Viettääkö kukaan tipatonta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Minä vietän kun oon raskaana, jos en olisi niin todennäköisesti vielä imettäisin esikoista jolloin viettäisin myös tipatonta tammikuuta. Ja laihtunutkin olen tässä samalla kun pahoinvointi oli niin rajua että paino tippui -8kg :D
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
raskaana kyllä minäkin...et tainnut ihan tätä hakea... :D Viikko on hieno suoritus! Tsempit jatkoonkin!
No ei mulle viikko vielä vaikeeta oo ollutkaan, mut ehkä kuukausi jo... Mut en luovuta en, painokin ehkä laskee helpommin, kun ei tuu ylimääräisiä kaloreita juomisista....
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
En vietä.Otan niin harvoin ettei tarvetta ole nenää valkasta.Ja mä olen muutenkin vähän ihmetellyt että miksi se tammikuu on yleensä se jolloin ihmiset viettää sitä tipantonta aikaa?
No kun se on vuoden eka kuukausi ja sointuuhan se niin kivasti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
En vietä.Otan niin harvoin ettei tarvetta ole nenää valkasta.Ja mä olen muutenkin vähän ihmetellyt että miksi se tammikuu on yleensä se jolloin ihmiset viettää sitä tipantonta aikaa?
No kun se on vuoden eka kuukausi ja sointuuhan se niin kivasti :)
Sointuu juu =),mutta silti mä aina ihmettelen että miksi juuri tammikuussa sitä vietetään.Mun mielestä se tipaton kuukausi voisi olla vaikka elokuu koska kesällä kuitenkin useimmilla alkoholin käyttö lisääntyy.
Mut tää nyt on vaan mun mielipide.
 

Yhteistyössä