Lähtiskö lääkäriin??

Mulla on nyt ollut jo 5:ttä päivää kuumetta/lämpöä.
Ja nyt alkaa ihan flunssa kuitenkin helpottamaan.... Mikä on positiivista =)

Mutta kuitenkin... Miksi mun kuumeeni ei laske???

On ihan kiva olla lomalla , juu on on ....

Hyvä työtekijähän sairastaa lomallaan :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä ydinpommi:
Jos olis työviikko, mä olisin jo soittanut lekuriin ajan.
Mutta mä olen nyt lomalla.... Ja niin no. Että se varmaan kuvaa hyvin mun halujani lähteä lääkäriin.
Käy nyt ees otattamas crp...Sais sitte tolkkua että oisko ihan vaan virus vai onko serpit koholla ja tarvii kenties lääkkeitä.

vieras
Flunssa paranee kahdessa viikossa, kun käy lääkärissä, sitä ilman kestää 14 vrk.

Et sitten halua pitää sairastamatonta lomaa, senhän saa siirrettyä toiseen ajankohtaan sairauden takia.

miuku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Flunssa paranee kahdessa viikossa, kun käy lääkärissä, sitä ilman kestää 14 vrk.

Et sitten halua pitää sairastamatonta lomaa, senhän saa siirrettyä toiseen ajankohtaan sairauden takia.
Lomasta on aina omavastuu sairastapauksessa. Ja jälkikäteen saiarstumisesta kertomalla ei lomaa voi siirtää. Mutta itse kyllä kävisin tarkistamassa tuon tulehdusarvon. Nyt on ollut kuitenkin aika sitkeää flunssaa liikkeellä, mutta osalla on ollut myös keuhkokuumettakin. Mars lääkärille.

vieras

Siis anteeks, mut eiks 2 vkoa ja 14 pv ole sama asia??

Siinähän se vitsi onkin, se perus flunssa ei parane yhtään nopeemmin lääkärissä käytyäänkään, siihen ku ei lääkekuurit vaikuta. Eri asia sitten jos on jotain muuta ku tavallinen flunssa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:

Siinähän se vitsi onkin, se perus flunssa ei parane yhtään nopeemmin lääkärissä käytyäänkään, siihen ku ei lääkekuurit vaikuta. Eri asia sitten jos on jotain muuta ku tavallinen flunssa.
Juu. No tavan flunssa ei yleensä sahaile kuumeen kanssa. Flunssa on flunssaa. yskää ja räkää siis.

Yhteistyössä