OOOIH!!Meidän ku tosissaan!! :heart: :heart: :heart:
Mitäköhän tuolla toisessa pinossa oli kommenttia...hmm...tyhjenemisiä.Joo.No nyt on ollut sitten ihan ok olo.Ei ONNEKS ollu merkki synnytyksen alkamisesta! HUH!
Olen niin helpottunut!Se oli sitten vaan joku tyhjennys!
Mutta nyt tulee meijän taloon vettä!!!Uusi kaivo on nyt sitten käytössä..ja vesi virtaa!!Vuoden vesipiina on meidän talossa ohi!Kullan kanssa puhuttiinkin että ihan hyvinhän me siitä selvittiin!!Ilman mitään isompia konflikteja meijän välillä. =) Yhen kerran oli tää mamma lähössä evakkoon suutuspäissään...mutta se oli nopeesti ohi menevä semmonen.
heh...nää raskaushormoonit oli osallisena siinäkin...
Tässä on nyt sitten värjätty mamman hiukset (vuoden tauon jälkeen) ja pesty pahalle haiseva koira.Ja harjoteltu taas pesemään pyykkiä.
Senkin taidon joutuu iha opettelemaan uudestaan..ku anoppi on pessy meijän pyykkejä nyt sitten tänä aikana.Iso kiitos anopille siis!!JEe jee!!Hienoo...maistuu taas.
Kinderille Kaameesti onnea pojista!!Keksivät hyvän päivän syntyä...
Mulla on samana päivänä itelläni.
ONNEA ONNEA!! :heart: :heart:
Hmm...eilen meinas illasta supistella aikalailla.Selkää poltti ja silleen...aaltomaista kipua.Mutta ei mitään järetöntä vielä...Polttavasti nipisteli ristiselkää ja maha kovettu.Nooh...josko tässä pysyttäs kasassa sitten loppuun asti.Niin tässä mennään nyt sit.Tää mitää synny...kuha härkkii vaa...
Syntyy huhtikuun alussa sitten...
Kyllä on hienoo kun on meijän kuu...jänniä viikkoja...hermoja vaativia kaikilla.Jokainen meistä kun hikoilee synnyttämään jo pikkuhilijaa.
Itelläni on viikkoja vielä 4 jälellä laskettuun...eikä tätä kai anneta paljoa sen yli mennä.Mistä noista tietää.
Isonahan tää edelleen kasvaa..mutta lasketunajan arvio tuolla käyrällä on reilun 4 kiloo...jos nyt ei ota harppauksia sitten viimesillä viikoilla.
Tänään ois neuvola...pian ois sinne lähettävä.Ei kai siellä mitää ihmeellistä...arvot mulla on ollu ihan hyvät koko ajan.Perus juttuja vaa. =) Kuhan höpötellään tätin kanssa...sitä se on.
Täällä on hiihtoloma...ja isommat lapset viiän huomenna tai keskiviikkona sitten lomalle pariksi päivää.JEe.Kuopuksen kanssa ollaan to asti ja sit seki kai menee mummolle...mummo halus kaikkia mut noi isommat menee vanhaan tukiperheeseensä.Ni ottakoon mummo laatuaikaa kuopuksen kanssa sitten.Lomaa lomaa...ihanaa!Saadaan ukkelin kanssa olla rauhassa. :heart:
Hmm...joku oli kans tulossa tai menossa k-sks:ssään synnyttämään.Juu no mulla on lapsvuodeaika siel menny ihan kohtuullisesti.Omantoimen sairaala se taitaa olla ja onkin.Että ite suurimmaksi osaksi hoidetaan vauvat ja kaikki.Ite tykkään siitä tavasta.Siellä vaan pitää osata sitte pyytää apua jos tarvihtee.Mutta noi kätilöt ei oo ollu parhaita mitä mulle on osunu... :/ Kunno ääsläpiä... :/
Mutta mun on lähettävä laittautuu neuvolaan!!! =)
Ukkeli tuli lumitöistä...jos lähettäs ihan yhessä kera kuopuksen kylälle neuvolaan ja kauppaan...isommat meni naapuriin touhuamaan...hiihtämällä.
Täällä POKSUTAAN!!
Daizz ja "eemeli" joka kasvaa liikaa 36 TASAN!! :heart: :heart: :heart: