Hakutulokset

1. x-ray

Upein mies, mallit riviin!

Numero 8 :p (miksi numerot 9 ja 8 ovat muuten väärinpäin?) Siis se mies, jolla vaaleanpunainen tausta ja makaa siinä valmiina :whistle: Ja sen sukunimikin on Candy - jaa eikun Gandy... aikamoinen karkki kuitenkin ;) Mutta joo, muut oli kyllä aikamoisia baby faceja
  2. x-ray

Minkä kokoisia vaatteita teidän lähes 3 vuotiaat käyttävät?

Kesällä kolme vuotta täyttävä käyttää nyt 104 cm vaatteita.
  3. x-ray

Tuksu hakee avioeroa!

Nyt vasta?
  4. x-ray

Hitto kun iskee tuo dildo naamalle! Tyttö näki tuon mainoksen oikeassa palkissa ja kysyi, että mikä tuo on? Vastasin

Enpä ole tullut ajatelleeksikaan :flower: Jotenkin tää explorer vaan toimii nopeammin mun koneella niin tulee käytettyä sitä. Mutta jos laittais estot fire foxiin niin ehkä toimisi nopeammin? Kysyy tyhmä.. Mutta kiitos vinkistä!
  5. x-ray

Hitto kun iskee tuo dildo naamalle! Tyttö näki tuon mainoksen oikeassa palkissa ja kysyi, että mikä tuo on? Vastasin

että se on taikasauva :whistle: Tyttö sanoi haluavansa sellaisen (kun se on vaaleanpunainen). Sanoin sen olevan aikuisten taikasauva :laugh::ashamed:
  6. x-ray

Miks naiset on niin hämäriä?

No jos minä kysyn tuollaisen kysymyksen niin odotan kuulevani just työstä, harrastuksista, miten asuu jne.
  7. x-ray

kuinka usein miehesi käy "viihteellä", saunailloissa, kavereiden kanssa iltaa istumassa, ym?

Nooo... oisko jotain kymmenisen kertaa. Hiihtoviikonloppuja per talvi 2-4 ja sitten käy vaeltamassa kesäkaudella kahtena viikonloppuna. Ja kyllä minä nämä lasken viihteeksi kun hiihtoreissuilla kuitenkin ukkoporukalla ryyppäävätkin. Sitten perinteisiä "baari-iltoja" vuodessa jotain 3-5 kpl...
  8. x-ray

Näkeekö muiden lapset..?

Pidättekö mitään yövaloa?
  9. x-ray

Näkeekö muiden lapset..?

Just tänä iltana poika tärisi vieressäni ja kaivautui peiton alle ja hoki, että pelottaa, pelottaa. Sai sitten sanotuksi, että pelkää tuota koiraa. Osoitti vaatekaappeja ja kysyin, että onko koira kaapissa, katsotaanpa yhdessä. Tutkittiin, että ei siellä mitään ole. Sitten osoitti varjoa kaapin...
  10. x-ray

Hyväksytty ostotarjous, jei!!

Onnittelut :flower:
  11. x-ray

Tein mahtavan löydön, en usko todeksi..

Tulosta kuva ja sujauta se sille setelin sijasta seuraavalla kauppareissulla ja kysy, että "kelpaakohan tämä maksuvälineeksi?"
  12. x-ray

Olenko ainut äiti, joka...

Korotan ja huudan jos ei sana tehoa
  13. x-ray

Mikä prkl se on ku nykyisin ihmiset ei voi pitää ovea kun rattaitten kans tullaan?

Oiiiiii oletko sinä saanut vauvan? :heart:
  14. x-ray

SATUHÄÄT 10.3. - ketju

Katsoin just jakson Areenasta ja musta pari vaikutti oikein kivalta :) Ei mitenkään ärsyttänyt morsiamen pikkutarkkuus. Mies oli vähän tossukka, mutta oikein suloinen ja vaikuttivat onnelliselta parilta. Suloinen pikkupoika heillä on, mutta kun koirista en itse välitä yhtään niin en kommentoi...
  15. x-ray

Annatteko miehelle pesää kun mies haluaa?

No hitto jos antaisin aina kun mies haluaa niin meillä pantaisiin monta kertaa päivässä! :whistle:

Yhteistyössä