Hakutulokset

1. K

Laihdutus/ Painonpudotus / elämäntapojen muutos alk. Ma 23.3.2009

Mun laihdutus mennyt viime viikon penkin alle. Iso harmitus. Nyt taas itseä niskasta kiinni ja taisto jatkuu. =)
  2. K

Jaahas eka viikko alkaa olla lopussa. Hyvin on mennyt, päänsärky helpottanut ja nälkäkin alkaa olemaan kurissa. Hyvä olo ja kevyt olo vatsassa. Väsymys haittaa oloa mutta sekin varmaan enimmäkseen johtuu yövuorosta töissä. Hieno alku kaiken kaikkiaan. =) Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon! :wave:
  3. K

Hienoa tupla-äippä!! Onnea miinuksista :flower: :D Mulla pääsärky alkoi tänään ja helvekonmoinen nälkä. :kieh: mutta eiköhän se toi särky helpota huomenissa. Ajattelin porkkanaa rouskuttaa tähän nälkääni :kieh: Kyl se tästä =)
  4. K

Eka päivä takana, alku mutta alku kuitenkin. =) Vielä en kärsi nälästä enkä päänsärystä mutta huomenna ne ihanuudet varmasti odottavat. Näin mennään! =)
  5. K

PV pisteistä. Paljonko Blåbandin lämminkupissa?

Sattuisko paikalla olemaan PV "läisiä"? =)
  6. K

Lämminkuppi paljon PV pisteitä?

Varastossa muuton jälkeen jääneet Pv opukset ja en viittis enää tänään mennä ettii jos joku nopeesti osaisi sanoa monta pistettä? siis blåbandin lämmin kuppi.
  7. K

Nutrilett

kokeilin 5 pv.än tehostarttia viime vuoden puolella. ei ollut mun juttu. ne pastajutut oksetti koko ajan nousi kurkkuun oksennus ja ne sulkaat oli liian makeita en jaksanut syödä kuin 1/4 osaa patukasta. pirtelöt meni alas helposti. annoin paketin kahden päivän jälkeen kaverille.
  8. K

Nonii Ladies! H-hetki on käsillä =) Huomenna se alkaa. Onnea kaikille ja toivottavasti pääsemme jokainen tavoitteeseemme. :D Laiteaan matkanvarrella fiiliksiä ja ajatuksia tulemaan. Tsemppiä ja onnistumisen iloa!
  9. K

Mukaan tsemppaamaan. Viimeksi painoa lähti yli 20 kg ja takas ovat tulleet. Nyt pitäisi yrittää kovemmin ja pysyvästi ja lopullisesti. Joko yksin tai toinen toista tukien. Kukin tyylillään ja tavallaan. Tuletko mukaan?
  10. K

Tehonutraus 5 päivän startti.

Toinen päivä menossa. Eilinen oli helppo päivä. Illalla yhdeksään aikaa teki mieli vaikka mitä syödä mut sitten iski pääsnsärky ja nälkä hävisi. Tänään aamusta alkoi päänsärky ei auttanut vesi otin lääkettä. Nuo ruuat on heikko kohta. Suurin osa on makeaa oikeen ällyn lälly makeaa ja ite kaipaan...
  11. K

No niin. Eka aamu. Eka pirtelö vetastu. Aika elämys oli kun en osaa syödä juoda aamuisin mitään makeaa. Oli ihan kaakaon makusta toi suklaapirtelö. Tökki hiukan näin aamusta toi makeus mutta kyllä sen joi. Tästä se lähtee. Yleensä Laihduttamisessa on vaikeinta eka viikko ja sit vatsalaukku...
  12. K

Aloitan 1.10. ke. lisäksi otan joka päivä rasvasieppareita, tonalinia ja kromia. Sen jälkeen olisi tavoite alkaa laihduttaa kunnolla pv.pisteillä, dieettiä. Ja paasto on yksi mitä teen, sitä en tee kuitenkaan laihduttaakseni, se on vaan mun juttu saan siitä älyttömän hyvän olon. Yleensä paastoan...
  13. K

Maatyöt tontille

No entäpä paalutus, se mahtaa maksaa. Tuli maaperän tutkimus tulos ja paalutukseksi meni :/ ei taida olla hapaa lystiä ja pakko on tehdä.
  14. K

Tulkaa mukaan kaikki 85 kiloiset!

Jee jee! maftavaa! Huh onneksi ei lomakiloja tullu =) Hienosti menee teillä muillakin. Tsemppiä!
  15. K

Seuraava punnitus mulla vasta ens keskiviikkona katotaan sitten onko tulosta tullu. Tavoite olisi edes se 83kg aina parempi jos 82 olisi. Nyt oon pysyny tiukasti ruokavaliossa, loma ohi ja paluu työhön ja arkeen niin taas homma jatkuu. =)
  16. K

Kilo tippunu ja nyt junnataan. Käytiin maanantaina laivalla ja arvakkaas kuka söi kaksi lautasellista hyvää ruokaa buffetissa ja jälkkärit päälle, sunnuntaina siis 84kg paino nyt en ole uskaltanut käydä :kieh: No laihdutus on jatkunut juhlinnan jälkeen, onneksi! Tänään ateria oli...
  17. K

Pituutta mulla on vaatimattomat 165cm ja 20kg ylipaino näkyy näin lyhyessaä varressa. :ashamed: Sulla on aika kunnioitettava pituusmitta 176cm. Mie oon aina halunnut olla pidempi edes 170cm mut tämmöseksi käppänäksi sitä jäätiin :snotty: Huomattavasti lähempänä toi tavoitepaino sulla. Millä...
  18. K

myoma / kohdunpoisto

Niin munkin ymmärryksen mukaan pelkkä kohdun poisto ei radikaalisti muuta hormonitoimintaa. Eikös ne munasarjat ole ne jossa tapahtuu eniten sitä hormonien säätelyä ja yleensä ne pyritään säästämään jos mahdollista kun kohtu poistetaan. Ap.lle kyllä se varmaan tunne tasolla kaikille naisille...
  19. K

:attn: eikö ketään? :snotty:

Yhteistyössä