Miks mun naama on ihan laikukkaan punainen -aina?

  • Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti
Onneton
Iho on muuten ihan suht hyvä, ei finnejä. Mutta tää on laikukkaan punainen, aivan kamala! Olis niin ihana kun ei tarttis joka päivä meikata, mutta on oikeasti aivan pakko kun ilman peiteväriä mä näytän hirviöltä.

Eikö tälle voi tehdä mitään? :(
 
mulla on kans punainen laikukas iho...
ja sit on arpia finneistä...
mun sisko joka opiskelee kosmetologiksi niin sanoo että ainut millä tämän saa pois on hionta vai oliko se kuorinta... :/
no kumminkin..
kannattaa kysäistä kosmetologilta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla on kans punainen laikukas iho...
ja sit on arpia finneistä...
mun sisko joka opiskelee kosmetologiksi niin sanoo että ainut millä tämän saa pois on hionta vai oliko se kuorinta... :/
no kumminkin..
kannattaa kysäistä kosmetologilta...
ompa reilu sisko, kun ei poista sulta
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla on kans punainen laikukas iho...
ja sit on arpia finneistä...
mun sisko joka opiskelee kosmetologiksi niin sanoo että ainut millä tämän saa pois on hionta vai oliko se kuorinta... :/
no kumminkin..
kannattaa kysäistä kosmetologilta...
ompa reilu sisko, kun ei poista sulta
se opiskelee vasta...
mä olen menossa siihen operatioon heti kun he ovat harjoitelleet sen ja tulee siihen osioon näyttö...

;)
 
vieras
Ei cuoperosa ihoon auta mikään hionta tai kuorinta - päinvastoin pahentaa sitä (jos siis sulla on kyse siitä). Sen kun aiheuttaa ihan pintaverenkierto :/ eikä siihen oikein tahoa kuin se peiteväri. Jotkut on saanu apua Arbutin-voiteesta jota myydään ainakin apteekissa (en tosin itse ole kokeillu) ja on melko kallista.
Mut kaikenlaiset käsittelyt vaan pahentaa vaivaa :/ ja sauna ja pakkanen ja ja ja
 

Yhteistyössä