Hakutulokset

  1. S

    ylhäällä oleva hm:n mainos

    http://www.hm.com/fi/
  2. S

    Mies kutsui minua kerran Jennaksi kun rakastelimme

    kyllä mä kysyisin että kuka hemmetin jenna se oli ketä kutsuit rakastellessa... ja kolmas maailmansota on valmis :saint:
  3. S

    ylhäällä oleva hm:n mainos

    mulla kyllä meni ihan oikeaseen paikkaan
  4. S

    Korvikset vauvalle? KAMALAA!!!!

    ei varmasti mut mä vaan kerroin pahimman kieltämis mahdollisuuden... miten käy jos kieltää ja kieltää vaikka lapsi sitä haluaa
  5. S

    Sheltti neidille nimi !!!

    :attn:
  6. S

    Korvikset vauvalle? KAMALAA!!!!

    täällä yksi sellainen jonka vanhemmat ei antaneet laittaa korvakoruja.. tein reijät itse ja nyt sit meen sellaisen patin poistoon korvalehdestä... iso homma ja näillä näkymin ikuinen arpi ja kolo tulee jäämään siiheen... kun ammattilaitteilla laitetaan reikä niin tuo ns. ylimääräinen...
  7. S

    Jos olisit pihi ihminen mainostaisitko sitä

    me taidetaan sitten olla pihejä tavallaan... tosin eipä me sitä paljoa mainosteta...
  8. S

    maalla vai kaupungissa..?

    luonto kaupungissa... vajaa 17 000 asukasta.. pieni paikka...lähimpään isoon kaupunkiin on vajaa 200km matkaa jossa siis esim kunnon terveyspalvelut ym..
  9. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    niin mäkin muka ajattelin.. heiltä menee jo yksi sijoitukseen jossa he pystyvät määräämään ehdot... mut no... eiköhän se selviä tässä ajanmyötä sekin asia tarkemmin
  10. S

    parisuhteen kriisivuodet?

    3, 7 ja 10 on mulle sanottu... tosin meillä rytisee nyt vasta...eli ku on oltu 10v yhdessä...
  11. S

    Aivoverenvuodosta kyselin silloin kerran..

    :hug: ei ollut vain isän aika lähteä vielä.. olen lukenut paljon juttuja joissa nuorempikin on lähtenyt nopeampaa vielä.. isällä oli oikealla puolella voimattomuutta jalassa ja kädessä... kotona hullu vielä oli 4pv ennen ku sain pakotettua lääkäriin ja sit sitä vietiinkin pillit päällä...
  12. S

    Aivoverenvuodosta kyselin silloin kerran..

    ..mun isästäni oli silloin kyse..joku varmaan muistaakin tiistaina tulee tapahtumasta kuukausi. hyytymä saatiin poistettua heti silloin ja vuotava suoni paikattiin. kaikki on hyvin, tosin jälkeen oli kuumetta, tulehdus, verensokerin korkeus ja rytmihäiriöt joista selvittiin parissa viikossa...
  13. S

    Sheltti neidille nimi !!!

    toihan on hieno... nyt on niin monta nimee jo listassa että pitää vissiin ostaa sen verran koiria että saa kaikki käyttöön :ashamed:
  14. S

    Sheltti neidille nimi !!!

    soopeli :D meillä on jo trikki
  15. S

    G: Meinaatteko panna?

    saunan panemme mekin lämpimäksi tänään..tuli muutama tunti vestattua tuolla ulkona auringon paisteessa.. ja muut panemiset hoidettiin jo aamulla..tosin voishan sitä illalla ottaa uusiksi :D
  16. S

    Sheltti neidille nimi !!!

    ei ole pakko.. kaikille ehdotuksille avoin :D ne vaan pölisköt sopis toisiinsa jos huutelis että tessa ja t.... :D
  17. S

    Takaapäin vai perinteisellä tyylillä?

    miten päin vain ;)
  18. S

    Huomenako se kukko munii?

    meillä se on jo pari kertaa muninut...
  19. S

    onkohan toi meitin koira vaan väsyttäny itsensä vai..

    meillä sydänsairas sheltti rupes samalla tavalla oirehtimaan alle parin vuoden iässä.. nukkui todella paljon... tosin me ollaan vieläkin ilman lääkkeitä.. ja minusta se on hyvä saavutus..kun ottaa huomioon että tessalla on ikää jo 9v

Yhteistyössä