Hakutulokset

1. L

40+ so what wol.13

no niin, nyt on hyytelöt ostettu :) hei jatkanko kuitenkin niitä raskausvitskujenkin syömistä, niitä on ehkä pariksi viikoksi vielä ? siis yhtäaikaa kuningatarhyytelön kanssa ´....
  2. L

40+ so what wol.13

Minä täyttän 44 heinäkuussa ;) jotenkin hurjaa ajatella että jos ja kun minä vielä saan vauvan, niin olen 44 vuotias ensisynnyttäjä, en olisi kyllä ikinä uskonut, naimisiin menkin kuitenkin 28-vuotiaana ja silloin oli puhetta vauvasta...no toisin kävi, mies kuoli ja sitten vuodet vaan menivät ja...
  3. L

40+ so what wol.13

Ihana näky tuo Tyydelin kuva :) minä tässä yritän laskeskella että koskakohan se mun seuraava ovis on, olen menossa loppukuusta Tallinnan reissulle...no mitenköhän tuon nyt vois ees alustavasti laskea kun normisti kierto on sen 32 päivää, mutta nyt meni 5 päivää yli ...ja ovulaatiolaskureita on...
  4. L

40+ so what wol.13

Kiitokset tsempityksestä, onneksi nyt kolme päivää kestänyt päänsärky on lakannut ja muutenkin on helpompi olla, aika kurjaa tuollainen kun en oikein pystynyt keskittymäänkään yhtään mihinkään vaan vain odotin ...Mä syön nyt toista kk sitä multitabs raskaus ja imetys vitskua( suositellaan...
  5. L

40+ so what wol.13

No niin, täti tuli kylään eli eilen illalla alkoi menkat, pöh... no ainakin päättyi se epätietoisuus... Nyt meinaan hankkia sitä kuningatarhyytelöä vai mitä se nyt olikaan ja sitten ovistestejä. Oisko mitään muuta mitä suosittelisitte jotta hedelmällisyys " paranisi " ?
  6. L

40+ so what wol.13

Ei rapotoitavaa...voi :mad:
  7. L

40+ so what wol.13

Surullinen uutinen Äiti74, tsemppiä :hug:ja kiitos kun olet jaksanut minua neuvoa :flower: täältä ei mitään uutta, menkat ei ole alkaneet, 5 päivää siis myöhässä nyt mutta testi näytti eilen miinusta...testaan uudelleen perjantaina jos eivät ala :whistle:
  8. L

40+ so what wol.13

ihana ajatus, valeraskaus :) mä jo mietin aamulla että onko mulla jo vaihdevuosioireita, sepä oiskin ihan hemmetin kivaa :mad:Ei mulla ole nyt mitään muita oireita kuin että rinnat on kipeät, viime viikolla oli vielä ihan normi menkkaoireita...testasin apteekin omalla testillä,luulisi että se on...
  9. L

40+ so what wol.13

Voiko se testi näyttää väärin vai siis mistä on kyse ? pitääkö vielä testata uudelleen jos menkat ei ala tyyliin pariin päivään ? kiitos, muakin nauratti noi teidän sekoilut :laugh:ja tsemppiä kaikille, mulla vaan ON juttuja, sorry ....
  10. L

40+ so what wol.13

niinpä...mitä mä nyt teen ?
  11. L

40+ so what wol.13

Tein testin tänään aamulla, negatiivinen...menkat 4 päivää myöhässä, en oikein tiedä mitä tästä ajattelisinm ? viimeksi siis alkoivat 4.2.2014...ketuttaa ja harmittaa :(
  12. L

40+ so what wol.13

pikainen päivitys : dpo 11, eli tänään kierron 32.päivä, menkat on aiemmin alkaneet AINA viim. 32.päivän aamuna....tänään ei mitään...en uskalla sanoa enempää... viikonloppuja :whistle:
  13. L

40+ so what wol.13

menkkaoireita...ei muuta, paskat :mad:
  14. L

40+ so what wol.13

olen kyllä lukenut ja jopa melkein ymmärtänytkin kaikki kommentit ja vastaukset, kiitos vielä kaikille, tosi hienoa että jaksatte tosiaan minua auttaa ja opastaa ...on myös " kiva " lukea teidän juttuja ihmissuhteista ja muista asioista, minä olen kovasti onnellinen että päädyimme tämän elämnäi...
  15. L

40+ so what wol.13

Hellurei ja onpa kiva kun jaksatte minua " vanhusta" opastaa ja neuvoa, nyt jo parin päivän sisällä olen oppinut hurjan paljon, kiitos :flower: Eli vikat menkat alkoivat 4.2, ovis oli 24.2 ja seuraavia menkkoja odotan alkavaksi 7.3...onko tässä siis jotain pielessä mistä mun pitäisi huolestua...
  16. L

40+ so what wol.13

haamuviiva, viivanpaikka ? kyllä mä taidan juu apteekissa käydä, ainakin nyt tosiaan ekan kerran :laugh:
  17. L

40+ so what wol.13

siis vikat menkat alkoivat 4.2
  18. L

40+ so what wol.13

yksi tyhmä kysymys vielä : eli ovis oli siis nyt maanantaina, hommailtiin miehen kanssa sunnuntaina, kierto normisti se 32 päivää...koska voin ja saan tehdä raskaustestin ? laskin että ens pe pitäisi menkat alkaa, eikös ?siis jos en ole raskaana... onko semmonen Early Clearblue ok ? voi kuulemma...
  19. L

40+ so what wol.13

ok, eli mun ovis oli nyt maanantaina...en testannut mutta nipistelystä päätellen, ens kerralla testaaan sitten mutta saadaanphan jotain tietoa mun nimen perään :) ja kierron pituuden voisi päivittää 28-32, tuo 34 oli vain yhden kerran ja siitäkin on jo yli vuosi, nyt ollut vuoden verran tuo...
  20. L

40+ so what wol.13

kiitos, huomaan olevani ihan " vihreä " näissä asioissa vaikka olenkin tämän ikäinen ;)

Yhteistyössä