valkoiset vai rosteri kodinkoneet keittiöön?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
riippuu tietysti minkä tyylinen keittiö muuten on, mut kyllä mun mielestä rosteri on nykypäivää! Meillä on rosteriset ja neljä lasta, enkä nyt tiedä näkyykö ne sormenjäljet sen paremmin rosterissa kun valkoisessakaan. Naarmuuntuu kyllä herkästi esim. jääkaappimagneeteista.

v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
riippuu tietysti minkä tyylinen keittiö muuten on, mut kyllä mun mielestä rosteri on nykypäivää! Meillä on rosteriset ja neljä lasta, enkä nyt tiedä näkyykö ne sormenjäljet sen paremmin rosterissa kun valkoisessakaan. Naarmuuntuu kyllä herkästi esim. jääkaappimagneeteista.
Joo, muuten, nyt kun luin tuon ylemmän viestin, niin muistan, että alumiinia meilläkin :)

Rosteri tai alumiini on tätä päivää.Itsellä on rosteriset ja ovat ihanat.Meillä on se antifinger käsittely kaikissa ja ei näy sormenjäljet.Tietysti riippuu myös keittiön värimaailmasta.Itsellä on pähkinäpetsattua koivua ovet ja pähkinärungot,ei olisi oikein valkoiset edes sopineet.Edellisessä talossa oli valkoiset ovet ja kirsikkarungot,sinne otin valkoiset laitteet.

vieras
meillä sellanen tilanne että pitäisi uusia jääkaappi ja pakastinkaappi, muihin ei nyt ole varaa ja nykyiset ovat valkoiset, ostaisinko silti alumiiniset ja sitten pikkuhiljaa uusin muutkin vai suosiolla heti vaan valkoiset että on sitten ainakin samaa sarjaa?

mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja maiju70:
Luin just jostain että saa sellaistakin rosteripintaa nykyään, johon ei tartu sormenjäljet
http://www.samsung.com/fi/consumer/detail/detail.do?group=homeappliance_kitchen&type=homeappliance_kitchen&subtype=refridgerator&model_cd=RSH1DKPE1/XEE

Meillä on toi teräsjäljitelmä ja siinä ei kyllä näy sormenjäljet eikä juuri mikään muukaan :)

Yhteistyössä