Hakutulokset

  1. M

    Paljonko minun pitäisi teidän mielestänne laihduttaa?

    NO oikea vastaus on tähän tietysti, että sun pitäis olla juuri sen painoinen, missä viihdyt. Nainen on kaunis, kun hän vain viihtyy omassa kropassaan. Klisee, I know. Oikeasti, niin hoikkien kuin painavimpienkin pitäisi omaksua terveellinen ruoka ja liikunta ihan...
  2. M

    Kenellä on maailman paras ja ihanin mies? Ja miksi? Kertokaa! :)

    Heips, Eli kysymyksenä kaikessa lyhyydessään. Miksi oma kulta on se ihanin? Miten se näkyy? Kiinnostaisi tietää ajatuksianne :). Mun rakas on ihanin, koska... ... se sanoo, että ole maailman kaunein ja ihanin, vaikka näytän möröltä, tukka rasvasena ja sekaisin, vaatteena joku vanha...
  3. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Ja ompa ihanaa, että vastauksia saiki näin paljon! Tääl on aktiivista porukkaa, kiitos siis! :) :hug:
  4. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    No onneksi on muitakin :). Ja uskon, että säätämistä on paljon! Nyt vain tuntuisi niin olevan vauvan aika. Opintoja voin siirtää muutamalla vuodella, kun jo pari ammattia on takataskussa odottamassa. Miehen opinnot ovat nyt etusijalla. Lisäksi toivon niin vauvaa kuin omaa asuntoakin. Saattaa...
  5. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Tekis vaan mieli päästä työelämään jo kiinni, vaik toisaalta taidan olla ikuinen opiskelija, siltä joskus tuntuu :D
  6. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Mietin vaan, ihan mielenkiinnosta kyselen! :) itsestä tuntuu välillä niin vanhalta, ja vielä kun mietin, että alan opiskeleen uuden ammatinki... ja mies kanssa. valitettavasti tuo ammattisuuntaus on molemmille iskeny vasta, kun on ehtiny opiskella "väärää" alaa vuosia... Välillä harmittaa, jos...
  7. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Niin, ja millä lailla tuo asunnon ikä vaikuttaa? Vanhemmasta maksetaan vähemmän vaiko toisinpäin?
  8. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Takaajan kanssa laina luultavasti onnistuu. Ja koko ajan varmasti ainakin toinen on töissä. alkupääomaa on myös hieman. :)
  9. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Oletteko Adora minkä ikäisiä? jos saa kysyä :D
  10. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Tietysti on myös harkinnassa, että annan miehen opiskella ensin, ja sitten vasta kun hän on saanut jalan työelämään, lähden itse. Omalta osaltani olen jo pari tutkintoa käynyt, piakkoin valmistun amk:sta, joten vaikka ala mietityttää, ehtii kai sitä vanhempanakin :). Yksi syy myös opintoisin...
  11. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Joo laskin jotain, mutta kun en osaa sanoa, paljonko tuloja tulee olemaan siinä vaiheessa kun pohjoisemmas muutetaan. Onko töitä ja jos on, niin paljonko tienaa. Onko aikaa tehdä töitä jne. Osaatko sanoa, onko se yleinen asumistuki samaa luokkaa kuin opiskelijalla? vai voiko se olla niinki...
  12. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Asutaan nyt opiskelijakämpässä, tosin helsingissä, mistä ei ikimaailmassa edes harkittaisi oman ostamista. Pohjoiseen kuitenkin tie todennäköisesti vie, ja siellä asuntojen hinnat puolittuu. Myös kun tuo kämppäkuume on kova, niin tekisi mieli jo ostaa oma :). Mikseihän kaikkea sais, mistä...
  13. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Niin totta on, että kuluja omassa... Pitääpä miettiä rahajuttuja ja puntaroida, säästää jne. kiitos kuitenkin raha-arvioista, juuri tuonkaltaisia kaipailinkin. Mies kyllä varmaan jaksaisi tehdä töitä paljonkin osa-aikaisesti, riippuen tietenkin, saako töitä. Säästöjä on jonkin verran...
  14. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Paljon helpompaa olisi, jos vain toinen opiskelisi. Mutta tulevaisuuden kannalta on hyvä panostaa myös opintoihin, varsinkin näinä aikoina... Mutta joo, siis omakohtaisia kokemuksia toivoisin :) Luulen, että lujalla tahdolla pääsee pitkälle, mutta ilman rahaa ei kenelläkään ole hauskaa.
  15. M

    Opinnot + perhe-elämä? :)

    KIITTI :) Kysymys menikin nyt sitten sinne. Uutena käyttäjänä kiitollinen vinkistä :)
  16. M

    Opinnot ja perhe-elämä? :)

    Olisin kiinnostunut kuulemaan perhe-elämän ja opiskelun yhdistäneiden kokemuksia. Paljon on keskustelua ja tästä aiheesta, mutta ajattelin vielä aloittaa uuden, jotta saa juuri haluamani vastaukset :). Eli olen pian 25-vuotias, seurustellut 5 vuotta ja naimisiin mennään ensi talvena. Nyt...
  17. M

    Opinnot + perhe-elämä? :)

    Olisin kiinnostunut kuulemaan perhe-elämän ja opiskelun yhdistäneiden kokemuksia. Paljon on keskustelua ja tästä aiheesta, mutta ajattelin vielä aloittaa uuden, jotta saa juuri haluamani vastaukset :). Eli olen pian 25-vuotias, seurustellut 5 vuotta ja naimisiin mennään ensi talvena. Nyt...

Yhteistyössä