Hakutulokset

1. T

Voiko joku laittaa mulle yksäriä, että mistä mä saan tän päivän maaseudun tulevaisuus-lehden. Mun aloituksia ei saa auki

Joo, yksärinä aioinkin sen laittaa, mutta tuossa ei ole kuin dreever, pyreneittenkoira, lapinporokoira, saksanpaimenkoira, suomenajokoira, karjalankarhukoira, itäsiperianlaika, vakoinenpaimenkoira ja chow chow. Joten ei varmaan kannata lähteä huomenna kirjastoon. Ellei sitten ole jossain muussa...
  2. T

Voiko sanoa tilinnumeron alusta missä pankisa tili on?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1305938-miten-noi-pankkien-tilinumerot-menee/ Tästä pääsee ainakin alkuun, konttorinumeroa ei kyllä tuosta linkistä löydä :)
  3. T

Tunnistusapuja..! (vanhat lasiastiat)

Olisiko ihan tuo kastehelmi Kastehelmi: tarjoiluvati - Toikka, Oiva | Designlasi.com
  4. T

Olin viime viikolla työhaastattelussa ja äsken

Mä olen saanut oman työpaikkani juuri tuollaisen "me soitellaan, jos jotain vapautuu"-kommentin jälkeen. Muutama kuukausi siihen meni, mutta sitten olen ollutkin monta vuotta samassa paikassa. Joten saattaa vieläkin tärpätä.
  5. T

Kenen taitelijan työ? Auttakees! Vissiin suomalainen nainen...?

Jaahas näköjään hassusti linkitin, Päättynyt aamiainen siis teoksen nimi, mutta vaan P jäi linkkiin :)
  6. T

Nalkuttava Talonmies (legoista)

Jos tätä ei vielä ollut, niin.. Tuosta jäätelönkuvasta tuli heti oma lapsuus mieleen :) mulla oli tämä LEGO 6601-1: Ice Cream Cart | Brickset: LEGO set guide and database Pikkuinen setti, mutta saatpahan ainakin joitain osia pois inventaariosta :)
  7. T

gallup: Mitä avainnippusi kertoo sinusta?

Täähän oli hyvä kysymys, sillä tajusin juuri, että mulla on nipussa avain, jonka tarkoitusta en tiedä. Muuten työpaikalle 4 avainta (2 abloy ja 2 lätkää), lisäksi avain kunotosalille (josta tietenkin voisi ajatella, että olen urheilullinen, mutta menisi aika lailla metsään), lisäksi avaimet...
  8. T

Vihdoinkin lapsi viihtyy päiväkodissa :)

Kuulostaapa tosi kivalta. Mun tyttöni vaihtoi juuri ryhmää sellaiseen, jossa on enemmän lapsia ja äitiä vähän hirvittää, jos tässä ryhmässä kiusataan, kun kesähoitopaikassa sai sellaista vähän aikaa kestää. Tuo tyttö-poikajuttujen erottelu muakin tällaisen konetytön äitinä hirvittää, mutta...
  9. T

Mistä saan uuden Kevätpuutarha (?) Muumimukin?

Mulla olisi sitten noita kaksi, joten jos ei löydy ja asut vaikka vielä Treen lähellä, niin myyn kyllä (eikä tarvitse tuota 16 euroa maksaa :)
  10. T

SAnokaa nyt että tekin näätte mitä mä nään :) sis.kuvan

No toi näkyy jo selvästi :) Onnittelut :flower:
  11. T

Paskaduunien merkitys

Aivan ja mun mielestä nämä hanttihommat on myös sitten auttaneet samaan niitä oman alan hanttihommia, jotka taas on poikineet niitä oman alan töitä. Eli kaikki vaikuttaa kaikkeen. DI olen koulutukseltani.
  12. T

huomenta karppaajat =)

Millaisen kanasalaatin teet ja myös tuo kermaisen jauhelihakastikkeen ohje kiinnostaisi. :wave: Jos saisi vaikka ideoita omiin ruokiin.
  13. T

*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

Täällähän oli jo muutama Treen seudulta ja mäkin voin ilmottautua :) Mulla 3-vuotias tyttö. Pitäisikö pistää jonkinnäköinen tapaaminen Treella pystyyn kaikkien kanssa. Ensi viikolla voisi olla aikaa.
  14. T

kukaan ei tietysti mene kutsuille ruokien vuoksi, mutta....

Maut vaihtelee:laugh: juustokakku on mulle ihan hirvitys, samoin suklaakakut yleesä, mokkapaloista tykkään. Jos muffinsseissa on tuorejuustokuorrutus, niin yritän välttää, samoin täyttäreitä missä on rahkaa mukana (perus mansikka kakku on paras). Mutta marengit ja tapakset on yleensä hyviä (ja...
  15. T

Miten puolustaudutte? Meillä on teleskooppipamppu ja kyynelkaasu (luvat on)

Mulla asuu naapurissa anoppi, joten ollaan aina valmistautuneita puolustautumaan :kieh:
  16. T

Mistä mä saan kaverin?!

Niin minäkin Tampereen ympäristöstä :wave: Mutta jos päiviin haluat seuraa, niin mä olen kyllä jo työelämään palannut hoitovapaan jälkeen.
  17. T

Missä vauva ruokailun ajan synnärillä?

Tayssissa eivät ottaneet hoidettavaksi kansliaan, sanoivat että täytyyhän sun kotonakin suihkussa käydä, eikä siellä kukaan vahdi (jatottahan se on, esikoisen kanssa oli vaan vähän säikky). Huonekaveri lupasi tulla koputtamaan suihkun ovelle, jos vauva alkaa huutamaan. Mutta siis suihku oli...
  18. T

Kestoiluvinkkejä kaivataan!

Mä kanssa tykkäsin käyttää vastasyntyneellä harsoja ja villiksiä (ostin kestovaippainfon sivuilta käytettyjä), vähän isommalla sitten taskuvaippoja (meillä fuzzit)
  19. T

mistä voi ladata cs:n ilmaiseksi`?

Ok. Kiitos.

Yhteistyössä