Hakutulokset

1. H

Kuvia lastenhuoneista!

merkkaampa tän vielä näin kirjautuneenakin, niin löydän sitten helpommin... siitä on monta vuotta kun oon täällä käyny ja ajattelin etten edes muista tänne salasanoja ym. mutta meni näköjään oikeaan..
  2. H

HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

nyt oikein hävettää, kun en oo täällä hetkeen käyny. :ashamed: kaikki väsymykset on jääny taakse, ja voisin painaa vaikka minkälaista päivää ilman tunninkaan lepoa. ihan kuin esikoisen aikana.. sillon näin vaan oli ihan koko raskauden ajan.. mies täs yks päivä tuumasi, että joo, nyt oot...
  3. H

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

tuohon edelliseen viestiin vedoten: me kun miehen vanhemmille kerrottiin raskaudesta (tai tuo meidän likka 4v kertoi) niin reaktio oli heti se, että no poika sen pitää olla, niin on sitten molemmat!! sitte kuitenki anoppi kysyi, että kumpi on (tarkoitti toiveessa) niin minä sanoin että...
  4. H

käytättekö kestovaippoja?

mä oon hurahtanut niihin täysin. harmi kun kokeilemaan pääsee vasta heinäkuussa kun vauva syntyy....
  5. H

saa poistaa..

ja mä kun luulin, että tuo minkä kuvat on nyt netissä, on jo sen seuraavan kuvia. no kuitenki, sielä lukee tuon paketin kohdalla et tulee jakoon viikolla 21.
  6. H

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

Heips!! Siitä onkin tosi pitkä aika kun olen mitään tänne kirjoitellut. :ashamed: oikeen itteäkin hävettää. Lukemassa kyllä olen sillointällöin käynyt, mutta.. no ei kai se oo muuta kuin laiskuutta kun ei itse oo saanu kirjoitettua mitään. Taitaapa olla niin, että viimeksi joulukuussa jotain...
  7. H

N.20-25vuotiaat heinäkuiset

moikkelis pitkästä aikaa! multa jäänyt kirjoittamatta muutama tärkeä tieto, mitä tuohon listaan laitettu. elikkä synnytys paikka on Seks. ja päivä koska sinne täytyisi laskujen mukaan suunnistaa olisi 16.7. mulla ei edes ekaa neuvola käyntiä vielä. vasta ensi viikon tiistaina. jännittää ihan...
  8. H

HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

tervehdys pitkästä aikaa.. on taas aika mennyt siivillä, joten kirjoittaminen tänne jäänyt. lomaviikko on nyt takana, ja huomenna täytys töihin jaksaa.. ei yhtää oo inspistä. sanoinki miehelleni juuri, että kuinka kiva olis jo nyt jäädä äippälomalle. :) täällä olo ihan ok. suurimmat oireet...
  9. H

N.20-25vuotiaat heinäkuiset

minä 25v. toki tän raskauden aikana ehdin jo täyttää 26v. (toukokuussa) mutta ottakaahan mut tänne nuorten joukkoon silti mukaan. =) kakkosta odotellaan. esikko täyttää viikonpäästä 4v. ilman pillereitä oltu jo 2v, ja nyt tärppäs. =) =)

Yhteistyössä