Hakutulokset

  1. S

    Miten ihmeessä tässä nyt näin taas kävi... !!!!

    Vihdoin ja viimein sain yhteyden tän tuppukylän salibandy vastaavaan ja sain tietää että alle 10vuotialle ei ole ryhmää koska valmentajista on huutava pula :o ihana tuppukylä, ihana... no sit ihan pokkana kysyttiin mua apuvalmentajaksi jonka jaosto kouluttaa ja lopulta tulee sit ihan...
  2. S

    G:Nimimerkkisi ja tarina sen takana?

    Mellu on mun lempinimi :D
  3. S

    Salibandy...lapsen harrastus !!!

    ei se minua häiritse..kunhan saa harrastaa mitä haluaa... mutta se on vaan tän tuppukylän ongelma että saattaa todellakin olla ainut tyttö koko poika porukassa... pojat on kumminkin rajumpia pelissä kuin tytöt..
  4. S

    Jopas oli puhelu perheneuvolaan

    meillä oli lukihäiriöä tuon keskittymis ongelman takana...
  5. S

    Salibandy...lapsen harrastus !!!

    meidän 6v neiti haluaa rueta harrastamaan salibandyä.. nyt sit tässä metsästän tuppukylästä virallisen liigan valmentajaa.. täällä on siis kaikki hänen takanaan ryhmät ym... jalkapallossa on se kiva puoli että vain 1 tyttö tuosta ikäluokasta pelaa jalkapalloa ja hän pelaa siis poikien...
  6. S

    minkä ikäinen olit?

    jaa-a... hemmetin hyvä kysymys
  7. S

    mitäs astioita ei saa laittaa tiskikoneeseen?

    koska puuhun imeytyy se pesuaine joka syödessä on myrkkyä tai ainakin haitallista elimistölle
  8. S

    Nyt on sitt sikainfluenssa täälläkin

    niin no jos ajattelee asiaa noin...
  9. S

    Nyt on sitt sikainfluenssa täälläkin

    mua huvittaa toi hössötys... tiesittekö sitä että joka kuukausi 100 000 ihmistä sairastuu normaali influenssaan ja niistä kuolee joka kymmenes ??? Eli toi H1N1 on siihen verrattuna vaaraton
  10. S

    Mä en tuu toimeen mun uuden auton kanssa :/ Se kiusaa mua :/ :/ :(

    aina ku on uus auto alla niin se menee harjoitukseksi se ajo.. mä muistan ku mä ruottalaisen auton jälkeen haukuin pystyyn tuon ranskalaisen.. no nyt ku kokemusta on enemmän niin en pois vaihtais
  11. S

    Mä en tuu toimeen mun uuden auton kanssa :/ Se kiusaa mua :/ :/ :(

    meillä on ranskalainen... paina enemmän kaasua niin pitäs nousta mäkeä paremmin ylös
  12. S

    Äitienpäivälahja mieheltään: lahjakortti brassivahaukseen!

    hemmottelu ja brassivahaus ei ihan samassa lauseessa menis :whistle:
  13. S

    Muistettiinko sinua?

    muistettiin juu :heart:
  14. S

    Se on autossa parempi olla pieni vika...

    ..etu pää lonksuu kiihdyttäessä ja kahisee jarruttaessa.. se on naiset parempi kuule olla pieni vika tuossa autossa.. tänään lähden huoltoaikaa varaamaan :| ja taas palaa rahaa.... |O
  15. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    ei tullut ehtoja kauppaan.. saan käyttää jos haluan, mutta pakkoa ei ole :D kiitos silti kaikille :flower:
  16. S

    Paljonko tarjoaisitte meidän asunnosta? *Kuvia*

    tämän paikan hintatasoon aateltuna n.120 000t e
  17. S

    Mitä voi tehdä jos murkku varastaa jatkuvasti, tämän kuun lasku on jo 250 euroa

    laittaisin murkun itse korvaamaan tuotteet... esim läppärin myyminen, levyjen myynti, ym...että tienaa itse ne rahat mitä pöllii ja joutuu korvaamaan... eiköhän äkkiä hoksaa että ei kannata varastaa ku ei ole sit millä korvata...

Yhteistyössä