Tunnistusapuja..! (vanhat lasiastiat)

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mikä sellaisen sarjan nimi on jossa on lasisia kuppeja, kulhoja yms. joissa on erikokoisia 'nyppylöitä' tai puolipalloja riveissä vaakasuorassa? Tiedän, että niitä on ainakin kirkkaina, keltaisina, vihreinä ja muistaakseni sinisenäkin olen nähnyt...

"alkup."
En löytänyt mistään vihreitä kahvikuppeja ja -lautasia, mitähän niistä vois pyytää..? Onkohan 15€/pari liikaa? Niissä on vielä alkuperäiset Nuutajärven tarratkin paikoillaan...

nämäkö
[QUOTE="alkup.";23668989]En löytänyt mistään vihreitä kahvikuppeja ja -lautasia, mitähän niistä vois pyytää..? Onkohan 15€/pari liikaa? Niissä on vielä alkuperäiset Nuutajärven tarratkin paikoillaan...[/QUOTE]

Onko kahvikupit siis näitä mutta vihreinä? Mun tietääkseni värilliset ovat arvokkaampia kuin kirkkaat.

Laatutavara

nämäkö
[QUOTE="alkup.";23668989]En löytänyt mistään vihreitä kahvikuppeja ja -lautasia, mitähän niistä vois pyytää..? Onkohan 15€/pari liikaa? Niissä on vielä alkuperäiset Nuutajärven tarratkin paikoillaan...[/QUOTE]

Onko kahvikupit siis näitä mutta vihreinä? Mun tietääkseni värilliset ovat arvokkaampia kuin kirkkaat.

nämäkö
Miksi täällä ei pysty linkittämään mitään, todella ärsyttävää :( Eikö voisi palstaa nyt hiukan kehittää ainakin tämän suhteen!

http://laatutavara.com/?page=tuote&id=12410&ryhma=0&aliryhma=3

Yhteistyössä