Hakutulokset

1. PePa

Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

Tervetuloa mukaan mussukkanuppunen :)
  2. PePa

Kertomisesta : Parille ystävälle olen kertonut kuumeilusta. Kummankaan porukoille ei ollut tarkoitus vielä kertoa mutta viikonloppuna vihjaisin äidille että kuumetta on :P Reaktio oli odotettavissa "et oo tosissas!" :D Mutta hyvä että äiti on nyt tietoinen niin sitten kun on jotain kerrottavaa...
  3. PePa

Tervetuloa mukaan Piinasteleva :)
  4. PePa

Minä täällä käyn lueskelemassa ainakin mutta kovin on hiljaista :/ Onnea Niisku-Rouva :) Omppuf , harmitukset :/ Toivotaan että tämä olisi se kierto kun teillä tärppää :) Täällä mennään dpo8, yritän kovasti vastustaa kiusausta testailla liian aikaisin :P
  5. PePa

Täällä kierto vaan jatkuu ja jatkuu.. Mutta sunnuntaina ovistestit näytti plussaa. Eli sen mukaan nyt olisi menossa dpo1, saas nähdä miten tässä käy :)
  6. PePa

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!! :) Täällä ei mitään uutta. Kp 40 tai jotain, ei tätiä ei plussaa ei mitään.. plääh. :/
  7. PePa

Onnea maisakaarina :) Täällä ei mitään uutta..
  8. PePa

Kp 32/?? eikä tädistä tietookaan.. Ketuttaa jos kierto venyy pitkäksi eikä päästä uuteen yritykseen.
  9. PePa

Onnea vauvahaave!! :)
  10. PePa

Jännät paikat monella :D Täällä on aamulla testattu puhdas nega, mutta sen jo arvasin joten ei edes harmita, ja yrityskertakin oli vasta ensimmäinen niin jaksaa vielä ajatella positiivisesti :P Toivottavasti menkat alkaa parin päivän sisään eikä kierto venyisi mahdottoman pitkäksi...
  11. PePa

Tsemppiä jännäilijöille!! Täällä ei vaan ovisliuskan viiva tummene :/ Taitaa olla tämä kierto menetetty..
  12. PePa

Täällä ei ainakaan taideta jännäillä yhtään, ovista en ole bongannut testailuista huolimatta ja pupuilutkin jäänyt minimiin :/ Ei mulla kovin korkeat odotukset näin ensimmäiselle kierrolle ollutkaan mutta olisihan se ollut jännää :)
  13. PePa

Onnea kuu-mami plussasta!! Ja tervetuloa maisakaarina :) Täällä olen tikutellut ovista mutta toistaiseksi ei ole näkynyt mitään siihen suuntaan viittaavaa. Meillä pupuillaan nykyään niin harvoin että tällä menolla ei ole odotettavissa mitään pitkään aikaan :P Saako kysellä miten asutte...
  14. PePa

Onnea plussasta Riiviöiden äippä :) Pakkauksesta, esikoiselle otettiin, keskimmäiselle ei ja kuopukselle taas otettiin. Jos nyt tärppi kävis niin otettais tuo uusi, tykkäsin kovasti :)
  15. PePa

Omppuf, tsemppiä sairastelun keskelle! Mustakin tuntuu että meillä on jatkuvasti joku kipeänä.. Kuumeilusta olen kertonut yhdelle ystävälle, piti päästä jollekin purkamaan omia ajatuksia. Muille tuskin tulee kerrottua ennenkuin on ihan pakko :P Tiedän että tietyiltä ihmisiltä lähipiirissä on...
  16. PePa

Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Kiva vauvahaave kun tulit mukaan, nyt en ole enää uusin porukassa :P Olen pahoillani tyttären menetyksestä <3 Meille syntyi enkelitytär -12 (rv 22+5), eli oikeastaan tässä kuumeillaan jo viidettä. Tilasin nyt kuitenkin niitä ovisliuskoja :D Ensi viikolla jos alkaisi niiden kanssa sitten...
  17. PePa

No tarkoitus oli että ihan rauhassa otetaan, ei stressiä ja tulee jos / kun on tullakseen. Mutta vähän tekis mieli tilata ovistestejä ja katsoa tapahtuuko tuolla mitään :P Ja asiasta kukkaruukkuun, mulle voi listaan laittaa iäksi 28v :)
  18. PePa

Jei, menkat alkoi :D Harvemmin sitä ilahtuu niistä mutta kiva että kroppa palautuu synnytyksen jälkeen normaalitilaan, jospa sitä joskus saataisiin se plussakin. Eli yk1 ja KP1 , kierron pituudesta ei vielä mitään hajua, aina on ollut enemmän tai vähemmän epäsäännöllinen kierto ja aina...
  19. PePa

Kiitos kiitos :) Pitää lueskella ketjua hieman taaksepäin niin tulette tutummiksi.. Mitenkäs muilla on menkat alkanut imetyksen lopettamisen jälkeen?? En yhtään muista miten itselläni on käynyt isompien lasten jälkeen :P Yksilöllistähän sekin toki.. Olen nyt lopettanut imetyksen varmaan kolmisen...
  20. PePa

Tervehdys! Mahtuisikohan mukaan uusi kuumeilija? Tuntuu hassulta kirjoittaa tänne, meidän nuorimmaisin kun on vasta 4kk :D Miehen kanssa puhuttiin että neljäs ehkä sitten joskus, mutta nyt parin päivän aikana ollaan pohdittu että mitäs jos ei nyt otettaisiinkaan mitään ehkäisyä vaan annettaisiin...

Yhteistyössä