Jos olisit pihi ihminen mainostaisitko sitä

  • Viestiketjun aloittaja rassaa
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Mä olen aika pihi. Tosin voin sujuvasti laittaa rahaa vaikka jonkun ihan tuntemattoman ihmisen hyväksi. Mutta pääperiaatteissani olen säästäväinen. Ei mun tarvii sitä mainostaa, tuttavapiirini tietää sen jo muutenkin.
 
Mä oon pihi tietyissä asioissa ja kaikki sen tietää. Mutta ei se mun elämää rajoita. Just laitoin viikonloppuna 200? sileäksi, kun lapset tarvitsi kevätpuvut ja uudet pyöräilykypärät. Ostin vaatteita myös ITSELLENI,mikä on erittäin harvinaista!!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja rassaa:
Tämä ottaa heti nokkiinsa jos hänelle ehdottaa jotain tekemistä,ja alkaa kamala selittely piheydestä
Jos olet hänen ystävänsä, voisitko ehdottaa hänelle yhteiseksi ajanvietoksenne vaikka syksyllä sieniretkeä? Tai keväällä kävisitte ulkoilemassa ja keräämässä talven varalle nokkosia pakkaseen?

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja rassaa:
Tämä ottaa heti nokkiinsa jos hänelle ehdottaa jotain tekemistä,ja alkaa kamala selittely piheydestä
Jos olet hänen ystävänsä, voisitko ehdottaa hänelle yhteiseksi ajanvietoksenne vaikka syksyllä sieniretkeä? Tai keväällä kävisitte ulkoilemassa ja keräämässä talven varalle nokkosia pakkaseen?
Hän kuule laskee jo bensatkin että ei voi liikkua kun maksaa
tosin tupakkaa menee ylinkyllin
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän kuule laskee jo bensatkin että ei voi liikkua kun maksaa
tosin tupakkaa menee ylinkyllin
No sitten ihan vaikka kävelyä koilliseen hänen kotioveltaan? Mietin kyllä, että jos ihminen kieltäytyy aina ja jokaisesta asiasta vedoten pihiyteensä, niin luultavasti kyse on silloin myös pihiydestä ihmissuhteissa.

 
No silloin saatan heittäytyä tuolle linjalle, jos kamu yrittää saada mua taas ostamaan tupperia tms :saint: Samaten jos ajatus jostain lomasta/reissusta/konsertista on ihan älytön, pääsee helpoimmalla kun sanoo, ettei oo varaa/ei raaski :ashamed:
 
Pihi
No mitäpä jos miettisit sitten jotain tekemistä teidän yhteisten intressien mukaan.

Se että ei halua kuluttaa kallista bensaa on minusta ihan hyvä. Kivaa voi tehdä ilmankin autoilua? Mitäpä jos ystävääsi ärsyttää sinun leväperäisyytesi samalla tavalla kuin sinua hänen pihiytensä? Kumpikaan ei ole oikeassa ja väärässä.
 

Yhteistyössä