Hakutulokset

1. L

40+ so what wol.13

juu kyllä munkin mies sitä vauvaa melkeinpä itse ekana ehdotti, tosin siitä oli puhetta jo vuonna 2010 silloin kun aiemmin seukattiin siis eli kyllä hän tiesi jo sieltä saakka että haluaisin ...ja haluan edelleen tietty :) ja nyt hänkin on valmis :) ihanaa :heart:
  2. L

40+ so what wol.13

hih, ihana mies Esterillä :) mun mies sanoi tosiaan jo heti silloin alussa kun sovittin että yritetään vielä josko onnistuis, ettei halua sitten kalenterintuijottelua kun joku hänen tuttavapariskuntansa oli aikoinaan yrittänyt vauvaa ja se oli sitten mennyt siihen että kesken kaiken nainen oli...
  3. L

40+ so what wol.13

laskelmieni mukaan ovis on siis ensi viikon lauantaina, ja niin näyttää suurin osa netin testeistäkin...ja onhan mulla nyt ne " pienet tikut " salaisena aseena :) mutta jos ti ja la ja sunnuntaina peitto heiluis niin ois kyllä aika hyvä, eikös ? tai vaikka perjantainakin...no ei kait sentäs...
  4. L

40+ so what wol.13

joo ne miesten paineet, ne ne vasta onkin suuret! ihan oikeasti, mua kyllä välillä naurattaa, välillä kiukuttaa että pitää tehdä NIIN iso numero siitä heidän vehkeestään ja mikä katastrofi se onkaan jos mainitset vahingossa sanat ovulaatio, kuukautiskierto tms väärällä hetkellä...sitten ei enää...
  5. L

40+ so what wol.13

Helou ja aurinkoista päivää tännekkin :) ne testit tuli jo eilen postissa, tosi nopeasti, maanantaina tilasin.Piti ihan uteliaisuuttani testata ovista, semmonen pikkunen tikkutesti siis, en ole aiemmin semmoista kokeillut mutta ihan nätisti näytti negaa niinkuin pitikin ja ihan selkeät ohjeet...
  6. L

40+ so what wol.13

Mun mies oli sitä mieltä että sillai lasketaan että alkuvuodesta syntyy, että on lapselle paras aika syntyä, sitten on luokan vanhin ja vahvin koulussa ;) voi apua noita miehiä :laugh:mä sanoin että en odota enää yhtään, siis tämä oli silloin joskus helmikuussa, että ei kertakaikkiaan ole aikaa...
  7. L

40+ so what wol.13

testin tuoteselostuksessa lukee : Ovulaatiotestimme on yli 99,9% tarkka ja on herkkyydeltään 25 mlU/ml (herkimpien saatavilla olevien testien joukossa). mutta Clearblue on 40mlU/ ml... mitä tämä tarkoittaa ? ostinko ihan epätarkkoja testejä ???
  8. L

40+ so what wol.13

tota, hehe, mitä on tallettelu ? siis peiton heiluttamista ? Kyllähän mullla yleensä on ollut ihan suht säännöllinen se 30-32 päivää, ainakin viimeisen vuoden, että tuo 37 päivää oli kyllä joku ihan ihme härö ...ehkä jännitin, ehkä mä olen liian vanha, en tiedä ? Mehua juon n. lasillisen...
  9. L

40+ so what wol.13

eiku siis 12.3 alkoi edelliset menkat...tilasin juts ovistestejä, halpatesti.fi:n sivulla oli tarjous, One Step liuskatestit, 21 ovis ja 5 raskaustestiä, paketti yht. 25,50eur mutta sitten tilausvahistuksella lukeekin 27,75eur.Mistäköhän johtuu tämä hintaero, onko joku tilannut näitä ja...
  10. L

40+ so what wol.13

Helou, nyt on sitten se kuningatarhyytelön napsiminen aloitettu, samoin greippimehun litkiminen... ja tänään tilaan ovistestipakkauksen, netistä saa näymmä niitä glearbluen edullisemmin kuin apteekista... Ens viikolla sitten odottelen ovista, harmi vaan että oon Tallinnassa pari päivää ja jos...

Yhteistyössä