Hakutulokset

1. M

Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

Täältä myös viestiä laitettu waveelle fb-ryhmästä!!! Sonalle Paljon jaksamista ja voimia! Oikeita sanoja on nyt niin vaikeaa löytää, olen pahoillani puolestanne ja sanaton, koska tilanteenne tuntuu kovin pahalta. Hiljaiseloa on ollut, koko perhettä on vaivannut kamala...
  2. M

Marraskuun masuasukit kesäkuussa

Tervetuloa Marraskukka ja onnea edelleen hyvistä ultrakuulumisista. Huomena voin itse sanoa, että ensi viikolla pääsee ultraan, positiivisuuden puolesta :D. Päässä van pyörii kaikki mahsollinen mitä sieltä voi löytyä. Pitäisi vaan malttaa mielensä ja olla todellakin vain ajattelematta mitään...
  3. M

Onnittelt hyvistä ultrakuulumisista sekä tyttö-ja poikalupauksista kaikille ultrassa käyneille!! Itse saan odottaa vuoroani vielä muutaman viikon, jännittää kyllä ihan hirveästi ja odottavan aika on tunnetusti piiiiitkä, plaah! Jos nyt jostain syystä masukki ei suostu jalkoväliään raottamaan...
  4. M

Ja vasta nyt muistin, että tänään alkoi 17. raskausviikko, siis 16+0 täynnä =). Mun mielestä ja kokemuksesta sokerirasituksessa on ollut kamalinta 12h ravinnotta oleminen ja sen makean litkun juominen. Siihen aikaan sitä juomaa juotiin useamman kerran ja maistui lähes cokikselle, jota en...
  5. M

Paljon on taas hyviä neuvolakuulumisia =). Minullakin tuo RU vasta 11.7. ja odottavan aika on sitten pitkä. Neuvola vasta heinäkuun lopulla, kun lomat on juuri heinäkuusa ja ollaan reissussa. Jännityksellä ja pienellä pelolla odotan ultraa ja koko raskaus tuntuu olevan viikko viikolta eteenpäin...
  6. M

Ms. Moneypenny onnitteluni hyvistä uutisista ja tulevasta tytöstä! Ja ihanaa Köpiksen matkaa. Mahtava kaupunki lomakohteena!!! KyyneltenHymy sama jäätelöhimo täälläkin. Pakastimesta löytyy, miehen laskujen mukaan, neljää eri jäätelöä. Myönnän ostaneeni vaan kuningatartuutteja, mistä ne muut...
  7. M

Uusi viikko ja kesä :) Vilukissan luita lämmittää tämä helle! En valita kuumuudesta, mutta meinaa tulla heikko olo ja luulen sen johtuvan raskaudesta. Verenpaineet heittelee ja huimaa herkästi. Ilman salmiakkia en lähde edes omalle pihalle, se on kyllä hyvä lääke huimaukseen :D. Vettä kuluu...
  8. M

Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

Heippa ja tervetuloa uusille marraskuisille =) Lääkärineuvolassa käyty ja kaikki mallillaan. Painoa tullut kuukaudessa 2kg, joka tuntuu tosi paljolta. Esikoisen raskaudessa painoa tuli kaikenkaikkiaan vaan 7kg ja ne jäi kaikki sairaalaan. Nyt joku sanoo, että olisit tyytyväinen, mutta sepäs...
  9. M

Moi! Pitkästä aikaa täällä. Päivät menee jotenkin sumussa :(, väsyttää ihan kamalasti ja olo on ihan nuutunut. Kiukuttaa ja kiukuttelen, tuntuu etten enää kestä edes itse itseäni. Suutun ihan pienistäkin asioista, hyvä etten eilen marssinut aukomaan päätäni naapureille(olisivat ehkä sen...
  10. M

Joosukkaolen todella pahoillani puolestanne! Voimia ja jaksamista. :hug: Asennoiduit asiaan todella kauniisti, surullinen saa olla, mutta toivoa ei kannata milloinkaan menettää. Itse olin jo luovuttaa keskenmenojen jälkeen, olimme jo miehen kanssa puhuneet, että lapsiluku jää yhteen, luonto...
  11. M

Kyllä huomaa, että väsymys on huipussaan, eli tuo la jäi merkitsemättä Kokeillaanpas uudelleen 26.11.2013/Millimolla/33v/2. lapsi/HYS. Millimolla ja milli 11+6
  12. M

Heippa kaikille =) Mukaan ilmoittaudun vasta nyt, taustalla olen kirjoituksianne jo pitkään seurannut. Muutaman pettymyksen eli keskenmenon kokeneena, olen ollut enemmän kuin varovainen tämän raskaudn suhteen. Nyt kuitenkin NP-ultrassa käyty ja perheemme kuopusta odotellaan syntyväksi...

Yhteistyössä