Hakutulokset

1. S

Clomeista taasen!

Omasta clomi-kokemuksista: Ekan kerran kun hain clomit yksityiseltä lääkäriasemalta, kiertoa ei seurattu. Enpä tuolloin mistään mitään tiennyt, joten kuvittelin sen olevan normaalikäytäntö. Lääkärin kommentti oli, että "jos et näiden jälkeen ole raskaana, niin sun kannattaisi hankkiutua...
  2. S

Miten te jaksatte / voitte?

Yhdyn edellisiin mielipiteisiin siitä, että kausittaista on jaksaminen. Ja kaudet riippuu tietenkin hoidoista, kuukautisista, lääkkeistä jne. Mulle on myös ollut tosi tärkeää, että pystyn puhumaan tietenkin mieheni mutta myös vanhempieni, siskoni ja muutamien ystävieni kanssa asiasta. Tosin...
  3. S

ssg-tutkimus

Oma kokemukseni aukiolotutkimuksesta oli tosi positiivinen. Jännitin sitä, kun en tiennyt mitä tuleman pitää. Otin buranaa ennen lääkärille menoa, kun suosittelivat. Itse suoritin alapesun, eikä mulle oltu siitä erikseen mitään puhuttukaan. Paikalla olivat sekä lääkäri että hoitaja. Ja koko...
  4. S

auttakaa

Pikkuiselle vauvalle melkeen mikä tahansa rytmi ja rytmittömyys on normaalia =) Vauvalla on todennäköisesti tiheän imun kausi eli tilailee lisää maitoa tarpeisiinsa. Se helpottaa kyllä hetken päästä.

Yhteistyössä