Hakutulokset

1. P

~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

myntti OHO mikä moka tainnut olla silmät hieman ristissä kirjoittaessa eli A paino 2410g ja B tuon 2435g
  2. P

~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

meille syntyi kaks pientä neitiä 31.5 kello 11.15 ja 11.17 A paino 2435g ja 45.5cm ja B 2435g ja 44.7cm. Tänään koiuduttiin Onnea kaikille vauvan jo saaneille
  3. P

Kaksosten odottajia v.2009

37 viikkoa täynnä =) en olis aluksi ikinä uskonut että näinkin pitkälle mennään mutta tämä teki juniorit eka koitetaan syntyä ja sitte kun olislupa ei tulla
  4. P

~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

onnea mussupussu ja pyry Täällä poksuu 37 viikkoa enään viikko että pitäis käydä verikokeissa ja synnärillä anestesia lääkärin juttusilla ja sitten olis leikkuu päivä.
  5. P

Tupajumi meillä on sektio aika 3.6 eli kaksosille tulee sitte sama syntymäpäivä kuin teillä on kuopuksella. Unelias joo mä tiedän ton mä pyytelen joka ilta anteeksi lapsilta kun oon ollut kärtyisä mä oon vaan niin väsynyt tän mahan kanssa olemiseen jo mutta ei tässä oli enään kuin 11 päivää...
  6. P

pikkuvarpunen hieno maha Myntti stemppiä hommien laittoon mulla on sektio aika 3.6 ja täällä jo kpvalla höyryllä laittelen kaikkea valmiiksi
  7. P

joo meidän sairaalassa ei ole päivystävää lastenlääkäriä niin ei anna synnyttää alateitse ja kuulemma käytäntö on se että leikataan jos A on perätilassa. Toisaalta olen tyytyväinen tilanteeseen näin vaikka alussa olin leikkausta vastaan.
  8. P

julietta1234 mä jouduin hankkimaan kaikki ihan alustaasti koska mulla ei ollut jäljellä enään mitään. Eiliset ultra kuulumiste lapset paino 2.5kg ja sektio on edessä 3.6 A vauva on perätilassa. Kamala kun jännitää paikat oli jo niin pehmentynyt ja auki että jos alkaa supistelemaan pitää...

Yhteistyössä