Mitä murrosikäinen tyttö haluaisi lahjaksi?

Kiitos jos vaivaudutte ideoimaan. Tytöllä on tässä vuoden alkupuolella synttärit ja pitäisi keksiä jotain. Ei ole kovin hyvät välit, koska tytön äiti estää kaikin keinoin tapaamasta lapsiani.

Senkin takia olisi hyvä saada korvattua lahjalla menetettyä aikaa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Minkälainen hintahaarukka suunnilleen?
Ajattelin, että ehkä alle 500.
No se on jo aika paljon.

Jos hän harrastaa jotain, niin vaikka jotain siihen liittyvää.
Tai joku lehtitilaus, elokuvalippuja, jotain, mistä on iloa kauemmin kun yhden päivän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Minkälainen hintahaarukka suunnilleen?
Ajattelin, että ehkä alle 500.
No se on jo aika paljon.

Jos hän harrastaa jotain, niin vaikka jotain siihen liittyvää.
Tai joku lehtitilaus, elokuvalippuja, jotain, mistä on iloa kauemmin kun yhden päivän.
Harrastaa ratsastusta nykyisin.
Oma hevonen ehkä. Budjetti ylittyy, mutta ei sillä ole väliä, kunhan tyttö on tyytyväinen, kun en näe häntä usein. :(
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Minkälainen hintahaarukka suunnilleen?
Ajattelin, että ehkä alle 500.
Mun junnulla on ollut - kiitos hyvätuloisen isänsä - ihan kelvollinen elintaso. Mutta junnullekin 500 erkkiä on jo raha, josta se on valmis tekeääm kaksi volttia eteen, yhden taakse ja pesämään iskän auton ja virkkaamaan äiskälle metrin pitsiä :D 100 erkkiä on ollut mun lapsille jo erittäin iso raha, 50 erkkiäkin jo iso raha.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun junnulla on ollut - kiitos hyvätuloisen isänsä - ihan kelvollinen elintaso. Mutta junnullekin 500 erkkiä on jo raha, josta se on valmis tekeääm kaksi volttia eteen, yhden taakse ja pesämään iskän auton ja virkkaamaan äiskälle metrin pitsiä :D 100 erkkiä on ollut mun lapsille jo erittäin iso raha, 50 erkkiäkin jo iso raha.
Tyttö on tottunut saamaan yleensä jotain 200 euron lahjoja. Jos antaisin vähemmän nyt kun olen joutunut muuttamaan pois ex vaimoni takia, ja kun en ole saanut nähdä tyttöä kunnolla pariin vuoteen, niin... :(

Kyllä nyt täytyy panostaa. Satutteko tietämään hevosista, minkälaisia hintoja niillä on?
 
Ainahan sitä hevosen ostaa, niitä saa ilmankin mutta ylläpitoon uppoa se 500e/kk.

Miksi et kysyisi tytöltä?

Tai sitten kasaat sellaisen lahjakorttikuoren: 100e S-ryhmään, 100e Stockalle, 100e H&M:lle, 100e Hevostarvikeliikkeeseen, itsetehty lahjakortti ratsastusleiristä, muutama elokuvalippu, Hesen lahjakortti ja vielä 200e rahana koska sitäkin tarvii. Myös joku henkilökohtainen lahja kuten koru voisi olla vielä kiva siihen päälle.

Ihana aihe!!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Tyttö on tottunut saamaan yleensä jotain 200 euron lahjoja. Jos antaisin vähemmän nyt kun olen joutunut muuttamaan pois ex vaimoni takia, ja kun en ole saanut nähdä tyttöä kunnolla pariin vuoteen, niin... :(

Kyllä nyt täytyy panostaa. Satutteko tietämään hevosista, minkälaisia hintoja niillä on?
Systeri maksaa 35 erkkiä per tunti tyttärensä ratsastuksesta. Omaa hevosta eivät kyllä ole edes ajatelleet.


Mulla on 2 nuorta ja musta 200 euroa on tosi paljon. Ottaen huomioon sen, että mun 17 v sai joululahjaksi yhteensä 1100 euroa. Mutta siinä oli jo lahjoja useammaltakin. Mun nuorille 200 euroa on todella paljon, niille 100 euroakin on jo suuri raha. Siitäkin huolimatta, että junnu tietää saavansa isältään lisärahoitusta siihen, jos joko harrastukseen liittyvä juttu maksaakin vaikka 900 euroa.

Mä en kyllä lähtisi edes 200 euron lahjoihin. Ostaisin jonkun 50 euron lahjan ja laittaisin sitten sen 150 euroa lapselle säästöön tulevia opintoja varten, jos välttämättä haluaisin just sen 200 euroa antaa.


 
:DD
Itse sain nyt 16-wee synttäri lahjaksi undulaatteja (600 €:n arvoinen lahja suunnilleen, ku häkit ja kaikki piti ostaa). lisäksi sain petivaatteita, paljon rahaa, karkkia, koruja ym (rahaa tarvii aina)!
Yhtenä vuonna sain siskoni kanssa puoliksi hevosen (makso jtn. 7000 €), ollaan kyllä ratsastettu koko ikämme ja paljon työtä oma hevonen vaatii!
Itse suosittelisin niitä lahjakortteja, ratsastusleiriä ym...
 

Yhteistyössä