielessä ja olen miettinyt, miten olet/te jaxelleet? Ja kiitos zempeistä, sitä tarvitaan.. mulla ois laskettuun vielä n pari viikkoa.. aika monella on täällä jo syntyny näillä viikoilla, millä olen...
  11. lana-muikku

:attn: Tänään on mun synttärit :attn: Juhlittiin niitä perheen ja ystävien kesken jo viime lauantaina etukäteen ! Tänään oli mulla puhtipvä.. koottiin äitin miehen kanssa pinnasänky ja äitee putsas mun keittiön kaappeja, jotka olivat aika pinttyneet yli 6 vuotta tässä asuessani.. Ja imuroin +...
  12. lana-muikku

36 +0 rv lähti käyntiin .. Jeee :wave: Mulla kans huomenna neuvola.. (kun oli siis joillain muillakin) :flower: ONNEA PALJON vauvansa saaneille :flower: ! Kun ei täällä enää pysy perässä, eikä jaxa muistaa kaikkia nimimerkkejä, ketkä jo synnyttäny, ku jatkuvasti tulee uusia vauvoja =)...
  13. lana-muikku

~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

Siis, miten IHAAAAAANA onkaan toi vauva pylly pystyssä, tossa etusivulla! Kannatetaan tuota kuvaa myös maaliskuun pinoon! :wave: Kiitos Pippa3!
  14. lana-muikku

Voi miten IHANA synnytys kertomus Nalle1Puh ! Ja TUHANNESTI ONNEA pienestä pojasta! :flower: :flower: :flower: :heart: .. Millä raskaus- viikoilla siis olit menossa? Olenko laskenut oikein, jotta siis tässä ketjussa on jo 4 syntynyttä vauvaa??? Ei vaan tuolla päivityxessä vielä ole näkynyt...
  15. lana-muikku

Tulin kurkkaamaan teijän juttuja, ku itte ihan pihalla jo tästä porukasta! peräänkuullutus! Katariina00 saitko mun yxityisviestin??? Laitoin siihen naamakirjaan koskien, mm myös koko nimeni! Että ois ihan kiwa, jos jotain vastaisit? Ja sitten vielä omia juttuja: Tyyppi masussa on voinu...
  16. lana-muikku

Katariina00 laitoin sulle YV:tä eilen! Käyhän lukemassa, jos et jo käyny :wave: :wave:
  17. lana-muikku

HEIP! Ja POX 34+0 :attn: :attn: === Lanis & Mustikka :wave: :wave: :heart: :heart: ===
  18. lana-muikku

Chef halusin vaan tarkentaa sulle, jotta tourette ei todellakaan ole mikään HÄIRIÖ! Sulla on hieman väärää tietoa koko sairaudesta! Se on neurologinen juu kyllä, mutta se ei tarkoita sitä että ihminen olisi jotenki tyhmä! Vaan oikeestaan päin vastoin! Ja mä en jaxa tästä enää jauhaa sen enempää...
  19. lana-muikku

=) Nalle1Puh meillä oli sitten vähän saman tapaset isyys pakkauxet: Mäki tilasin sieltä varmaa samaiselta sivulta ja siin oli just kans noi Daddy rocks- textillä, miehelle T-paita ja vauvalle, T-paita ja pipo nii ja sit sellanen isin-kulta- tutti! Et vähän samantapaset, muuten, mut mä en tilannu...

Yhteistyössä