Hakutulokset

1. T

*Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

Heipat! Madrelle kovasti jaksuja kipujen kans. Aika kurjalta kuulostaa. Hyvä ettei kuitenkaan ollut raskausmyrkytystä! Elmille piilareista, että voi olla ettet raskausaikana ja imetysaikana voi pitää, koska silmät kuivuvat. Minä en ole enää raskauksien jälkeen voinut käyttää kuin niitä...
  2. T

Meillekään ei mitään ihmeitä kuulu, mutta eilen piipahdin "neuvolassa". Paino: +8,5kg lähtöpainoon (viimeisen kuukauden sisällä tullut vain pari kiloa) Paineet: 110/70 (kotona aina paljon alhaisempi) Sf-mitta: 25cm Vauvan sykkeet: n. 145 (tähän asti ultrassa ollut aina alle 130, nyt...
  3. T

Hyvä idis tuo merinovillakangas patjansuojana! Meillä on käytetty ihan lampaantaljaa, mutta voisin hankkia tuota lisäksi. Muuta kerrottavaa täältä ei olekaan ;) Th:n vastaanottokin oli tänään peruttu. Töitä siis vaan ja töitä.. Tyttötrio 28+1
  4. T

Terkut ultrasta, jossa nähtiin, että vauveli kasvaa tätä nykyä vähän liiankin kovaa vauhtia :whistle: Eli ei huolta istukan virtauksista. Sain sitten passituksen kolmen tunnin sokerirasituskokeeseen, jonne ajattelin mennä aiemmista empimisistä huolimatta. Itse en silti ole huolissani tuosta...
  5. T

*Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

Heippa vaan täältäkin ja terveisiä syyslomalta! Tänään tultiin kotiin viikon reissulta ja kaikki meni hyvin. Kilometrejä tuli vajaa 1000, mutta ei tehnyt tiukkaa. Kylpylässä sen sijaan meinasin säikähtää, kun porealtaassa huomasin mahan menneen ihan lötköksi :O Yritin pitää kädellä mahaa niin...
  6. T

Voi Parel, olipa kokemus :hug: Tuo sf-mitta on kyllä yläkäyrän yläpuolella, mutta oliskohan sillä tullu mittausvirhe? Jos noin kovakouraisesti piti sitä mittaa ottaa niin tuntuu että oli vähän kokemuksen puutetta. Tai sitten vauva oli erikoisessa asennossa tai teille todella tulee iso vauva...
  7. T

Komppaan MamaDeDosia. Neuvolasta saa nimenomaan neuvoja, ei käskyjä. Useimmat haluavat antaa neuvolalle (ja yleensä hoitohenkilökunnalle) ns. ohjat käsiin, mikä on ihan ok. Kaikkien ei tarvitse olla tällaisia vastarannan kiiskejä, jotka haluavat itse päättää :whistle:. Minäkin siis päätin olla...
  8. T

Linea negraa ei ole tullut ainakaan vielä, muistelen että molemmista aiemmista raskauksista se tuli jossain vaiheessa. Kirsikalle tiedoksi että ihan normaalia on, mulla myös navan ympäristö tummunut. Miehen siskolla, joka samoilla viikoilla, on ihan mustelma, hänellä on vähän tummempi iho...
  9. T

Tammitähti: oletko homeopatia-ihmisiä? Mulla oli kuopuksen odotuksen aikaan kamalia liitoskipuja ja lonkkavihlontoja, joihin auttoi homeopaattinen Sepia aivan loistavasti! Siis kirjaimellisesti vihlonta loppui siihen luontaistuotekaupan ovelle kun nappasin liikkeessä ekat helmet suuhuni. Nytkin...
  10. T

Sunnuntai-iltaa täältäkin! Marde: mulla myös nenä ollut tukossa alusta lähtien. Alkoi jo ennen plussaa ja koska oli tuttu juttu edellisistä raskauksista, osasin siitä jo vähän epäillä että raskaana ollaan. Samoin turvotusta on varmaan muissakin limakalvoissa, keuhkoputkissa ja siellä päin...
  11. T

Kova ylävatsakipu synnytyksen aikana

Kelailen tässä kolmatta synnytystä odotellessa ensimmäistä, joka meni pahasti pieleen. En ole saanut selitystä järkyttävälle ylävatsakivulle, joka alkoi avautumisvaiheen alussa. Oli kuin puukolla olisi väännetty tuohon heti rintalastan alle. Ei närästyskipua, vaan sellaista, että kun...
  12. T

Kiitos tervetulotoivotuksista :wave: Elara: Tervetuloa sullekin mukaan. Kurjaa että nyt jo noin supistelee. Pystytkö mitään tekemään kotosalla, vai oletko ihan liikkumiskiellossa? Moni näkyy jo kärsivän huonoista yöunista. Mulla on myös pari yötä mennyt asentoa etsiessä. Nyt ympäröin...
  13. T

Sallitteko vielä yhden tammimamman mukaan? Minäkin olen ketjua lukenut jo plussasta lähtien, mutta nyt vasta sain rekisteröidyttyä. Ajattelin että viimeistään nyt pitää saada sekin aikaiseksi niin pääsee loppupuolen jännittäviin hetkiin mukaan =) Meillä on laskettu aika 27.1. ja ultran mukaan...

Yhteistyössä