Nutrilett

• Viestiketjun aloittaja storm
  • Ensimmäinen viesti
storm
Hei! Onko kukaan koittanut noita nutriletteja? Päätin pitää kolmen viikon tehokuurin niillä ennen laihduttamaan aloittamista. Eilen sitten maistoin ensimmäisen kerran nutriletteja ja ensimmäinen annos maistui ihan hyvältä mutta jo nyt minulta pursuaa korvista koko nutrilett ja saan pidätellä oksennusta kun syön niitä. Jos olette kokeilleet nutriletteja niin mitä olette olleet mieltä? Ostin niitä vielä ihan hulluna varmaan 150 eurolla ja nyt en pystykään syödä. Ärsyttää!

storm
Ei taida onnistua minulta tämä nutrilettien avulla laihdutus. Syömättömyys ei ole minulle ongelma vaan se että kuitenkin jotain pitäisi syödä ja nutriletteilla olisi niin helppo pitää selvät sävelet. Pakko kai nuita on yrittää kuitenkin syödä, sen verran kallis satsi oli. Fiksuna olisin tietysti maistanut ensin mutta tyhmä kun olen...

storm Oletko vielä nutrannut? Miten menee vai jäikö pussit syömättä?

Mä olen jossain välissä aina mun pitkää laihdutusta (viime toukokuusta asti) pitänyt lyhyitä nutrilett-kuureja tai sit korvannut aamupalan ja lounaan pusseilla. Musta se maku on ihan ok! Se on vaan niin tylsää syödä pelkkiä niitä...

kokeilin 5 pv.än tehostarttia viime vuoden puolella. ei ollut mun juttu. ne pastajutut oksetti koko ajan nousi kurkkuun oksennus ja ne sulkaat oli liian makeita en jaksanut syödä kuin 1/4 osaa patukasta. pirtelöt meni alas helposti. annoin paketin kahden päivän jälkeen kaverille.

Yhteistyössä