Hakutulokset

1. B

**LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

Meille syntyi poika 24.10. Synnytys käynnistettiin tasan rv 42, poika näki päivänvalon 42+2, lopulta jouduttiin turvautumaan kiirelliseen sectioon muutaman tunnin ponnistusvaiheen jälkeen. Pojan mitat oli 4005g ja 52cm, pipo 36cm. Paraneminen on kuitenki sujunu melko hyvin siihen nähden mitä...
  2. B

****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

Painoarvio voi siis hyvinkin heittää kumpaan suuntaan vaan sen about 500g. Mulla on kolmella kaverilla jokaisella heittäny painoarvio yli puolikiloa alaspäin eli vauvat on olleet syntyessä pienempiä kuin kokoarviot, just toisinpäin ku Dirlittanilla. Hui, alkaa pelottaa ku mun sf-mittakin on jo...
  3. B

Sylin täydeltä onnea uusille vauvoille perheineen :heart: Täällä ollaan edelleen yhdessä koossa, tänään oli viimenen neuvolakäynti, siellä kaikki ok. Ens maanantaina yliaikaiskontrolli jolloin mahdollisesti käynnistävät ellei oo siihen mennessä syntyny. Muakin vähä huolettaa toi koko asia...
  4. B

heips! ja onnea kaikille vauvan saaneille :heart: mä oisin ihan valmis kokeilemaan tuota vyöhyketerapiaa, ois mukava jos vauveli vois alkaa tulla itekseen ennen ku tarvii käynnistellä, vaikka onhan sinne 42 viikolle vielä aikaa. mä kyllä todella uskon että tuolla terapialla on vaikutusta...
  5. B

onnea mamma3:lle pikkuisesta :heart: Nyt on sitten se päivä jota on niin kovasti ootettu mut eipä taida tämä vauveli vielä haluta kohdun lämpöä jättää, tuntuu bilettävän niin ahkerasti tuolla, tila vaan alka olla melko rajallista niin jospa se hoksais kohta että ulkopuolella on enemmän...
  6. B

Oikein paljon onnea jo vauvan saaneille :heart: En oo jaksanu kirjotella pitkään aikaan vaikka oonki käyny lueskelemassa päivittäin teidän kuulumisia. Huomenna ois mulla se laskettu aika vaan taitaa mennä reippaasti yli ku ei oo supistellu yhtään. Iltasin tulee aina menkkamaista kipua ja...
  7. B

***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

henkka81, kiitos päivityksistä =) Onko muilla ollu karmeeta väsymystä? Mua on vaivannu aivan järkyttävä väsymys jo varmaan pari viikkoo, yöllä en saa unta vaikka kuinka väsyttää mut kokopäivän vois vaan nukkua. Oli tarkotus tehä vielä oikein suursiivous ennen ku alkaa tapahtumaan että ois...
  8. B

***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

Heips! Mahtuuko vielä mukaan näin viimemetreillä? Oon seuraillu teidän kirjoituksia oikeestaan koko ajan vaan en oo saanu aikaseks kirjottaa ite ku ei oo kotona konetta niin pääsen kuitenki niin epäsäännöllisesti kertomaan omia kuulumisia teille muille. No olipa vähä sekava selostus mutta jospa...

Yhteistyössä