Hakutulokset

1. Ä

Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Huomenna kystan tarkistukseen. Toivottavasti se 6cm kaveri olisi poksahtanu ja menny menojaan, kun haluaisin hoidot aloittaa ja uuden yrityksen esikoiselle, jota oon odottanu sydämessäni jo kauan. Plussapuhureita toivon meille kaikille ja onnellista odottamisen aikaa. Hyvää yötä
  2. Ä

en osaa sanoa siirtääkö se aina hoitoja, mutta mulla siirsi. Mulla on niin aktiiviset munasarjat (vastaavat hoitoihin hyvin ja tekevät paljon munasoluja) niin siksi lääkäri haluaa tuon ensin pois. Ja onhan se KIPEÄ. Toivon niiin että se lähtis ens viikkoon mennessä pois, kun ultrataan uusiksi.
  3. Ä

Onpa täällä tapahtunut monenlaista! Niin on täälläkin. Minulla todettiin 5cm kysta ja hoidot siirtyy siihen asti, että se poistuu tai poistetaan. Mulle tehhäänkin kevyt hoito, eli ei suprecuria, jes! Piikkiä vaan nahkaan kun päästään asiaan.
  4. Ä

Oulussa hoidossa olevat?

onnea matkaan sannuli! mekin aloitetaan taas yrittämään yhteistä esikoista. hoidot alkaa kuun lopussa
  5. Ä

tuossa listassa on pieni virhe mun kohalla, eikait se haittaa, mutta, 2.icsi tulossa siis
  6. Ä

Oulussa hoidossa olevat?

Huomenta Oulussa hoidossa. Eka hoito tehtiin viime toukokuussa oysissa, icsi, ei tullut tulosta, kun vain suuresta saaliista saatiin yksi siirtokelpoinen yksilö joka jaksoi olla kyydissä kaksi viikkoa. Nyt sitten väestöliittoon hakemaan vauvaa kotiin =) toiveet on korkealla ja mieli on...
  7. Ä

ilmoittaudun myös syksyn piinailijoihin. Toukokuussa olimme mieheni kanssa ekaa kertaa lapsettomuushoidoissa oysissa. Icsi hoito oli mulle tosi rankka henkisesti ja fyysisesti. Saimme 19 munasolua punktiossa, mutta vain yksi pääsi siirtoon asti.... Se ei selvinnyt paria viikkoa pitempään. Nyt...

Yhteistyössä