Method Draine SLIM kuuri alkaa!

Aloittelen tässä Method Draine Slim kuuria.
Olen juuri pudottanut 10 kg keitto-salaatti-Real leipä tyyppisellä ruokavaliolla ja vähentämällä herkkujen syömistä.
Heikkona kohtanani on Taloussuklaa! :ashamed:

Tällä hetkellä olen juuri painoindeksin normaalilla puolella ja tahtoisin vielä vähän kiloja pois sekä kiinteytyä. Vatsassa on paljon ylimääräistä ihoa raskauksien jäljiltä, eikä selkäpuolikaan kivalta näytä, kun rintsikoiden alle jää kunnon rasvapoimu. Tosin en tiedä auttaako tämäkään siihen, vai pitäisikö lähteä kuntosalille.

Aloitan tämän kuurin suoraan Slimillä, koska Detox aiheutti pahan ripulin.

Luontaistuotekaupassa suosittelivat tätä Slimiä 2 tai 3 kuuria peräkkäin, jotta tuotteella saa parhaat tulokset aikaiseksi.
Kokeillaan nyt ensin tämä yksi pakkaus... :) sen verran epäileväinen olen, etten uskaltanut kahta pakkausta kerralla ostaa.

Mutta miten pysyvä tulos on jos tällä muutama kilo lähtee?

Aloituspaino on 63,7 kg tältä aamulta ja painoa tarkkailen tulevina aamuina.
Pyrin ilmoittelemaan tuloksistani mahdollisimman usein.

Ensimmäinen ja toinen Slim päivä ovat menneet ilman mitään sivuvaikutuksia Slimistä.
Ainoa mitä huomaan on, että nestettä taitaa lähteä kun vessassa saa juosta vähän väliä.
Täytyy siis vaan muistaa, että tulee juotua vettä riittävästi.

Aloituspaino oli 63,7 kg.
Ensimmäisenä Slim päivänä paino 64,1 kg. Eli + 400 g.
Toisena Slim päivänä 63,9 kg. Eli - 200 g.

Edelleen siis aloituspainoon verraten + 200g.

Minttuhirviö: Kiitos tsemppauksesta! :heart:

Aamun paino on 63,5 kg eli -200g.
Taitaa Slimissä tosiaan olla jotain tehoa, sillä eilen tuli syötyä kaksi palaa kiwikakkua :ashamed: ja pehmis :ashamed: .
Edelleen vessassa saa käydä vähän väliä ja janottaa niin että tulee varmasti juotua sen verran kuin pitääkin.

Tänään meni kaksi kertaa kaksi pilleriä ensimmäistä päivää!
Paino aamulla 63,5 kg, eli samoissa lukemissa ollaan taas ja siis tänään näyttäisi siltä että olen pudottanut yhteensä -200g.

Huijasiko tuo vaaka eilen, vai oliko oikeasti mennyt ½ kiloa...?!?! :whistle:
Okei, no, eilen tuli syötyä irtokarkkeja lounaan ja iltapalan päälle joten se selittäisi osittain tuon +300g edellisestä päivästä.
Huomenna katsotaan taas mikä on paino.

En kokeile vielä slimiä mutta detox ja nestemäisenä on menossa ei siis pillereillä :) aamun lähtöpaino oli 79.9 alkuun olen saanut laihtumista. Painonpudotusta ei kolmessa viikossa ole juuri ollut mutta senttejä kadonnut.
Liikuntaa meinaan jatkaa, myöskin meinaan syödä (terveellistä) ruokaa enkä rupea pelkälle nesteelle kuten ohjeessa sanottiin. Voisin tänne tulla joka aamu laittamaan painon jos sopii? Kun muutenkin aina aamuisin vaa'alla käyn ;)

Tässä lähtötilanteeni 3 viikkoa sitten:80,3 kilon verran, vyötärön ympärys 95, lantio 107 reidet 61.
Tilanne nyt: 79,9kg vyötärö 90.5 lantio 105.5 ja reidet 58 cm.. Nyt kun sentit on katoamassa niin olis kiva vielä saada painon laskukin mukaan :LOL:

Blue Tervetuloa tähän sitten jos aloitat Detoxin perään Slimin. =)

Minttuhirviö
: Tervetuloa :wave: ! Mielenkiintoista kuulla mitä Slim kuuri tekee sinulle =) !

Harmittaa, etten ole mittaillut itseäni mistään. Olen vain tarkkaillut vaa'an lukemia.
Ja olen ihmeissäni kun oikein mitään ei tapahdu. Ehkä ne onkin ne sentit jotka katoaa... =)
Tai sitten tämä ei toimi minulla.
Kävin ostamassa uuden kuurin, kun myyjä suositteli kahta tai kolmea Slim kuuria ihan peräkkäin jotta saa parhaat tulokset ja sitten Slim kuuri silloin tällöin ylläpitoon.
En voinut jättää tätä kesken, vaikka ensin mietin, etten osta kallista valmistetta enää jos kerran paino ei putoa. Mutta kun tähän on ryhtynyt tahtoo testata tuotetta pidempään.
Siispä kilojen putoamista odotan edelleen.

Ainiin, paino tänään 63,4 kg eli edelleen -300g.

Hipsutus, millaista ruokavaliota noudatit slimin aikana? Kyllähän se kuuri käsittääkseni vaatii myös ruokavalion muuttamista keveäksi, eihän se juoma itsessään laihduta vaan tehostaa laihtumista.

Mä olen ollut erittäin tyytyväinen tuohon detoxiin. Suositeltua ruokavaliota noudatin, ja kun kasvisruokaa syön muutenkin, ei se tuntunut edes vaikealta. Eikä tarvinu nälkää nähdä :) Parin kilon pudotukseen olen myös tyytyväinen, se on ihan hyvä pudotus ottaen huomioon sen että mulla ei oikeastaan ole ylipainoa ja silloin kilot ei lähde kovin helposti.

Jollain toisella keskustelupalstalla joku kertoi pettyneensä näihin tuotteisiin kun oli ajatellut että "tästäpä sitä juodaan kilot sileäksi" mutta eihän ne läskit pelkästään jollain valmisteella lähde jos ei muuta ruokailutottumuksia, sellaseen ei kannata uskoa.

Eli periaateessa kysymys voi olla vain psykologisesta tehosta ;) :D Ihan sama mulle mikä on se juttu kunhan se toimii :LOL:

Minttuhirviö: Minäkin olen kasvissyöjä joten helppoa pysyä tuossa ruokavaliossa. Vaaleita jauhoja ei vissiin ois saanut käyttää eikä kai perunaakaan, mutta meillä sattui olemaan iso vuoka (täysjyvä) kala-pinaatti lasagnea jossa valkoinen kastike oli korvattu rasvattomalla raejuustolla, niin söin sitä ja kun perunamuusia tehdään iso kattilallinen niin en oo kyllä itselleni mitään muuta sit sen tilalle tehnyt.
Syön paljon salaatteja ja leipänä käytän Realia. Musta tuntuu, että ruokavalioni koostuu salaatista ja Real leivästä ja sitten pienin osa on sitä muuta.
Iso ongelma on kyllä Taloussuklaa josta olen ihan riippuvainen, mutta en salli sitä enempää kuin 4 palaa per päivä.
Ehkä se onkin siinä, että senttejä lähtee enemmän kuin vaa'an lukemaa??!! ;) Tai siihen tyydyn uskomaan, kun en ole itseäni mistään päin mitannut.

Harmonian sivuilla sanotaan ruokavaliosta seuraavasti:
Kuurin aikana on erittäin suositeltavaa:

* rajoittaa rasvojen ja sokereiden määrä ruokavaliossa
* harrastaa liikuntaa säännöllisesti (30 minuuttia päivässä)
* juoda ainakin 1,5 litraa vettä päivässä

Löysin myös tällaisen:
Detox-dieetti

Nautintoaineet:

Seuraavat nautintoaineet ovat täysin kiellettyjä:
kahvi, tee (ei yrttitee), tupakka ja muut nikotiinituotteet, virvoitus- ja
energiajuomat, alkoholi, huumeet.

Hiilihydraatit:
Syö gluteenittomia viljoja kuten riisiä, hirssiä, tattaria ja kinoaa.
Vältä valkoista viljaa, sokeria, hunajaa, keinotekoisia makeutusaineita.
Vältä myös tuotteita, jotka sisältävät hiivaa.

Vihannekset ja hedelmät:
Syö paljon tuoreita vihanneksia, marjoja ja hedelmiä. Ne voivat olla raakoja,
kuivattuja tai kypsennettyjä. Kypsentämällä vältyt turhilta ilmavaivoilta,
jotka ovat lähes poikkeuksetta seurausta raakojen vihannesten ja
hedelmien lisäämisestä ruokavalioon. Suosi erityisesti parsakaalia ja punajuurta.
Vältä greippiä, sillä se sisältää ainesosia, jotka saattavat estää maksasi
puhdistumisen.

Rasvat ja öljyt
Syö oliiviöljyä, kalaöljyä, rypsiöljyä ja kuumentamatonta pellavansiemenöljyä.
Vältä kaikkia muita rasvoja, erityisesti eläinrasvoja (ei kala) sekä voita ja
margariinia. Vältä myös turhia meijerituotteita.

Proteiinit
Syö kalaa ja palkokasveja.
Vältä lihaa.

Juomat
Juo vähintään 2-3 litraa nestettä päivässä (MethodDraine Detox -juoma,
vesi, sitruunavesi, yrttiteet, vihreä tee, niukasti valmiita tuoremehuja).
Vältä kahvia, mustaa teetä, alkoholia.

Noh, tuon perusteella mitä kerroit, niin ei pitäs olla ruokavaliossa mitään korjailtavaa...hmm... Onko sulla mitään vanhoja farkkuja joihin yrittäisit mahduttautua? mä nimittäin huomasin laihtumisen silleenkin et mahdun nyt muutamiin sellasiin housuihin jotka ei oo menny viel kertaakaan raskauden jälkeen jalkaan..kyllä ne kiristi vähän liikaa, mutta kiinni meni silti :)

No katsotaas nyt kuinka käy. Tänään en vielä aloittanut slimiä, kun tuli yö taas valvottua kipeän lapsen kanssa ja aamulla lääkäriin ja sitten ku saa vihdoin itsensä koottua niin onki jo ilta. Jos ensi yö on parempi niin huomenna sitten.

MItä tapahtuu, jos silti on nikotinisti, kofeinisti ja colisti (=diet coca colan juoja)?? Ei ole vaikutusta??

Minulla on tuo Slim kuuri kaapissa (tabletteja) ja mietin, että josko aloittaisi sen tässä myös, josko se auttaisi asiaa. Mutta en pääse enkä haluakaan päästä eroon Pepsi Maxista, teestä jne.

Tuleeko valmisteesta huono olo? Mitä sivuvaikutuksia sillä on? auttaako se ylipäätänsä?

Minttuhirviö: Joko aloitit Slimin? Minäpä testasin yksiin housuihin mahtumista, jotka menivät ennen raskautta ja ne ovat jopa isot!! Hupsis!!
Elina9: Nikotiinia ja kofeiinia suositellaan vältettäväksi. Voihan sitä vaikka vähän vähentää niiden määrää, ainakin kofeiinin määrää vaihtaen teen yrttiteehen vaikka tilapäisesti Slim kuurin ajaksi. Itsekin käytän tabletteja, tuntuu miellyvämmältä ja helpommalta kuin se litku.
Minulle valmisteesta ei ole tullut huono olo, eikä mitään muutakaan sivuvaikutusta, paitsi painon putoaminen ja se, että sitähän mahtuu jo raskautta edeltäviin vaatteisiin. Eli auttanut on, ainakin sen ohella, että muutenkin olen kasvissyöjä ja nyt katson entistä tarkemmin herkkujen määrää.

Noniin, sitten tuloksiin B) !
Mahdun raskautta edeltäviin vaatteisiini tuosta vain, ne ovat jopa isoja! B)
Eilen vaaka näytti 62,8 kg eli -900 g ja tänään 62,5 kg eli -1,2 kg!!
Ja nyt on siis toinen Slim pakkaus pillereinä menossa.

Nyt tänä aamuna vasta aloitin :) ollaan tässä sairastettu viikko, nyt viimein alkaa olla jo ihan hyvä olo. Liikuntaa en varmaan voi harrastaa pariin kolmeen päivään kun olen vielä toipilaana mutta ei mahda mitään.

Sähän olet hipsu viimein alkanu saada kunnon tuloksia! HIENOA! :hug:

Aloitin eilen nämä SLIMit, vaikka minulla onkin säännöllinen lääkitys, juon Pepsi Maxia ja poltakin joka päivä muutaman röökin.

Aion napsia nyt ekaksi tämän 2 vkoa ja sitten katson, tuleeko tästä mitään a) pahoja sivuvaikutuksia b) hyötyä.

Kevyellä ruokavaliolla olen valmiiksi - pyrin noin 1000 kcal päivässä.

Minttuhirviö, elina9: Tuntuuko Slimillä oleminen miltään?

Mua odotti tänä aamuna vaa'alla käydessäni kamala ylläri!! :'(
63,9 kg eli hyvän pudotuksen jälkeen painan enemmän kuin kuurin aloittaessani.
Tämä tarkoittaa siis aloitukseen nähden +200g.

Ei tietoakaan enää siis 1,2 kg pudotuksesta, ellei tämä ole joku tilapäinen häiriö vaa'assa tai minussa... :x

Hipsu, mutta eikö tärkeintä ole just se että ne vanhat vaatteet menee päälle? Koita löytää zemppiä jatkaa. Äläkä ainakaan ota laiharia liian vakavasti, sinuna minä sallisin itselleni ne 4 palaa suklaatakin. Tärkeämpää silti elämän pienet nautinnot kuin vartalo jossa ei oo senttiäkään ylimääräistä, jos sen eteen pitää KITUA!

Ei kai tää mulla mitenkää ihmeemmältä tunnu, ihan perusolo. Paino lähtee grammoittain mutta lähtee kuitenkin. Ja ihanaa kun detoxilla karistetut kilot ei oo tullut takasin. Vaikka olen syönyt kyllä joka päivä vähän jotain hyvää. ja aion syödä täst eteenpäinkin! Ajattelin lopettaa herkuttoman elämän, ei se ole sen arvoista että puntari näyttää vähän nopeemmin vähän vähemmän. Kohtuus on se jota noudatan tässä eteenpäin ja dieetti jatkuu!

Mulla oli painonlasku melko pysähdyksissä ja aloitin viikko sitten SLIM kuurin (ilman sitä puhdistuskuuria). Paino lähti laskuun ja toivon, että tämä suuntaus jatkuu. Eli minusta kyllä tehostaa laihtumista. Mulla oli varmaan se, että elimistö meni säästöliekille, syön noin 1000 kcal tai alle päivässä.

Yhteistyössä