parisuhteen kriisivuodet?

  • Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti
huokaus
Olikos se 3. vuosi nyt se ensimmäinen? Meillä tulee pian 3-vuotta täyteen ja viimeiset viikot ollu ihan hirveitä. Erosta on puhuttu ja huudettu ja tapeltu..
Oman osansa soppaan tuo se, et ollaan vielä uusperhe, joten muutenki sopeutumisvaikeuksia.. ja meillä on yks yhteinen pieni lapsi, joka yhä valvottaa öisin ja vie voimia.. En haluais luovuttaa, mut välillä tuntuu niin vaikealta enää jatkaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
3, 7 ja 10 on mulle sanottu...
tosin meillä rytisee nyt vasta...eli ku on oltu 10v yhdessä...
Näinhän sitä sanotaan, pari tuttua on eronnut siinä "seiskan tiimellyksessä", meillä paska iski tuulettimeen vasta reilun kympin kohdalla, mutta jos saisin valita, niin parit jokusen kuukauden "vähän iisimmät" itkuraivat mykkäkouluineen muutaman vuoden välein olisivat PALJON mukavampi kuin tämä paska mitä nt vieläkin elellään.

 
wb
meil on 5 vuotta täynnä ja viimeinen vuosi ollu vaikein. ja jatkuu ongelmat yhä. kamalaa riitelyä ollut. toinen lapsi syntymässä niin stressiäkin on toki ja koitetaan jatkaa,.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
3, 7 ja 10 on mulle sanottu...
tosin meillä rytisee nyt vasta...eli ku on oltu 10v yhdessä...
Näinhän sitä sanotaan, pari tuttua on eronnut siinä "seiskan tiimellyksessä", meillä paska iski tuulettimeen vasta reilun kympin kohdalla, mutta jos saisin valita, niin parit jokusen kuukauden "vähän iisimmät" itkuraivat mykkäkouluineen muutaman vuoden välein olisivat PALJON mukavampi kuin tämä paska mitä nt vieläkin elellään.
Siis oletteko eronneet vaan kiukuttelun takia?

 
xx
7. vuosi ja se kun lapsi on vuoden tai menossa kouluun lastensuojelutoimistossa tiedettiin valaista.. :)
Meillä oli tuossa lapsi vuoden kun oltiin seitsemättä vuotta yhdessä.. ihana tappelun täyteinen vuosi. :D
Nyt menossa yhdeksäs vuosi yhteiseloa ja toinen lapsi kohta vuoden.. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
7. vuosi ja se kun lapsi on vuoden tai menossa kouluun lastensuojelutoimistossa tiedettiin valaista.. :)
Meillä oli tuossa lapsi vuoden kun oltiin seitsemättä vuotta yhdessä.. ihana tappelun täyteinen vuosi. :D
Nyt menossa yhdeksäs vuosi yhteiseloa ja toinen lapsi kohta vuoden.. :whistle: :D
Meidänkin lapsi täytti vuoden kun meillä tuli 7v täyteen :D ihan mukavasti on mennyt.
Eka yhteiselon vuosi oli ehkä kaikista vaikein.
 
Meillä eka vuosi tapeltiin niin paljon että saatiin hiottua kaikki palikat kohdalleen. Nykyään saatetaan kerran vuodessa tapella. Tai siis minä nalkutan, mies ärähtää, minä
alan itkemään ja se tulee halaamaan, että enhän minä pieni nyt niin vakavasti tarkoittanut :whistle:
 
Meillä kyllä oli ensimmäinen vuosi varmaan kaikkein vaikein, ja siitä seuraavat pari vuotta, kun suhde haki sitä uomaansa ja kumpikin meistä omaa paikkaansa siinä.
Seitsemäntenä vuonna saimme toisen lapsemme, noihin aikoihin meillä oli ehkä vaikampiakin vaiheita, mutten kyllä usko niitten johtuneen siitä, että se seitsemäs vuosi oli meneillään.
Kolmastoista oli kanssa välillä vaikea.
 

Yhteistyössä