Hakutulokset

  1. S

    Finnmatkat - Espanja

    niin voikin... mä vaan haluan kokemuksia... ja tietoja lähinnä espanjasta
  2. S

    Finnmatkat - Espanja

    Kaikki kokemukset, suositukset ym...tähän.. ja mihin päin espanjaa kannattaa mennä..? me ollaan näillä näkymin 2011 loka-marraskuussa lähdössä viettämään miehen ja mun 30v päiviä tuonne...lapset lähtee matkaan. Neideillä on ikää silloin 7 ja 9 vuotta.
  3. S

    Käy sääliksi yhden tutun poika, jonka äiti tupakoi raskausajan..

    mun äiti poltti raskausaikana.. allergioita on pitkä liuta minulla...laktoosi intoleranssi tosin puhkesi vasta aikuisiällä. lukihäiriö on myös mutta sehän nyt ei johdu siitä tupakoinista
  4. S

    Paniikkihäiriö ja lentokone

    en tiiä.. mulla itellä on paniikkihäiriö..tosin ilman lääkistystä jo liikun täällä ihmisten ilmoilla ja töissäki pystyn olemaan asiakaspalvelu tehtävissä.. lennoista ei ole kokemusta joten otan sen myös innolla vastaan... lentää ku on tarkoitus tulevaisuudessa...
  5. S

    Finnmatkat - Espanja

    Olemme näillä näkymin menossa 2011 loka-marraskuussa espanjaan juhlimaan miehen ja minun 30vuotis synttäreitä. Lapset lähtee matkaan myös ja ikää neideillä on silloin 7 ja 9 vuotta. Näin hyvissä ajoin ajattelin kysellä teiltä kokemuksia ja vähän tietoja paikoista. Finnmatkojan kautta olemme...
  6. S

    Voiko vasta 10kk ikäinen jo inhota puuroa?

    muroja, leipää, hedelmiä, jogurttia... sit suurin herkku oli muussattu banaani ja maustamaton jogurtti jotka itse sekoitin...siinä oli niitä kokkareita matkassa etten siis ihan sileeksi muussannu sitä banskua
  7. S

    Mikä on miehesi vastaus, jos hänen kaverinsa soittaa ja kysyy...

    emmä jaksa...tulin just reissusta ja huomenna on oltava töissä skarppina
  8. S

    Voiko vasta 10kk ikäinen jo inhota puuroa?

    voi... meillä esikko lopetti puuron syönnin tuohon ikään.. mannapuuro ja puolukkapuuro on ainoat mitkä on uponneet tuon iän jälkeen.. ikää neidillä on 6,5vuotta... muut puurot saa aikaan yökkäyksen
  9. S

    Nimeä tälle !!!

    :whistle:
  10. S

    Nimeä tälle !!!

    shetlanninlammaskoira
  11. S

    Nimeä tälle !!!

    usva... meidän 9v sheltin kasvattaja olis halunnu tuolle meidän leidille laittaa sen...mut siitä tulikin tessa... :D
  12. S

    Toivoisin kokemuksia lassien supratech haalareista, kestääkö kulutusta jne

    meillä on aina ollu noita.. enkä pois vaihtais...menevät vielä toisellakin lapsella.. rapakossa ei tietenkään kärsi istua noiden kanssa mutta silti vallissa voi huoletta olla ja hyppiäkkin rapakossa ettei mee heti läpi
  13. S

    onks pakko sataa lunta jos ei taho :(

    pohjosessa
  14. S

    onks pakko sataa lunta jos ei taho :(

    koko aamun satanu täällä.. äitille valitin niin se sano että uusi lumi on vanhan surma... ja sitä päivää mä odotan :|
  15. S

    Nimeä tälle !!!

    toi on kyllä kiva... :D mut sopiikohan toi nartulle ?? *minäkö muka tarkka* :whistle: :ashamed:
  16. S

    Nimeä tälle !!!

    saa niitä ehottaa muitakin.. noi on vain ne tällä hetkellä suosikkina olevat

Yhteistyössä