Hakutulokset

1. M

Allergisten äidit, auttakaa! Maito- ja vilja-allerginen (vehnä, ohra, ruis) lapsi yhtäkkiä kauralle/soijalle allerginen?

Kyseessä voi olla myös kahden tai useamman ruoka-aineen aiheuttama ristireagointi. Oletko antanut jotain yhdistelmää jota et ole antanut ennen? Kyseessä voi olla myös esim. jonkin flunssaviruksen ja ruoka-aineen aiheuttama ristireaktio. Onko tytällä nuhaa? Kyseessä voi olla myös jonkin muun...
  2. M

valkoiset vai rosteri kodinkoneet keittiöön?

Luin just jostain että saa sellaistakin rosteripintaa nykyään, johon ei tartu sormenjäljet
  3. M

Uskallankohan mä käyttää vielä mun mikroa?

nuppi vaan irtosi ja loksahti takaisin paikoilleen.
  4. M

miten saada 5v nukkumaan

Meillä kanssa 3 v yökukkuja tyttö. Käytän pampersin univaloa joka heijastelee erilaisia kuvioita kattoon, niitä joskus jaettiin vaippojen mukana. Kai niitä jostain nettikaupastakin saa. Laita jotain rauhoittavaa unimusiikkia, kirjastosta löytyy CD-levyinä. Meille ostettiin vielä IKEAsta sängyn...
  5. M

MIetittekö koskaan, miten teidän perhe selviäisi jos yksi kuoli pois? Vaikka sinä itse?

http://www.nyyti.fi/ Opiskelijoiden virtuaaliolkapää, jossa voit anonyymisti näitä asioita sähköpostin avulla purkaa ja saa ammattilaisen vastauksen. :) opettele tarkistamaan rengaspaineet ihan itse. Jos mitetityttää miten perhe selviää ilman sinua tai puolisoasi, pidä huolta että...
  6. M

Synnytä Rovaniemellä virka-aikana

Luin jostain artikkelin, että prosentuaalisesti huomattavan useammin lapset (jotka siis syntyvät luonnollisesti ilman lääketieteellistä väliintuloa) syntyvät öisin. Kuulin että Karigasniemellä olisi yksi äiti joka on synnyttänyt 3 lasta taksissa. Eikös sieltä Rovaniemeltä ja Lapista olisi jo...

Yhteistyössä