Hakutulokset

1. H

****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

Jospa taas kirjottelisinki. tää siis neljäs raskaus ja kaikki kolme edellistä on syntyny normaalisti alakautta. ekasta meni lapsivedet päivää ennen, kokoarvio ultrassa ollessa. sain siis jäädä sille reissulle. seuraavana aamuna sitten käynnistettiin puolikkaalla tabletilla, mutta syntyikin...
  2. H

täällä myös rinnat muuttunu valtaviksi. nännit varsinki on taas sellasetki jumbot, ettei mitää rajaa. Näin käyny aina raskauden aikana. Pitää vissiin jälleen kerran hommatta isompia liivejä. ite en niin tykkää asiasta, ihan tarpeeksi kun tuota kokoa on muutenki, mutta mutta.. Nukkuminenkin...
  3. H

Tervetuloa uusille! voi huoh mikä päivä! |O meidän kaks nuorinta eli 1,5 ja 3v otti sitte molemmat ja vetäsi oikee kunnon herneet nenään. olin kaikkien lasten kans päinsä kaupas ku mies illassa töissä.. molemmat huusi ihan suoraa huutoa, niin lujaa ettei varmaan ikinä! oli pakko lähtiä...
  4. H

opuntia pluss laihdutusvalmiste...

vanha ketju, mutta tietääkö kukaan saako näitä syödä kun on raskaana?
  5. H

lämmöistä ei mitään hajua, en oo kertaakaan mittaillu. Mutta vähän väliä munn on kylmä! Mies ihan ihmeissään kun yleensämä valitan että on kuuma, älä pistä lämpöä jne.. nyt on ihan päinvastoin. =) lenkille oli täs tarkotus lähteä, mutta alkas yhtäkkiä hirvee kaatosade, ettäodotellaan ainakin...
  6. H

halit niille kellä surullisia uutisia. lapsiluvun määrä taitaa meillä jäädä tähän. Tähän on meidän neljäs, ja mä oon aina sanonu että haluan neljä lasta. Alkuun mies on ollu kyllä vastaan, että ei niin montaa, mutta tässä sitä vaan ollaan. :D nyt tuntuu ihan hirveen haikeelta ajatella, että...
  7. H

yritinpä jo aamulla tänne kirjoitella, mutta sitten pitkä sepustukseni katos yhtäkkiä tuhkana tuuleen. hermostuin ja paiskasin koko koneen kiinni. :kieh: josko nyt uudella, paremmalla yrityksellä. ensiksikin voimia ihan valtavasti LS. :hug: Mulla oli nyt tänään ensimmäinen aamu, ettei ollu...
  8. H

mä pistän nyt tietoni tänne ja rupean ajattelemaan että kyllä sitä oikeesti odotellaan. elikkä huppa, 14.4, 29v SeKs ja neljättä odotellaan. Taimi on tämän pirpanan odotusnimi. =) Viime viikolla siis testailin ja tuli erittäin haalea plussa. tänä aamuna testi uudestaan ja tuli jo vahvempi...
  9. H

Heippa!! En vielä oo lopullisesti kirjautunu teidän joukkoon,, vaikka mieli on kovasti tehny... Torstaina tein testin ja se näytti plussaa, tosin haaleaa, mutta plussaa kuitenki. =) Täällä molemmat ihan fiiliksissä, sekä minä että mieheni... mutta nyt tänään aamulla... vessakäynnillä...
  10. H

sekavat sivut

En oo hetkeen täällä palstaillu, ja nyt sitten eksyin tänne taas... mutta nää sivuthan on ihan hirveen sekavat nykyisin.. taitaa siis jäädä sittenkin palstailu lyhyeen.. :kieh:
  11. H

Menisitkö töihin 2100e kk palkalla?

senkummemmin asiaan takertumatta, kommentoin vain sen, että tuo palkka ei todellakaan olisi este etten menisi töihin.. Itse olen ammatiltani lähihoitaja, joten palkka on paljon huonompi. Silti töihin on joskus mentävä!
  12. H

Pitääkö esikoululaisesi vapaapäiviä viikolla?

nyt meillä ollaan ekalla, mutta sillon kun eskarissa oli, niin vapaa päiviä aina joskius pidettiin. KYlläkin erittäin harvoin, mutta pidettiin kuitenkin.... Monesti syy oli se, että jos ilta/yö oli menny vaikeesti ja aamulla sitte nukutti, niin en jaksanu alkaa herättelemään niin nukuttiin koko...
  13. H

Onko muiden lapset siirtyny jo käyttämään lenkkareita?

Kumpparit jalassa täältäkin lähdetään aamuisin kouluun.... Muita en oo edes harkinnu.
  14. H

käytetyt herqules tuplarattaat??? hinta?

itse muistaakseni maksoin noin 300€ ku kyseiset kärryt ostin.. syksyllä 09. muuten oon tykännyt kovasti, mutta mihinkään pieneen tilaan ne eivät mene. ei sitte milläänlailla. ei siis kokonaisina eikä kasattuina. autossakin vievät aika mahdottoman tilan..
  15. H

Laittaisitteko 3v lapselle välikausivaatteet päivähoitoon päälle, kun ulkona on vielä paljon lunta mutta lämmintä on +4?

Oon vissiin ainut, mutten ymmärrä sitä, miksi pitäis vaihtaa välikausivaatteisiin ja sitte sinne alle laittaa villahaalaria/fleeceä. Miksei voi olla topalla, ja vähentää alta vaatetusta jos siltä tuntuu?? Ite valitsen mieluummin jälkimmäisen. meidän lapset ei niin paljoa pukemista rakasta, että...
  16. H

Hoidossa askartelusta..

eiköhän joka paikassa saa itse, mutta lapsen iästä ja taidoista riippuen varmaankin tarvii hoitajan apua..
  17. H

voiko bulgarian jugurttia antaa 10kk ikäiselle ?

itse ainakin annoin. mieluummin sitä ja sekaan jotain marjaa tms. kun niitä valmiita jugurtteja, jotka pelkkiä sokeri ja lisäainepommeja.
  18. H

Kuvia lastenhuoneista!

no en sitte osannukkaa laittaa linkkejä jotka olis toiminu. :(
  19. H

Millonka ton vekaran hampeja pitää alkaa harjaamaan?

eikös ohjeistus oo niin, että ekan hampaan puhjettua..
  20. H

Taaperon päiväunet pihalla, talvisaikaan

meillä on sama homma jota oon miettinyt. Poika tuli heinäkuussa siis vuoden, ja unet maittavat vain ulkona. Enkä todellakaan ala väkisin opettamaan sisälle nukkumista. jo siitäkin syystä, että meillä on muitakin lapsia, joten sisällä on menoa ja ääntä kokoajan.. pihalla kumminkin enemmän...

Yhteistyössä