Salibandy...lapsen harrastus !!!

meidän 6v neiti haluaa rueta harrastamaan salibandyä..
nyt sit tässä metsästän tuppukylästä virallisen liigan valmentajaa..
täällä on siis kaikki hänen takanaan ryhmät ym...
jalkapallossa on se kiva puoli että vain 1 tyttö tuosta ikäluokasta pelaa jalkapalloa ja hän pelaa siis poikien joukossa.
Uskon ja oikeastaan tiedänkin että meidänkin neiti tulee pelaamaan poikien joukossa, hyvällä lykyllä yksinään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Niin onko se sinusta hyvä vai huono asia, että olisi ainoa tyttö? Ei näin aamusta toimi luetunymmärtäminen :D
ei se minua häiritse..kunhan saa harrastaa mitä haluaa...
mutta se on vaan tän tuppukylän ongelma että saattaa todellakin olla ainut tyttö koko poika porukassa...
pojat on kumminkin rajumpia pelissä kuin tytöt..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Niin onko se sinusta hyvä vai huono asia, että olisi ainoa tyttö? Ei näin aamusta toimi luetunymmärtäminen :D
ei se minua häiritse..kunhan saa harrastaa mitä haluaa...
mutta se on vaan tän tuppukylän ongelma että saattaa todellakin olla ainut tyttö koko poika porukassa...
pojat on kumminkin rajumpia pelissä kuin tytöt..
Eli arvelin oikein, olin tulkkaamassa unenpöpperössä väärin, ei ihme, etteivät miehet aina ymmärrä meitä naisia :D Mutta asiaan, eräs tuttu tyttö pelaa sekä ringetteä että kiekkoa, jälkimmäistä poikien joukossa, kaikki vahingot ja loukkaantumiset ovat tulleet ringetessä tyttöjen kesken. Kiekkojoukkueessa hän on varmaan vähän erikoisasemassa, vikkelänä ja taitavana pärjää hyvin, mutta pojat varovat häntä vahingoittamasta. :D
 

Yhteistyössä