Hakutulokset

1. H

Muita joka päivä vaa'alla käyviä?

No nyt laihduttaessani olen alkanut käymään vaa'alla joka aamu. Tää on tosi paha tapa, kun parempi ois varmasti punnita kerran viikossa. Mulla kanssa saattaa heitellä aamun ja illan välillä kilollakin ihan kevyesti.
  2. H

"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

Hienoa! Hienoa! Painoa taas pudonnut! :flower: :flower: =) Ja tsemppiä kaikille! Minun tilanne: Aloituspaino: 63,7 kg Paino nyt: 63,4 kg Muutos/Viikko: -300 g BMI 24.3 Eilen tuli syötyä taas puoli pussia Dumleja ja puoli pussia pikkupussista lakuja.
  3. H

Method Draine SLIM kuuri alkaa!

Paino tänään 63,4 kg. Yhteensä siis -300g.
  4. H

MethodDraine Detox kuuri alkaa :)

Nanna Manna: Kuinka Detox kuurilla menee?
  5. H

Tänään meni kaksi kertaa kaksi pilleriä ensimmäistä päivää! Paino aamulla 63,5 kg, eli samoissa lukemissa ollaan taas ja siis tänään näyttäisi siltä että olen pudottanut yhteensä -200g. Huijasiko tuo vaaka eilen, vai oliko oikeasti mennyt ½ kiloa...?!?! :whistle: Okei, no, eilen tuli...
  6. H

Pamu K: Kiloklubi ei maksa mitään! =) Siellä voi kirjata ylös omia syömisiä ja siellä on laskuri joka kertoo miten paljon energiaa pitäisi saada päivittäin. Mutta tosiaan ne on viitteellisiä lukemia. Pientä apua sieltä kuitenkin saa ja sinne voi kirjata ylös oman painon, pituuden ja...
  7. H

Mustana: Minäkin liityin Kiloklubiin ihan vain siksi että näen kuinka paljon kaloreita tulee per päivä. Sen mukaan mun pitäis saada vähän vajaa 1700 kcal päivässä laihtuakseni, mutta mä saan aika reippaasti alle sen ellen vedä isoa pussillista karkkia jolloin saatan ylittää tuon. Tinttu08...
  8. H

Tänä aamuna 63,2 kg eli -500g. Huomenna on ensimmäinen päivä kahdella pillerillä eli aamiaispillerit ja lounaspillerit.
  9. H

Tämän aamun paino oli sama kuin eilen eli 63,5 kg ja edelleen siis -200g. Suurempia pudotuksia odotellessa...
  10. H

Hienoa, että olette jaksaneet urheilla tytöt!! :flower: pitkä kiekko: Toi sun pudotus on ihan mahtava!! =) :flower: Mulla on ihan sama että vessassa saa juosta koko ajan. Tinttu08: Kiitos tiedosta, että se vessassa hyppääminen rauhoittuu. =) Ja kiitos vinkistä kasvisten lisäämiseen...
  11. H

MethodDraine Detox kuuri alkaa :)

Hienoa, hienoa! 1,5 kg kolmessa päivässä lähtenyt siis! Wau!! Toihan on tosi hyvin! =) :flower:
  12. H

Arcatha ja pitkä kiekko hienoa että olette jaksaneet urheilla! =) =) pitkä kiekko kyselit siitä mikä on punnituspäivä, niin virallinen olis perjantaisin. Hienoa, että onnistuit hillitsemään itsesi synttäreillä! =) :flower: Minä en onnistunut hillitsemään itseäni synttäreillä, kun...
  13. H

Minttuhirviö: Kiitos tsemppauksesta! :heart: Aamun paino on 63,5 kg eli -200g. Taitaa Slimissä tosiaan olla jotain tehoa, sillä eilen tuli syötyä kaksi palaa kiwikakkua :ashamed: ja pehmis :ashamed: . Edelleen vessassa saa käydä vähän väliä ja janottaa niin että tulee varmasti juotua...
  14. H

Tänään olen tilanteessa +/- 0. Aamupaino oli lähtöpaino eli 63,7 kg.
  15. H

Arcatha tervetuloa! =) Minäkin vasta liityin mukaan haaveilemaan unelmavartalosta. Tänä aamuna painoin taas sen aloituspainon eli 63,7 kg. Tänään ollaan siis tilanteessa +/- 0. Mitähän vaaka huomenna näyttää kun tänään tuli käytyä syömässä pehmistä ja kotona kaksi palaa kiwikakkua...
  16. H

Red Dragon: :hug: Älä välitä, mulle oli tullut +400 g. Ihan pieniä takapakkeja tulee, mutta ne kuuluu asiaan. :flower: Mulla oli koko viikon paino ollut 63,7 kg ja sitten yhtäkkiä punnituspäivänä se olikin 64,1 kg.
  17. H

Ensimmäinen ja toinen Slim päivä ovat menneet ilman mitään sivuvaikutuksia Slimistä. Ainoa mitä huomaan on, että nestettä taitaa lähteä kun vessassa saa juosta vähän väliä. Täytyy siis vaan muistaa, että tulee juotua vettä riittävästi. Aloituspaino oli 63,7 kg. Ensimmäisenä Slim päivänä...
  18. H

Mukavaa, että täällä on muitakin Slimin aloittajia! Kun aloitat Slimin, tule ihmeessä jakamaan kokemuksia tähän kanssani =) .
  19. H

Red Dragon: KIITOS =) ! Tänä aamuna paino oli 64,1 kg.
  20. H

Ahaa, nyt vasta hokasin että tässähän kirjataan myös syömisiä. Tänään aamupalaksi söin Risifrutin, jota ennen olin ottanut Method drainen slim tabletit. Lounaaksi meni 2 kpl Real leipäviipaletta, voideltuna ketsupilla, päälle tomaattia ja ihan pienen pienet siivut juustoa, päälle ripottelin...

Yhteistyössä