Hakutulokset

  1. S

    Sheltti neidille nimi !!!

    Soopeli sheltti neidille olis nimi hakusessa.. Alussa ajattelimme et se on Taika, mutta ku eipä se siltä näytä.. Sit olemme miettineet Tiuku tai Tuikku. Mut oliskos jollain muulla parempia ehdotuksia...?? Meillähän on jo sheltti leidi Tessa joka on jo 9v vanha.. Tää pentu sai...
  2. S

    Sheltti neidille nimi !!!

    soopeli sheltti neidille olis nimi hakusessa.. Alussa ajattelimme et se on Taika, mutta ku eipä se siltä näytä.. Sit olemme miettineet Tiuku tai Tuikku. Mut oliskos jollain muulla parempia ehdotuksia...?? Meillähän on jo sheltti leidi Tessa joka on jo 9v vanha.. listaan tähän...
  3. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    ok.. tälläkin perällä näköjään onneksi on toi näyttelykoulutus... vau...tää on yleensä tuppukylä, mut kerrankin on sentään jotain :laugh:
  4. S

    Vielä 2 viikkoa...

    ...odottavan aika on pitkä... :D sit odotus päättyy ja karvainen käärö saadaan hakea kotiin.. Nimi on vähän hakusessa... Alussa aatteltiin että se on taika mutta eipä se neiti siltä näytä vaikka miltä kantilta katselee... koko vaihtoehtolista oli taika tiuku tuikku oli niitä...
  5. S

    Sisustakaa makkarinne uudestaan !!!!

    Minä voin aloitella.. ensin haluasin tämmöisen päiväpeiton plus sitten tuosta kuvassa tuo lattialla oleva tyyny joita tulis pari...ja sit pari tuota pienempää tyyny mallia molemmat siis tupsuilla. sit mä haluisin pari valoleiccin valaisinta.. punaista sylinterivalaisinta toisen koko...
  6. S

    Miten te yhden lapsen yht asutte?

    ja meillä on 2 aikuista, 2 lasta ja kohta 2 koiraa plus sitten 200 litran akva niin 69,5neliötä... kolmio tämäkin
  7. S

    Mun koiralta puuttuu "karkuun!"-geeni

    meillä on samanlainen... tai oikeastaan piha-alueelta ei poistu... katselee vaan ikkunaan päin että tulukee nyt päästämään mut sisälle.. ja meillä on muka paimenkoira... :D yhden selityksen olen saanut.. koiraa kohdellaan niin hyvin ettei sillä tee mieli lähteä eikä sillä ole juoksut...
  8. S

    Ei olisi koskaan pitänyt alkaa hakea töitä

    :hug: :hug: kyllä se joskus tärppää....
  9. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    ok..hinnan mäkin löysin sieltä ja näin tuota tietoa... mut miten ihmeessä mä saan sen ravaamaan nätisti..?? tai edes koulutan sen siihen..nimittäin tuo 9v leidi meillä pomppii ja riehuu hihnan nokassa aina alussa miten sattuu...sit ku se on jotkut agressiot saanu purettua parin kymmennen...
  10. S

    Että tällainen pääsiäisen aloitus

    jos kerran sisällä pysyy niin sit ei oo mittään hättää...
  11. S

    Miks mun naama on ihan laikukkaan punainen -aina?

    se opiskelee vasta... mä olen menossa siihen operatioon heti kun he ovat harjoitelleet sen ja tulee siihen osioon näyttö... ;)
  12. S

    Lähteekö Coca-colalla tosissaan paskat pois pöntöstä?

    ne testas sitä hampaaisiin muistaakseni
  13. S

    Miks mun naama on ihan laikukkaan punainen -aina?

    mulla on kans punainen laikukas iho... ja sit on arpia finneistä... mun sisko joka opiskelee kosmetologiksi niin sanoo että ainut millä tämän saa pois on hionta vai oliko se kuorinta... :/ no kumminkin.. kannattaa kysäistä kosmetologilta...
  14. S

    meijän vauvan nimeksi tulee

    ihana nimi
  15. S

    Että tällainen pääsiäisen aloitus

    maitoa en ehkä antais.. onko limsaa??
  16. S

    joko tänään teette pääsiäisruokaa

    ei tänään vielä.. spagettia ja lihapullia on tänään listalla...tai siis mies tekee...mähän olen töissä :headwall:
  17. S

    Että tällainen pääsiäisen aloitus

    sitä mitä haluaa... popparit ja suolakeksi ja sipsit meillä olleet kyllä aina suosikkeina...
  18. S

    SOHVA tuli ja koreilee olohuoneessa ! KUVA!!!

    mä nään pöydän
  19. S

    Missä muualla sataa-------------LUNTA :o(

    no ei ihan meidän ikkunan takana kumminkaan.. yöllä oli hiukan tullut mutta ei enää ku oltiin hereillä

Yhteistyössä