Hakutulokset

1. R

Päiväkahviseuraa???

Kyllä tämä menee sorminkin :p *Nuolee suklaisia sormia jo *
  2. R

Päiväkahviseuraa???

Aah, kiitos. Kyllä maistuu hyvälle. kakkua :p :p
  3. R

Päiväkahviseuraa???

Ihan mustana ilman lisukkeita , kiitos. *Ojentaa suurta mukia sinnepäin*
  4. R

Päiväkahviseuraa???

Mistäs sais päiväkahviseuraa?? :saint: Mun tekisi älyttömästi mieli kahvia, enkä millään jaksaisi kävellä tuonne keittiöön :ashamed: Vai onko mun ihan pakko keittää kahvini itse :xmas:
  5. R

Dodiin

Eiks olekin B) B) Sopii mulle hyvin :D
  6. R

Dodiin

Työterveydessä käyty hoitajan vastaanotolla. Ja nyt on sitten huomiseksi lääkäriin aika. crp-ei ollut koholla , kun se katsottiin pikamittauksella. Mutta hoitaja oli sitä mieltä että lääkärin kannattaa vilkaista , ettei ole keuhkoissa mitään. Kun mun hengitys kuullosti jo hänen korvaansa...
  7. R

Lähtiskö lääkäriin??

No, nyt mulla on aika työterveyteen..... Eli menen sinne käymään
  8. R

Lähtiskö lääkäriin??

Siis eiks 2 vko ja 14 vrk ole sama asia??
  9. R

Olipa ihana herätys...=//

Ei mua eilen haitannut , kun nuo ilmeisesti nakutti parkettia joko kiinni tai sitten vasta purkivat. Kuului tasainen vasaran paukutus vaan :laugh: Mutta tuo sähkökone :kieh: :kieh: No ei tää ikuisesti kestä :kieh:
  10. R

*Käynnistää kikotinta ja lähtee tulemaan*
  11. R

Ojenna mulle IIIIISOOOO mukillinen , kiitos :xmas:
  12. R

Just joo.. Kait mä saan lomalla valvoa ja sen myötä myös herätä hiukan myöhemmin kuin normi viikolla. Ja mistä mä olisin eilen tän tiennyt ??? Ei nuo eilen aamulla mölynneet =)
  13. R

Lähtiskö lääkäriin??

Jos olis työviikko, mä olisin jo soittanut lekuriin ajan. Mutta mä olen nyt lomalla.... Ja niin no. Että se varmaan kuvaa hyvin mun halujani lähteä lääkäriin.
  14. R

Lähtiskö lääkäriin??

Vaihtelee 37.5 ja 38 välillä. Eli ei ihan hirveän korkeaa kuumetta.
  15. R

Lähtiskö lääkäriin??

Mulla on nyt ollut jo 5:ttä päivää kuumetta/lämpöä. Ja nyt alkaa ihan flunssa kuitenkin helpottamaan.... Mikä on positiivista =) Mutta kuitenkin... Miksi mun kuumeeni ei laske??? On ihan kiva olla lomalla , juu on on .... Hyvä työtekijähän sairastaa lomallaan :headwall: :headwall:
  16. R

Tai paremminkin kaikkea muuta. Yläkerrassa hiotaan tai jotain :headwall: Ja kohta noi on viimeisen tunnin yhtä mittaa hieroneet tuolla koneella jotain tuolla. Kait se on pakko lähteä kohta jonnekkin evakkoon täältä :| Ei tuota jaksa kuunnella. Ja pakko noiden on tehdä työnsä...
  17. R

Tein tänään kalakeiton johonkin,en tiedä mihin ja tahtoisin tietää

Ei hajuakaan , mutta löysin tälläisen linkin sieltä. Jospa olisi apua tästä. http://kauppa.kotigastronomi.fi/

Yhteistyössä