Hakutulokset

1. T

*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

Huomenta kaikille! Täällä elellään rv19 ja uusia vaivoja on ilmennyt :) . Pahoinvoinnista en ole vielä päässyt kokonaan eroon mutta oksentelua on vain harvoin. Ruokahalu on lisääntynyt melkoisesti ja kotivaaka näyttää että lähtöpaino alkaa olla kohta käsillä. Nousutahti on ollut aika hurja...
  2. T

*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

Aurinkoista Sunnuntaita kaikille odottajille täältä Uudeltamaalta! Allekirjoittanut voi hyvin ja on hyvällä mielellä kaikista krempoista huolimatta! Pahoinvointi on alkanut tasoittumaan nyt vihdoin viikolla 18, tosin ei todellakaan ole kokonaan poistunut. Paino on noussut kuitenkin ja...
  3. T

(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Hei pitkästä aikaa kaikille! Edellinen päivitys oli muutaman viikon takaa kun olin sairaalassa pahoinvoinnin vuoksi, silloin tais olla 15 viikko menossa. Se reissu kesti 5 päivää, ja 14 litran tiputuksen jälkeen olo oli paljon parempi. Nyt vasta tajuaa kuinka huonossa kunnossa olinkaan ennen...
  4. T

Onko kukaan raskautunut, vaikka on käyttänyt ehkäisyrengasta täysin oikein?

No miksi kirjoittaisin tänne jos en olisi tosissani :) ! Ihan normikokoinen äiti vatsamakkaroilla.
  5. T

Jatkan vielä tuota aiempaa kirjoitustani että olin 32 kun tulin raskaaksi. Eli hedelmällinen olin todella..
  6. T

Sectiosta minäkin....

Minulla myös 2 sektiota takana, nyt raskaana ja lääkäri sanoi minulle ettei automaattisesti sektiolla tällä kertaa, mutta arvioivat synnytystapa-arviossa rv 36 tilanteen. Riippuu kovasti kuulemma mitkä olleet leikkaukseen johtaneet syyt.
  7. T

Minä myös olen raskautunut vaikka nuvaring oli oikein käytössä. Lääkelaitoksen raportissa viime vuonna taisi lukea että ko valmisteen käyttäjistä n. 3 sataa käyttäjää kohti tulee raskaaksi.
  8. T

NACU, itse Tampereella asuneena ja TAYS:ssa töissä olleena muistelen että ainakin vielä toissa vuonna siellä oli rajattu niin että Tamperelaiset synnyttävät TAYS:ssa, kaupunki ei anna makusitoumusta Vammalaan. Jotkut ympäristökunnat kuten Nokia, olisko Pirkkala jne antavat vapauden valita...
  9. T

Ilmoittaudun pinoon pitkästä aikaa. Allekirjoittanut makaa osastolla tippaletkun päässä pahoinvoinnin ja kuivumisen vuoksi. On jo kolmas kerta tipassa, rv 15 meneillään. Paino on tippunu 8,5kg ja elimistö on aika kuiva. Pissaakaan ei erity kun pari desiä vrk:ssa. No, hyvää hoitoa täällä saa, on...
  10. T

Elokuiset 2010 tammikuussa !

Iltaa kaikille! Viikon jännittäminen takana, lääkärin kaksosepäilyt viime viikolla olivat siis vaan epäilyä. Nt-ultrassa nähtiin että yksi kohtuvauva siellä köllötteli. Ultraajan piti painella ja tökkiä vatsaa että sai kaverin hereille ja niskan näkyviin. Ärsyyntyikin sitten herättelystä...
  11. T

Huisi Kävin alkuraskauden ultrassa jolloin löytyi yhdet sykkeet, mutta ultraaja sanoi silloin että voi olla että tuossa näkyy toinenkin ruskuaispussi mutta siellä ei näy sykettä. Sen jälkeen en asiaa ajatellut. Se toinen ruskuaispussi oli paljon pienempikin. Neuvolalääkärillä ei ollu laitetta...
  12. T

Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen ja pahoittelen heti alkuun että viimeisin vistini useita viikkoja sitten taisi olla vähän kärkäs ja tyly (aiheena rask.pahoinvointi). :( Pinna vaan on ollut niin kireellä tän huonon olon vuoksi. Olen ollut pari kertaa tiputuksessa ja se on vähän auttanut kun...
  13. T

Huomenta kaikille. Pitkästä aikaa kirjoittelen, tekstiä on niin paljon ettei kaikkea jaksa ja ehdi lukea. Tekee mieli ilmaista mielipide siihen keskusteluun että pahoinvointi olisi psyykkistä. No, kokemukset on erilaisia mutta mun mielestä tai mun kohdalla näin ei varmaan ole. Töissä en...
  14. T

Elokuiset 2010 joulukuussa

Joulupäivää kaikille palstalaisille. Päätin myöskin ilmoittautua pinoon mukaan, tosin hiukan varovaisilla askelilla. Kolmatta vauvaa odotellaan syntyväksi 10.8.10 mutta ei nyt liputeta seb puolesta vielä. Ensi tiistaina on ultra, takana on kahden lapsosen lisäksi myös yksi tuulimuna, yksi...

Yhteistyössä