Hakutulokset

  1. Greystoken lordi

    Onko teillä lapsia tehtynä useamman kumppanin kanssa?

    Tietääkseni vain yhden naisen kanssa olen tehnyt 2 lasta. Sekin on liikaa, jos nainen heittäytyy hankalaksi ja alkaa valtapelin lasten kustannuksella. :/
  2. Greystoken lordi

    Sanokaa päivää

    Jos sinusta tulee tärkeä, silloin. ;)
  3. Greystoken lordi

    Kiva saada kiitosta työstä.

    :) Jos olisit minun naiseni, sinun ei enää ikinä tarvitsisi siivota.
  4. Greystoken lordi

    Sanokaa päivää

    Muistakaa että henkilökohtaiset viestit naisolennoilta ovat aina tervetulleita yksinäiseen laatikkooni. :heart: :p ;) :attn:
  5. Greystoken lordi

    Sanokaa päivää

    Kun esittäydyn. En ole uuden-uusi, mutta äskettäin nimimerkin itselleni hankkinut. :wave:
  6. Greystoken lordi

    Haluaisin ostaan miesten tavan

    Riippuen ajatuksen nopeudesta se ei välttämättä ole mikään saavutus. Ellet ole sukkelaälyinen.
  7. Greystoken lordi

    Miksi valvot?

    Olen halukas auttamaan taudittomia, katseenkestäviä ja älykkäitä naisia saamaan unta. Mutta en tänään, en ole lähimaillakaan.
  8. Greystoken lordi

    Haluaisin ostaan miesten tavan

    Perverssiä koodikieltä... Minä voin vastata taikinoista, jos haluat. Luonnollisesti kyllä vain, mikäli olet katseenkestävä.
  9. Greystoken lordi

    Miksi valvot?

    Siksikö, että kaipaisit orgasmin jotta voisit nukahtaa? :p
  10. Greystoken lordi

    Haluaisin ostaan miesten tavan

    :o Millainen mahdat olla sängyssä! Pyöriskelet vaan hikisenä ja yksinäisenä yön pitkinä tunteina... Ehkä kaipaat nuijanukutusta? Minulla olisi nuija.
  11. Greystoken lordi

    Haluaisin ostaan miesten tavan

    Ehkä et ole töissä tarpeeksi tehokas?
  12. Greystoken lordi

    Haluaisin ostaan miesten tavan

    Se ei paljoa vaadi: Mene aamulla töihin ja tienaa elantosi, niin illalla uni maittaa.
  13. Greystoken lordi

    Mitä murrosikäinen tyttö haluaisi lahjaksi?

    Täytyy siis miettiä. Ratsastusleiri oli käypä idea, katsotaan nyt paljon siihen uppoaa pätäkkää.
  14. Greystoken lordi

    Mitä murrosikäinen tyttö haluaisi lahjaksi?

    Tyttö on tottunut saamaan yleensä jotain 200 euron lahjoja. Jos antaisin vähemmän nyt kun olen joutunut muuttamaan pois ex vaimoni takia, ja kun en ole saanut nähdä tyttöä kunnolla pariin vuoteen, niin... :( Kyllä nyt täytyy panostaa. Satutteko tietämään hevosista, minkälaisia hintoja niillä on?
  15. Greystoken lordi

    Mitä murrosikäinen tyttö haluaisi lahjaksi?

    Harrastaa ratsastusta nykyisin. Oma hevonen ehkä. Budjetti ylittyy, mutta ei sillä ole väliä, kunhan tyttö on tyytyväinen, kun en näe häntä usein. :(
  16. Greystoken lordi

    Viettääkö kukaan tipatonta?

    Sitäkään en vietä.
  17. Greystoken lordi

    Viettääkö kukaan pimpatonta?

    Hyvin vaikeaa, kun on niin paljon tarjolla. :(
  18. Greystoken lordi

    Mitä murrosikäinen tyttö haluaisi lahjaksi?

    Ajattelin, että ehkä alle 500.
  19. Greystoken lordi

    Mitä murrosikäinen tyttö haluaisi lahjaksi?

    Mihin lahjakortti? Heseenkö, vai pitäisikö olla jokin naisten juttu, kampaaja tai joku?
  20. Greystoken lordi

    Mitä murrosikäinen tyttö haluaisi lahjaksi?

    Kiitos jos vaivaudutte ideoimaan. Tytöllä on tässä vuoden alkupuolella synttärit ja pitäisi keksiä jotain. Ei ole kovin hyvät välit, koska tytön äiti estää kaikin keinoin tapaamasta lapsiani. Senkin takia olisi hyvä saada korvattua lahjalla menetettyä aikaa.

Yhteistyössä