Hakutulokset

1. x-ray

Mistä pääsiäismunasta on tullut hyvä yllätys? Munat pinoon! :D

No sittenhän se on voinut saada alkunsa pääsiäismunasta...
  2. x-ray

Joo miehelle sanoinkin noiden Mikki Hiiri -munien avaamisen jälkeen, että tän jälkeen meille ostetaan vain Hello Kittyjä :D Niistä muistaakseni tulee aina hahmo?
  3. x-ray

Meillä vielä kokemusta vasta Autot- ja Mikki-yllätysmunista. Ja aivan surkeat yllätykset :( Autot-munasta saatiin viime vuonna kaksi pyyhekumia ja tänä vuonna ostettu 4 Autot-munaa, joista yhdessä oli taas sama pyyhekumi ja kolmessa tatuointeja (yhdessä kolme). Mikki-munista, joita ostettu 4...
  4. x-ray

VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

Tiiru ja Freiya ovat molemmat tosi kauniita :flower:
  5. x-ray

Onko jollain ollut nielemisvaikeuksia ja mistä ne johtuivat?

Hei Sherlock, ratkaisit ongelman! Olen varmaan niellyt liiaksikin, siksei enää sovi muut nesteet. Kiitos :flower: :stick:
  6. x-ray

Sulla ei oireillut refluksi mitenkään muuten? Kun minulla ei ole mitään muita oireita. Ei edes närästä koskaan.
  7. x-ray

Minulla ollut jo useamman viikon välillä vaikeuksia niellä nesteitä. Olen netistä lukenut nielemisvaikeuksista ja näytti olevan kymmeniä diagnooseja siihen. Onko teillä kokemuksia? Ja juu, meinaan ensi viikolla soittaa lääkärille, jotta pääsis juttelemaan tästä.
  8. x-ray

Poem hani! Olen sun suuri fani

jotta Poem itse tän huomais vaan...
  9. x-ray

Lapsella mahasekaisin antibioottikuurista - mikä avuksi?

Olen lapsille syöttänyt aina ab-kuurin yhteydessä maitotuotteita (esim. juotavaa jogurttia) ja mehuja, joissa noita hyviä bakteereja. Mutta kannattaa kysyä lääkäriltä.
  10. x-ray

No ei ole mitään väliä, kunhan tässä runoillaan :)
  11. x-ray

Martina ruinaa jo Eskoa takaisin. Mitä veikkaatte, suostuukp Esko palaamaan yhteen?

No pitäähän Seiskalle olla juttumatskua
  12. x-ray

Minunkin sydämeni ensin suli, mutta sitten karmea ajatus mieleeni tuli. Mietin, että kuka ties... mitä jos Poem onkin mies!? :x
  13. x-ray

Eihän unissa voi olla yliluonnollista tai mitään...

Ööö... miten nämä nyt liittyvät toisiinsa? :O
  14. x-ray

Luulin, että sä pelloilla laukkaat ja välillä pikkuisen punkkua naukkaat. Korvantakana päivänkakkara ja hiukset kuin iso vaalea hattara. Herkkä kärsivä ilme... kukahan päähäni tuollaisen ajatuksen pisti kun taidatkin oikeasti olla materialisti. En tiennytkään, että olet tuollainen ketku...
  15. x-ray

Ai sä alat nyt fyffee nyhtää? Voin kertoa, mulla ei oo rahaa yhtää. Olen täysi peeaa, antaa olla jos en sulle muuten kelpaa!
  16. x-ray

Tiedän, ettei olla samaa tiimiä, mutta opeta pari riimiä. Mulla heikosti runoratsu laukkaa, aivoissa pelkkää tyhjää paukkaa :(
  17. x-ray

Kuinka usein vaihdatte lastenne vaatteet ja lapsi käy pesulla?

Vaatteet vaihdetaan joka päivä. Suihkussa käyvät 3-4 krt/vk ja muuten pyllypesut joka ilta.
  18. x-ray

Kirpparilöydöt ja kauhistukset pinoon!

Muutamat tosi hyväkuntoiset ja hyvännäköiset housut löysin pojalle euron kappalehintaan. Olin tyytyväinen! Sitten jaksoin taas ihmetellä niitä lasten 70%:sti sutattuja värityskirjoja, joista pyydetään 2-3 euroa :O Ja kulahtaneita toppapukuja, joista on polvet melkein puhkikuluneet, hinta 25 euroa...
  19. x-ray

Meidän 3-vuotias tyttö on 106cm ja 20kg... miltäs kuulostaa?

Niin ja tuo meidän 116cm/18kg oli muuten 1-vuotiaana 12kg eli melkonen pallukka. Sitten 2-vuotiaana oli 13kg.
  20. x-ray

Meidän 3-vuotias tyttö on 106cm ja 20kg... miltäs kuulostaa?

Pienihän tyttösi on, vasta 3-vuotias, joten lapsenpyöreyttä vielä. Nuo mitathan saattaa muuttua suuntaan jos toiseenkin. Seuraavassa mittauksessa voi olla niin, että pituutta on tullut lisää ja paino pysynyt samana. Sitten vähän vanhempana alkavat kiinnittää huomiota painoon jos näyttää, että...

Yhteistyössä