Hakutulokset

1. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

:'( Mä tiiän sun fiilikset täysin, itsekin ihan samassa tilanteessa olin sillon helmikuussa. Mun mies ei vaan sillon osannut lohduttaa ollenkaan, sanoi, että eihän sitä vauvaa kohtaan voi vielä niin aikaisessa vaiheessa tuntea mitään. Itku kurkussa yritin vakuuttaa, että naisella ne tunteet...
  2. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

:'( voi marleena. :hug: ootko ihan varma, että meni kesken? jospa ois kaksoset? tai sit vaan valemenkat? mä oon lukenut jutuista, jolloin on tullut ihan normaalit menkat onnistuneesta raskaudesta huolimatta. mun kaverilla tuli 5 kuukautta menkat ennenku sai sit tietää olevansa raskaana. olihan...
  3. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Mulla on kp15 ja ovis!!! :o En oo tiennyt, et se on mulla näin aikaisin. En oo testaillut ovista, mut oireet on ku menkat alkais ihan just. Jee, jospa tää kierto ois suht lyhyt. Eilen ei jaksettu miehen kanssa tehdä mitään, mutta toissapäivänä tehtiin ja jos tänään vielä halailis, niin...
  4. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Paljon onnea Sinderellalle tyttären syntymän johdosta :heart:
  5. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tervetuloa R86 :) Mä oon 27v ja mies kans 27v. Yhdessä ollaan oltu ihan kohta 9vuotta, joista 7 vuotta naimisissa. Lapsia on kaksi, tyttö vajaa 6v ja poika 3,5v. Tämä kolmosen yritys on kestänyt nyt kohta 13kk, tää kulkeva kierto on siis yk13. Helmikuussa raskauduin, mutta se meni kesken...
  6. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Mä toivon kans sulle parasta marleena. Oon kyl näkevinäni tossa hailakan viivan, mutta onko se sitten viivanpaikka vai haamu, niin siitä en osaa sanoa. Mikä testi oli kyseessä? Mulla on kai nyt ovis, eikös valkoinen kananmunamainen lima oo merkki siitä? Vai missä vaiheessa semmoinen lima...
  7. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Mulla tänään 11.8 on kp1/35 ja yk 13. :(
  8. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

voi marleena :( , mä tiiän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. meillähän oli viime vuonna duunissa ihan samanlainen tilanne. tosin sillä erotuksella, että pomo lupasi jo kesällä kertoa jatkosta, mutta kertoikin sen vasta joulukuun alussa. mä jäin sillon saikulle, ku alkoi vituttaa niin paljon...
  9. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Mulla on yksi pvä liian vähän. Tänään pitäis olla kp28/33. Tissit ovat täällä vielä kipeinä, välillä tulee semmoisia aika kovia kipukohtauksia. En valita, koska edellisessä raskaudessa tissikipu oli eka oire. ;) Viime yönä näin unta, et mun menkat alkoivat ihan liian aikaisin. Ja sit...

Yhteistyössä