Hakutulokset

1. Ä

Oysissa hoidoissa olevat!

Heip, täällä yksi oysilainen. Parin viikon päästä alkaa tositoimet - siis vaihevuojet. Joo oysiin saa kyllä jonotella jos aikoo puhelimella läpi päästä. Tänään 79 soittoa ja sitten pääsin läpi. Eikä menny ku puoli tuntia.. Onneksi palvelu on erinomaista. Kunhan saisi vielä sen nyytinkin kotiin...
  2. Ä

Kevätsekundat 2010

Heippa Kevät tulee ja jännitys tiivistyy. Mulla on pco ja syön siihen sokrulääkettä. Oon saanu painoa pois viime vuoden yrityksistä noin 6 kg ja yritän saada vielä lisää pois ennen kuin sumutus ja piikit alkaa.Onko kellään pco naisella ollut sellaisia tuntemuksia että kun saa painoa pois niin...
  3. Ä

Kevätsekundat 2010

Täällä alkaa kolmas yritys, yhtään lasta meillä ei ole. Kaksi tuloksetonta icsiä. Mutta toivoa riittää. Tällä kertaa en kerro, on kuitenkin niin raastava kokemus, että en kestä kyselyjä. Hiljaa ja jalat maassa tällä kertaa.
  4. Ä

Hoidoista tauolla olevat

Kyllä heittää oma mieli- varmasta toivosta täydelliseen epätoivoon. Työt ei jaksaisi kiinnostaa ollenkaan. En jaksa olla innostunut. Onneksi miehen kanssa menee taas hyvin. Mutta miten jaksaa tämä kaikki muukin, kuin tämä pettymys, josta ei voi vaan kaikille edes puhua. Eikä kaikki ymmärrä...
  5. Ä

Hoidoista tauolla olevat

Hei, Täällä ollaan tauolla. Minä oon ihan puhki henkisesti ja fyysisesti. Parisuhteessa kukkii kriisi. Oon neuvoton. Tälle vuodelle takana kaksi epäonnistunutta icsiä. Sen piti olla helppoa, käydä hoidossa ja tulla raskaaksi. Saada lapsi ja olla onnellinen- ei se vaan mennytkään niin...
  6. Ä

Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

Olin eilen jo valmis hautaamaan vauva-haaveet iäksi. Mutta illalla jo elämä näytti valoisammalta. Olemme päättäneet jatkaa yrittämistä, mutta piämme taukoa ainakin jouluun asti. Ongelma on että muutama vaan hedelmöittyy, mutta nekin menee sitten pieleen. Ekalla kerralla saatiin siirrettyä yksi...
  7. Ä

Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

voi poistaa listalta, ei siirtoa, ei vauvaa- kaikki 9 munasolua kuolleet.
  8. Ä

voi poistaa listalta, ei siirtoa, ei vauvaa- kaikki 9 munasolua kuolleet
  9. Ä

Heippa! Punktio meni hienosti. Viime kevään traumat on pois pyyhitty- jos voisi sanoa että hieno kokemus asiantuntevine henkilökuntineen ja mahtava huomioiminen. Munasoluja ongittiin 9kpl!!! Ei kovin kovia kipuja jälkeenpäin- pääsin pian kotiin. Saa laittaa listoille =) Meni oysin...
  10. Ä

Plasebo, taisin tiiviisti lukea viime kevään matkaasi, kun itse menin samaa vauhtia. Jos olet sama henkilö. Mulla tuli viiime keväänä 19 munasolua, ja loppuen lopuksi 1 siirtokelpoinen. :'( Ja se kesti 2vkoa. Negan tehtyä soitin väestöliittoon ja varasin ajan elokuulle. Meni herne nenään...
  11. Ä

Joku kyseli tuntemuksista. No mulla ainakin tuntunut ensimmäisen viiden päivän pistelyn jälkeen tosi voimakkaasti. Pregnyl teki musta taas pallon. Väsyttää, hengastyttää, ja huh ku väsyttää taas vähän lisää. Mulla tulossa noin 12 kpl 20 millisiä rakkuloita plus pienempiäkin.
  12. Ä

Huomen aamulla se on - punktio. Ja lauantaina soittavat mitä meidän soluille kuuluu. Saa isäntä ottaa puhelun vastaan, mun hermoilla ei selvitä siitä puhelusta kunnialla. Olin armottomasta väsymyksestä huolimatta reipas ja siivosin alakerran. Onneksi pyykinpesu on helppoa sitä tekee vaikka...
  13. Ä

Juuri laitoin pregnylin - hoidot siis edenneet pikavauhtia kystasta huolimatta. Munasoluja tulossa 12kpl =) Perjantai aamuna punktio ja jos kaikki menee hienosti niin maanantaina siirtoon. Foolihappotankkaus alkanut jo aikaa sitten plus muut vitskut. Ei stressiä nyt tähän naiseen vain laulellen...
  14. Ä

Helouhelou kolme ilta puregonia (200iu per ilta) takana, ja huh huh mikä kipu, mutta eiköhän se meinaa sitä että tulosta tapahtuu =) Onnea plussanneille! Toivottavasti monelle tulee kevät-kesävauva 2010 :heart:
  15. Ä

täälähän on plussanneita, ihanaa! tämä rouva sai luvan alkaa piikittämään. kysta oli paikoillaan, mutta pienentynyt. Puregonia menee, ja perjantaina uä.
  16. Ä

Hiljaisena taustalukija minäkin tällä hetkellä. Syön nyt terolut-kuuria että saatais kysta pois... Elekää poistako listalta siis. Ens viikolla pitäis tulla menkat ja sitten ois taas ultra.
  17. Ä

wattu, poistettiinko sulla punktion yhteydessä kysta? Oliko iso? Kasvattelitko kystan kanssa munasoluja, tuliko minkä verran?? terveisin, Kyselyikäinen Annamaria
  18. Ä

Amelie ... :'( mulla pääsi itku kun luin mitä sulle kuuluu.. Mulla oli sama tilanne kesäkuussa, kun alkio-kaveri tuli pois kahden viikon kyydissä olon jälkeen ja samalla kaveri ilmoittaa kasvavasta masusta ja töissäkin toinen.. Tämä syö niin paljon että ! Ja mies sanoo etten saa olla katkera...
  19. Ä

Amelie ja Nele Sanokaapa muuta kyllä tässä on odotusta odotettu. Mulla on pco-tyyppiset munasarjat eli monirakkulaiset ja kystan mollukka on suhteellisen iso, niin lääkärit pitäs parempana että se olisi poissa enne hoitoja. oon samaa mieltä, mutta.... eihän se ihmisen elämässä ole pitkä aika...
  20. Ä

VOI pee! :'( siellä mölllötti iso kysta :'( taas odotetaan....

Yhteistyössä