Hakutulokset

1. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Moi kaikki! Onnea moumou plussasta! :flower: Ja hyvä kp, tee vaan radikaali siivous tänne. Kandee melkeinpä tsekata toi "mukana myös"-kohta, eikös sielläkin oo ihmisiä, jotka eivät tänne kirjoita? Mulla on alkanut painoprojekti taas. Vuosi sitten painoin 101kg, mutta tällä hetkellä...
  2. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kiitos moumou, mäkin oon kyllä itsestäni todella ylpeä. Fiilis on kyl niin vahva röökin suhteen. Emmä mitään rastia lähe seinään vetämään siitä että pääsin röökistä täysin eroon, mutta kaiken kaikkiaan ainakin nyt oon ihan "kuivilla" siitä. ;) Ja kiitos kp nopeasta päivityksestä.
  3. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

kp, päivitätkö mulle tälle päivälle 14.12 kp 2/32 ja yk 17 ? Mulla on nyt savuttomuutta takana 3kk ja ikinä en oo ollut näin painava. 20 kiloa on painoa tullut tänä vuonna. Suurin osa tuli keskenmenon jälkeen, mutta röökin lopettamisen jälkeen on tullut lisää 5kiloa. Eilen alkoi motivaatio...
  4. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Suuri kiitos kiharapää, kun jaksat aina vaan päivittää tätä ketjua, vaikka tää tuntuu jo niin unohtuneen monelta. Mä luen täällä, ihan joka päivä. En oo vaan saanut aikaiseksi itse kirjoittaa, ku ei oikeestaan ole mitään hyviä uutisia. En jaksa aina vaan valittaa ja itkeä. Nyt...
  5. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tervetuloa uudet! Onnea plussanneet/haamuilijat! Pahoittelut uuteen kiertoon lähteneille! Hiljaiseloa on pitänyt täällä. Kovasti töitä teen ja loppuaika perheen kanssa. Ei oo ollut oikeesti aikaa tulla tännekään kirjoittelemaan. Te ootte kaikki mun mielessäni, vanhat enemmän ja...
  6. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

kiharapää: päivitätkö mulle tälle päivälle (maanantai 9.11) kp 2/ 32 ja yk 16. :'(
  7. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kiitos teille mun prinsessan onnittelijoille. :) Kohta pitää alkaa tekee hommia, koska kovaa vauhtia kello lähenee kolmea, jolloin vieraiden pitäis saapua. mur-mur, ei mulla vielä oo ikää ees kolmeekymppiä, reilu viikko sitten täytin 28v. Ollaan kuitenkin tehty tätä kolmatta jo melkein 1,5...
  8. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

mur-mur, kiitos tsempeistä! Mä tiedän niin millainen fiilis sulla just nyt on. Ittellänikin oli viime vuonna kamala tsemppi päällä ja sydän oikein pursus intoa ja iloa, ja teki mieli huutaa koko maailmalle sitä onnistumisen iloa!! Paino tippui, olo oli ihana ja kaappiin sai ostaa koko ajan vain...
  9. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

adama: Mä tiiän niin tasan miltä susta tuntuu. :hug: Mua ei sinänsä pelota mennä, oon vaan niin hiton saamaton tekemään yhtään mitään. Mullekin kätilö sanoi helmikuisen km:n jälkeen,että papa ois hyvä ottaa (otettiin viimeks 2006), mutta yllättäen en oo vieläkään varannut siihen aikaa. Mulla...
  10. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

KP; päivitätkö mulle kiitos, että tänään 12.10 kp4/32? ja yk 15. ja jos voit pyyhkiä pois ton laihdutuksen mun nimen perästä...paino on noussut niin,että kohta lähestyn omaa enkkaani.. :'(
  11. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

SUURET ONNITTELUT MARLEENA :flower: Minäkin toivon,että sun miehes muistaa sun synttäripäiväsi. Etpä muuten ikinä usko, mutta mullapa oli eilen synttärit... Päivä meni kuitenkin itkeskellessä, koska fiilis tästä vauvakuumeesta pilaa mun elämäni. Mun mies ja lapset muistivat kyllä mua kukin...
  12. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kahlan, yritetty on. Kaikkeni oon tehnyt, että tää kuume hellittäis. Ei vaan tunnu menevän ohi tai edes helpottavan. Tämä kierto jostain syystä on niin täynnä tunnetta, itkettää kun vaan ajattelen meidän puuttuvaa lasta. :'( R86, tää kuume on mulla, ei miehellä. Joten hoitoihin ei mennä...
  13. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Moikka kaikille! En oo jaksanut kirjoitella, ku ei oo mitään uutta raportoitavaa. Nyt on parin päivän ajan tullut millin verran veriviiruja liman seassa, tänään on tosi kovat menkkakivut, joten eiköhän ne tänään starttaa. Fiilis on tosi maassa ja oonkin jo monena päivänä itkeskellyt tätä...
  14. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Ihanaa Selis, paljon paljon onnea ja tarrasukkia vauvan matkaan!! :heart: Antaa toivoa, kun itselläkin niin mones yk meneillään. Ehkä tämä tästä. marleenalle kans plussaonnea! :) Mä oon aikamoinen noita-akka itsekin, raskauksia en pysty arvaamaan ennalta, mutta kaikkea muuta kylläkin. ;)...
  15. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Petite :hug: Suuret pahoitteluni :'( Todella surullinen asia. Voimia jatkoon. kiharapää : Päivitätkö mulle tälle päivällä (8.9) kp1? Kierto oli tällä kertaa todella lyhyt, vain 29pvä (jos siis todellisuudessa sitäkään, koska menkat alkoivat jo aamusella).. Tänään siis kp 1 ja yk 14 :'(
  16. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

yp, mä tiiän miten raskaalta se tuntuu. :hug: Mä muistan sillon ennen lapsia kuulleeni parin kk:n sisällä neljät vauvauutiset. Se oli ku puukko suoraan mun sydämeen. Etenkin kun kolme niistä mammoista oli sinkkuja ja kahdelle se vauvauutinen oli shokki. Mä olin silloin jo naimisissa ja...
  17. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Flunssaa ja lämpöä tällä hetkellä 37,3. :snotty: Tissit kipeät ja mieliala heittelee...ja dpo on tänään 11. Kumpaa tää nyt on? Possua vai vauvaa? Tervetuloa uudet. :wave: Mulla todellakin vauvakuume vaihtelee sen mukaan miten lapset käyttäytyy. Ei sillon ekan aikaan, mutta kaksi...
  18. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Voikun marleena tämä kierto tuottais sulle toivotun tuloksen. Pidä hauskaa kaverin kanssa ja nollaa pää kunnolla. ;) Mua niin ahdistaa tää mun painoni. :/ En oikeesti omista selkärankaa, tällei nilviäisenä on kamalan vaikeaa päättää jotain ja sit yrittää pysyä siinä. Eipä tietenkään voi...
  19. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tsemppiä R86 ekaa yrityskertaan. :) Toivottavasti sulle tärppää nopeammin ku mulla, yk13 jo menee ja niin menee hermotkin... Mä oon kohta 28v ja mies 27v. Naimisissa ollaan oltu kohta 7vuotta. ja töissähän minä...
  20. J

~~ Great Girls ~~ vol.3

:hug: Liisa. Mä plussasin ihan luomuna esikoisesta vasta yk24. Eli tasan kaksi vuotta meni siihen, vajaa kolme vuotta yrityksen aloittamisesta kun sain vauvani syliin. Taitaapi tähän kolmoseenkin mennä pitkään, sinänsä en kuitenkaan jaksa hermostua tai mennä hoitoihin, koska mulla on jo kaksi...

Yhteistyössä