Hakutulokset

1. K

Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

Jo tuonne Facebookiin päivitinkin kuulumiset:) Rakenneultra on nyt takana ja kaikki elimet paikallaan<3 Pikkuinen paljastui pojaksi,lupasin etten lottoa enää ikinä kun niin vahvat tyttöfiilikset oli:D Mies on ihan hölmistynyt,toivoi raukka niin kovin tyttöä. Mutta siis hyvin varmalta ultraaja...
  2. K

Ihana lukea näitä teidän muiden ultrakuulumisia, itseä jännittää aivan hulluna huominen rakenneultra! Hippuliina tosi inhottavaa että jouduitte tuollaisen lääkärin tutkittavaksi. Ihan kun olisi joku btw asia. Uskotaan että kaikki on hyvin ja saatte parempaa tietoa ja varmuutta asiaan. Nyt...
  3. K

Kyssäriä imetysliiveistä!

Moikka, mä oon jo nyt raskausaikana ostanut parit imetysliivit. Rinnat ovat olleet tosi arat ja kasvaneet jo nyt, niin on ollut kyllä kultaakin kalliimmat jo nyt. Tilasin täältä Nursing Bras - FREE UK Delivery noita edelläkin mainittuja Bravadon Body Silk Seamles-liivejä. Ihan mahtavat.
  4. K

Kiva kun mahtuu vielä mukaan. Ja Maanu hauska yhteensattuma :D Vielä kun olisi sama synnytyspaikkakin. Ihana "kostaja-kepa" :) Meillä "Pirkko" potkii kun tuleva isukki laulaa pöljiä lauluja illalla sängyssä. En tiiä onko siitä että toivoo hänen lopettavan vai onko vain innosta. Tai sitten...
  5. K

Huomenta! Mahtuuko tänne vielä mukaan? Ei jaksais miestä ja ystäviä JATKUVASTI näillä jutuilla kiusata :D Minä siis oon 30-vuotias, esikoista oottava (la4.7.2012) helsinkiläinen, pullea tuleva äippä :D Oon levinnyt aika reilusti, masu näkyy kyllä jos tietää, mut onnistuu sen piilottelukin...

Yhteistyössä