Hakutulokset

1. R

Tein tänään kalakeiton johonkin,en tiedä mihin ja tahtoisin tietää

Olisiko ollut kotigastronomian pussi. http://www.kotigastronomi.fi/tuotteet/index.php?group=00001217&mag_nr=3
  2. R

Onko Adele liian eksoottinen nimi suomalaiselle tytölle?

Ihana nimi =) Olisin omallekin antanut, mutta mies ei tykännyt.
  3. R

makaronin säilymisaika

Sanoisin että keittopäivä + 2 päivää. Jos on kylmässä säilytetty.
  4. R

Miksei täällä tapella?!

MÄ ängen kanssa tänne. Mä taas soittelin vieraalle miehelle tänään :xmas: Mitäs siitä sanotte :kieh:
  5. R

Nyt apuaaa

Jee, mä sain ruudun puhtaaksi, mikrokuituliinalla =) Kiitos neuvoista =)
  6. R

Nyt apuaaa

Lähteekö tuolla , hiukan maidossa lähmääntyneet jäljet.... Maitoisin käsin kävi ööö tervehtimässä telkkaria :o
  7. R

Nyt apuaaa

Miten ihmeessä mä saan putsattua plasmatelkan näytöstä käpälän jäljet pois?? Voi :headwall: :headwall: :headwall: Jep, mä vahdin nuita lapsia, mutta ei mullakaan ole silmiä selässä :kieh:
  8. R

Ihmeiden aika ei ole ohi! *turha*

Eli mulla on toivoa saada tuo kikotin läpi ensikuussa :saint: Ei vaiskaan. Onnea läpimenosta :D
  9. R

ihanaa, tahtoo lisää fire ballseja

Jep, niihin jää "koukkuun" :p :p Minä ostin myös lauantaina kaupasta.... enää ei ole kuin pussi jäljellä :xmas:
  10. R

Suhteessa luottamuksesta

Meillä kävi näin Minä puhun puhelimessa kun mies tuli töistä kotiin. Ja kun huomasin , että mies tuli. Pinkaisin perähuoneeseen jatkamaan puhelua (että kuulen). Ja siellä myös lopetin aikanaan puhelun. No tuossa tuumasin miehelle, että soitin vieraalle miehelle :saint: Mies siihen *Ai...
  11. R

Purnausta työpaikan tavoista.

Meilläkin pitää soittaa mielellään ennen vuoron alkua. Ja mielellään heti klo 7 jälkeen :| Että saavat sijaisen.
  12. R

little pet shop joulukalenteri

Löytyisiköhän niitä myös tämän kaupungin sittarista???? :whistle: Voisi olla takuuvarma menekki :saint:
  13. R

Heh, miksi teini herää klo 06.00?

:D Onko teinillä kaveria sinne mukaan? Vaikka voihan sinne yksinkin mennä :D
  14. R

Kuumemittareista

Niin ne siellä apteekissa sanoi, että elohopeamittarit ovat kiellettyjä nykyään. Mutta silti :snotty:
  15. R

Kuumemittareista

Meilläkin on tuo uusi mallia elohopeaton, enkä tykkää lainkaan. Oli elohopealla varustettu mittari mikä meni rikki. Miksi niitä ei enään saa mistään :snotty:
  16. R

Kuumemittareista

Mikälaisia kuumemittareita teiltä löytyy Meiltä löytyy korvakuumemittari ja kainaloon laitettava antiikinaikainen 10 minuutin mittari, vaikka ei ole kuin vuoden vanha tämä mittari. Ei löytynyt apteekista 2 minuutin mittaria, kun edellinen hajosi :/ Ainoastaan näitä 10minuutin mittareita...
  17. R

Lomaviikon aktiviteetteja

Ou nou, menin sitten lapselle lupaamaan , että mennään museoon, kun sellaisen ohi tänään ajettiin :laugh: Historialliseen museoon. Kääk, sanon minä. Ja muita suunnitelmia... Uimaan tietysti kera laina lasten :D Pohdinnassa on myös jäähallissa luistelemassa käyminen. Nyt olisi...
  18. R

Mitäs tein miehet on tästä palstailusta mieltä??

Nauraa, että taasko olet siellä mammapalstalla :laugh: Ja joskus sanoo, että kysy sieltä, kun hältä kysyn jotain :xmas:

Yhteistyössä