Hakutulokset

1. S

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

kuka siel joogassa opetteli sitä jalkojen "rullausta"?? tai siis sitä venytyshommaa jossa tuntuu jo ilkeältä ja sitten hengitellään yms? Voisko laittaa tänne siitä sepustuksen kun kiinnostaa että miten se ohjeisti siellä? Mulla alkaa tosissaan viime viikot valmistautumisen suhteen ja noi...
  2. S

miiula onko sulla seuraavaa lääkäriaikaa tiedossa? jos ei niin pyydä ihmeessä että katsois onko vaikuttanut noi harkkasupparit/yleiset kivut tai mitä ikinä ovatkaan. Saisit vähän mielenrauhaa. Mulla tosiaan esikoisen aikaan ei julmimmatkaan sukkapuikot, menkkafiilarit, harkkasupparit tehneet...
  3. S

Pihla siis mikä ihme on monsterin low carb?!? Joku ruoka vai häh :D Ripsistä onhan ne hintavat mutta jos ottais vaan kuukaudeks pariks niin tarviiks välissä tehdä mitään jos sitten vaan poistattaa? Mä haaveilen et kerkisin viel perus ripsien ja kulmien värjäykseen :). Ja hierojalle...
  4. S

Miiula menkkakipuja täälläkin, mulla oli esikostakin. Ja nyt kohtu on supistusherkempi, jos esim kumarran pukeen ulkovaatteita tytölle niin et maha vähänkin puristuu, se saattaa olla seuraavan puol tuntia yks saakelin kova rantapallo.... Mulla menkkamaisia fiilareita lisää aineki jos virtsarakko...
  5. S

Lauwra No kyllä ihan kikkipäältä kuulostaa koko terkka, tollanen teksti on toisen ihmisen mitätöimistä pahimmasta päästä ja etenkään tossa ammatissa sitä ei sais tehdä :mad: hyvä kun oot päräytelly itkut ulos! Oisko sun miehen mahdollisuus hyödyntää sitä 4 päivän hoitovapaata? Kelan sivuilta...
  6. S

vauvan kuljettelu sairaalassa kantoliina/reppu on myös hyvä vaihtoehto, itellä lähtee rengasliina mukaan varuiks :) Sondemaidon nousuun ja herumiseen vaikuttaa hmm kaikki ja eniten stressihormonit (tietty se prolaktiini) mutta sairaalassa kyllä saa tehdä kaksinverroin rentoutus ja...
  7. S

Kuusama joo sori en ajatellut että lastas kylmettäisit, mä vaan taas heitin mukamas yleishyödyllisen kommentin siihen vaatekysymykseen ja saatto kuulostaa tyhmältä :) ja tosiaan helteillä se onki sit pienen kans sama juttu että helpommin tulee liikaa kuuma kun ei kroppa viel toimi niin aika...
  8. S

pyykinpesusta kaikki pyykki menee perus hajusteettomilla aineilla, välillä käytetään hajullista huuhteluainetta, tuli hankittua rumpukuivain ja se pehmentää pyykin mukavasti :). Ollaan allergia/atoopikkoporukkaa niin siksi suosiolla vauvanvaatteet taas erikseen ja niihin en laita mitään...
  9. S

bella85 osta omepratsolia apteekista vaikka losec merkillä. mulla närästys tehnyt pahaa oloa ja sit välillä ottanut parin päivän kuurin omepratsolia ja johan on helpompaa :) lääkäri laitto mulle reseptinkin kun ajoittain sitä menee reilustikin :P kannattaa hoitaa ennenkun pahenee ja on...
  10. S

kuusama kesävauvallekin kandee yllättävän lämpöisesti varata vaatetta/peittoa matkaan, menee se pari viikkoa ennenkun lämmönsäätely rupee pikkusilla toimimaan :) meillä voi lähtö tulla hyvin täs toukokuun puolella ja laitoin valmiiks kietasubodyn, sukkikset, puolipotkarit, puuvillanutun,(...

Yhteistyössä