Hakutulokset

1. E

Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

Hui kamalaa, mikä tuuli tuolla ulkona on. Kävin lasten kanssa laskemassa pulkkamäkeä. Oli lapsilla naurussa pitämistä, kun äiti änkes samaan pulkkaan mukaan. Vielä enemmän lapsia nauratti, kun äiti piti nostaa pulkasta ylös. Vauva on ollut kovasti liikkeessä. Ihmeellistä möngintää on alkanut...
  2. E

Sipsunen: Voi sinua. Ei kuullosta kivalle. Toivottavasti olosi helpottuu ja tuo pahoinvointi/oksentelu loppuisi pian. Itse olen ollut onnekas, että olen säästynyt tuolta oksentelulta. Minulla on ollut kuvotusta ja yökkäilyä, mutta minulla on muutenkin mahaportin kanssa ongelmia, etten oikein...
  3. E

Nyt on aika varattu sokerirasitustestiin (14.12). Ei ole vielä näkynyt sokeria virtsassa, mutta neuvolantäti halusi laittaa minut testeihin siitä huolimatta. Minulla, kun on ollut samat testit aikaisemmissakin raskauksissa. HeidiL: Tiedän tunteen. Minullakin on kovasti nukkumisen kanssa...
  4. E

Imoen: Itse kanssa toivon, että nyt saisin imetyksen toimimaan kunnolla. Esikoinen ei suostunut imemään rintaa ollenkaan ja tyttö sentään imi rintaa 2kk, kunnes minun repeytynyt vatsalihas korjattiin leikkauksella ja lääkitys muutti maidon makua ja en uskaltanut enää imettää tyttöä. Nyt siis...
  5. E

Hei vaan kaikille uusille ja tervetuloa joukkoon. Minulla päivät vaan vierii kamalaa kyytiä. Minulla on ollut tosi paljon nukahtamis ongelmia ja nyt on mennyt pari päivää kokonaan niitä takaisin ottaessa. Inhottava vaiva, kun saa nukahdettua, niin heti herää parin tunnin päästä ja sit menee...
  6. E

Kiitos uudesta pinosta Mariajalle :) Minä ole nnyt muutamana yönä nukkunut todella huonosti. Tänään tuntenut oloni tosi väsyneelle ja raskaalle. Kylellään nukkuessa käsivarret puutuu ja asentoa pitää korjailla kokoajan. Koeta siinä sitten tämän mahan kanssa pyörähtää kyleltä toiselle, huoh...
  7. E

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Hei taas kaikille. Itse käväsin tänään neuvola-lääkärissä, kun ollut vaivaa, jos toista. Lääkäri säikäytti minut pahanpäiväisesti tänään, kun makasin pöydällä ja ei saanut vauvan sykkeitä kuulumaan. Tiputti äkkiä doplerin masulta ja alko sanaa sanomatta mittailee mun pulssia. Tässä vaiheessa...
  8. E

H.o.p.e: On kyllä ollut todella törkeää käytöstä. En kyllä ymmärrä tuollaista touhua ja ikinä tuollaisia kommentteja saisi edes raskaana olevalle ihmiselle sanoa ääneen.
  9. E

Pööppis: Mulla on kanssa hiukan samoja vaivoja. Mulla alkaa supistelee heti, kun hiukan pidempää ylämäkee kävelen ja asiaa ei helpoita yhtään, että asun mäen päällä ja alue on yhtä mäkeä.. Mulla on nyt 24+1 :attn: Nyt tosin olen huomennut, että minun maha puutuu vähän väliä. Minulla on...
  10. E

Pööppis: Kivan näköisiä vaatteita olet hankkinut. Itsekkin alkanut ostelee vauvalle vaatteita, tosin entisiäkin säästössä, vaikka kuinka ja paljon. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa kaivaa esille niitä ja katsoa mitä käyttää ja mitä ei. Liikaa en ole vielä hommannut uusia, kun en edes osaa...
  11. E

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

JJuulilla on kyllä tosi ihanan siro maha.. Minun masu 23+1 Aijaa.com - 9113871.jpg
  12. E

Hyvää huomenta kaikille.. Nukkuuko muutkin tosi huonosti yöt. Itse nukun tosi levottomasti tai sitten näen unta missä selittelen kaikille miksi juuri minä olen raskaana ja mille minusta tuntuu:laugh: Toivottavasti en ihan unissaan selittele.. voisi olla naurussa pidättämistä. Aamuisin ihan...
  13. E

No itsekkin juon välillä kahvia.. tosin kerran pari viikossa. Alussa minun ei edes tehnyt mieli kahvia, vaan kahvi maistui tosi pahalle. Nyt joskus saatan juoda kupin pari, jos oikein kahvia tekee mieli.
  14. E

Tänään oli neuvola päivä=) Viikkoja kasassa hienot 23+2. Sain viikoille 24-28 sokerirasitustestiin ajan, mikä on ihan hyvä juttu, kun ottaa huomioon, että mulla on edellisissä raskauksissa ollu sokerit koholla. Olen ollut tosi yllättynyt siitä, että painoa minulle on tullut vaan 8kg, kun tässä...
  15. E

Elsama: kiitos.. mukava liittyä joukkoon. On hiukan omia hengen heimolaisia kenenkä kanssa rupatella raskaudesta. Omat ystävät valitettavasti on niin kiinni omissa jutuissaan, että tuntuu kuin olisin ilmaa heille. Toisaalta aika surullista kokea olevansa niin yksinäinen, kun viettää kuitenkin...
  16. E

Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

Kumpaa veikkaatte? Ei olla otettu selvää kumpi on tulossa.. eikä itselläkään ole vielä sellainen olo, että tietäisin kumpaa odotan :) Raskaus on kolmas ja viikkoja 22+4 En saa kuvaa toimimaan.. linkki on tuossa Aijaa.com - 9073960.jpg
  17. E

Hei vaan kaikille!! Ilmoittautuisin mukaan tähän maaliskuisten odotus ryhmään=) Olen lueskellut teidän juttujanne jo jonkin aikaa ja päätin itsekkin liittyä joukkoon. Eli olen 29-vee kahden lapsen äiti ( poika 01 ja tyttö 03 syntyneet) ja nyt odotan kolmatta lasta. Lastelu aika on 18.3 ja...

Yhteistyössä