Mekin tullaan mukaan !
Olen käynyt lukemassa mutta en ole ehtinyt kirjoitella, nyt "Op" nukkuu rattaissa ulkona,joten pääsin koneelle rauhassa.
Op on jo vähän yli 2 kuukautta vanha! Aika menee nopeasti..
Ristiäiset meillä oli kaksi viikkoa sitten ja kutsun täällä lastani nimimerkillä "Op".
Imetän ja minusta se on helppoa ja mukavaa. Ymmärrän hyvin että jollain se ei onnistu, eivätkä pidä siitä, mutta minulle se on onneksi ollut helppoa ja mukavaa. Ainakin vielä..
Tuttelia on saanut jos on isällä tai mummulla hoidossa. Aloitin itse jumpat 3 viikkoa sitten ja olen käynyt 3 kertaa viikossa spinningissä/combatissa/salilla. Aluksi oli tosi rankkaa, mutta nyt on tullut jo himo... Vauvan kanssa on tosi ihanaa, mutta aijon pitää omasta ajastani kiinni (jolloin myös mielenterveyteni pysyy hyvänä) ja käydä liikkumassa sen 3 kertaa viikossa. Op on silloin hoidossa 1,5 h ja yleensä ajoitan sen siihen aikaan että Op nukkuu. Toki on muutaman kerran herännyt, ja ovat Tuttelia antaneet mitä pikku herra iloisesti syö! (onneksi, sillä muuten tuo harrastus ei olisi mahdollinen)
Viikko sitten 2 kk neuvolassa:
4580 g (syntymäpaino 3180g)
56 cm (50 cm)
Katson täällä muiden lukuja, niin tuntuu oma poika aika vähän kasvavan.. Mutta neuvolassa ovat tyytyväisiä pojan painon nousuun, että taitaa riittää..
Parisuhteestakin on tullut pidettyä huolta, kaksi viikkoa sitten lähdettiin miehen kanssa yhdessä ulos. Kahden tunnin jälkeen soitin saako tulla jo kotiin..
No, oltiin me sitten loppujen lopuksi 5 tuntia parantamassa parisuhdetta ja kivaa oli . Mutta ihanaa oli tulla kotiin vauvan luokse!! Ja muutama siideri kosahti hattuun ihan mukavasti..
Hoitajat olivat onnellisia saadessaan hoitaa pientä poikaamme, eli kaikille jotain!
Op on iltaisin vähän huudellut ilmavaivojaan muutaman viikon, ja Cuplatonilla ja hieronnalla on rauhoittunut. Joka ilta hieron Op:n mahan ja "jumpautan" jalkoja. Op tykkää ja hymyilee, ja pieruja tulee paljon...
Kauhea käry ja onnellinen pieni mies !
Meillä siis menee kaikenkaikkiaan hyvin! Elämä on sitten ihanaa!! :heart:
t. nalle1puh ja Op 2 kk 4 päivää