Hakutulokset

1. S

Synnytyksen käynnistys

Nopeampi ainakin, neiti tuli alta kolmen tunnin maailmaan. En itse tuntenut ylitsepääsemättömiä kipuja.
  2. S

mies sit valehteli mulle

Pisti vain silmään...eikö turkkilainen mies ole muka mies...kansalaisuudestako se on kiinni. Nimierkillä suomalaisen miehen omaava, mutta ulkomaalaisiakin kunnioittava.... :whistle:
  3. S

Miksi varatut miehet...

Osaa ne naisetkin...niin vapaat kuin varatutkin. Nimierkillä tekis mieli taputella muutamaa innokasta ihailijaa hellästi poskelle... :kieh: :D
  4. S

Millaiset ja minkälevyiset kihla-ja vihkisormuksesi ovat?

No mun vastauksesta ei taida juuri apua olla, meillä kun ei ollut päähänpinttymää valkokulta/kultasormuksista timantteineen päivineen..eli meillä halvat, kauniit sormukset, kihlasormukset oli paksut, nuorisotyyliset hopeat, ja vihkisormuksena myös hopeiset, joskin vähän kauniimmat, hinnat ihan...
  5. S

siivoojan työstä

Minä ainakin arvostan siivoojia. Oltais muuten tässäkin taloyhtiössä kuin tunkiolla. Työstä olen saanut sellaisen kuvan että on raskasta, siispä :flower: kaikille jotka sitä tekee. :)
  6. S

Puhutaanko netissä pelkkää p**kaa?

Mä pyrin aina puhumaan totta, ja kertomaan oman rehellisen mielipiteeni.
  7. S

Nyt kaksi vaihtoehtoa, kumman valitsisitte?

Autolla, koen junassa matkustamisen hankalaksi. PAITSI jos asemat ovat lähtö- ja päätepysäkit niin mikä ettei, meillä on aina kiva homma yrittää siinä kahdessa minuutissa tunkea lapset, rattaat ja matkatavarat junaan, kun meillä on vain välistoppipysäkki. :D Ja jos tulee vaihtoja niin vastako on...
  8. S

Ovatko ihmiset nirsoja töiden suhteen vai mikä on?

Mun mielestä on turha mussuttaa köyhyydestä jos ei tuollaiset kelpaa. Meillä ehkä eletään pihistellen, mutta enpä ole valittanut, sopivalla työllä ottaisin nuo ansiot mieluusti. :)
  9. S

Pakkohan ei ole kuin kuolla ja sekin vain kerran. Anteeksi jos minusta ei ole tuohon kipujen kanssa eläjäksi, varsinkin kun jo yskiminen sattuu jos on esim. kyljellään nukkunut. Ja älä käsitä väärin, minä arvostan työssäkäymistä todella paljon, ja lähden itsekkin kouluun/töihin, heti kun...
  10. S

Taas hetkeksi anoppiannos ihan täynnä..

:hug: Anopit on.
  11. S

Synkkä aihe, pelkäätkö kuolemaa?

Juu ja ei. Lohduttava ajatus on se ettei sen jälkeen enää tunne mitään, ei ole olemassa. Pelottavaksi asian tekee ne kaikki asiat jotka jää kokematta.
  12. S

Taas hetkeksi anoppiannos ihan täynnä..

:hug: Ne ihanat kamalat anopit. Ihania ja kamalia samaan aikaan, myös minun. Kuuntelee jos on huolia, kertoo omistaan, luottamus molemminpuolinen, mutta arvatkaappa kuka ei tullut pojan 3-vuotissynttäreille ja tytön 1-vuotissynttäreille viimeksi.... :whistle: Eikä olisi edes lahjoja tarvinnut...
  13. S

En ole kertaakaan valittanut, päinvastoin olen elänyt tämän tilanteen mukaan. En kai olisi jättänyt unelmieni koulutusta kesken jos minussa ei jotain vikaa olisi. Tiedän kyllä että SINULLE ei auta selittää mitään, olethan itse täydellisyys, mutta kannattaisiko ottaa huomioon että kaikki tässä...
  14. S

Tervetuloa kokeilemaan miltä tuntuu elää kipujen kanssa :whistle: Meinaan kun omaa lasta (1v 5kk) ei aina kykene nostamaan niin teeppä siinä sitten vaikka niitä sivoojan duuneja... :flower:
  15. S

Onnea sulle, meidän paikkakunnalta on tosi hankala saada muuta kuin siivoustöitä, ja siihen ei tämän muijan selkä kestä. Mutta siis jos selkä olisi terve niin tottamaar ottaisin vaikka paskaduunia vastaan. :) Nyt haaveissa kuitenkin jotain muuta.
  16. S

Onko sinulla elinluovutustestamenttia?

Ei ole, olen harkinnut sitä, toistaseksi ajatus kuitenkin tuntuu kovin pelottavalta :ashamed: Tai siis enhän minä mitään kuoleman jälkeen enää tunne, ettei periaatteessa olisi mitään pelättävää, mutta koitan psyykata itseäni siihen, että joskus ko. kortin hommaisin. Isosiskoltani löysin...
  17. S

Menisittekö kylään ollenkaan ihmiselle..

Enpä menisi...mutta kun meille ei kukaan tule kutsustakaan |O Nojoo, kiireensä kullakin :D
  18. S

Ärsyttää Kemijärven paapominen!

Ja niitä työttömiä on ympäri suomea... :whistle: No ei vaineen, voin kuvitella miltä tuntuu kun nolet ollut pitkään töissä ja lainat otettuna, perhe elätettävänä ja sitten menee työpaikka alta. Kaikille suomen työttömäksi jääneille jaksuja. :flower:
  19. S

Jos mä haluaisin kirjoittaa kirjan

Mullakin kiinnostaisi. :)
  20. S

Miten voisi puuttua

Ota ohjat, juttele lapselle, pyydä tekemään sama mitä äitikin, mutta pehmeämmällä tavalla, ehkä se äitikin huomaa ettei lapsi ole tyhmä, vaan päinvastoin fiksu kun sitä niin kohtelee. :)

Yhteistyössä