Hakutulokset

  1. M

    Erota?

    Anteeksi, viestini meni jotenkin sekaisin alkuperäisen viestin kanssa, toivottavasti saat selkoa!! :)
  2. M

    Erota?

    Kirjoituksesi oli kirjoitettu aivan kun omasta elämäntilanteestani!! Meillä on juuri saman ikäinen lapsi. Olemme olleet naimisissa kaksi ja puoli vuotta. Nykyään elämämme on pelkkää riitelyä, josta tietenkin kärsimme molemmat. Mieheni syyttää minua siitä, että olen pilannut hänen elämänsä, ja...
  3. M

    Onko toivoa?!

    Näin on, joskus sitä vain unohtaa oman hyvinvoinnin ja ajattelee vain toista...:/ Jos mieheni sanoisi, että haluaisi erota minusta, suostuisin. Mutta itse en kykene sitä tekemään.. :/
  4. M

    Onko toivoa?!

    Kiitos vinkistä, mutta kuka sanoi, että mieheni on "mamu", ja vaikka olisi, miten se muuttaisi asiaa? Suomalaisita aviopareista 50% päätyy eroon, eli ovatko hekin kaikki naimisissa näiden "mamujen" kanssa? Olisiko asiaa sitten mitenkään muuttanut, jos mieheni olisikin suomalainen?
  5. M

    Onko toivoa?!

    Usko tai älä, tästä asiasta on puhuttu jo väsymiseen asti.. Hän ei vaan kestä sitä, että näkee leluja keskellä lattiaa, tai keksinmuruja syöttötuolin alla. Välillä tulee mieleen, että olenko oikeasti niin huono vaimo, että tekevätkö kaikki muut vaimot miehellensä aamupalan ja ruoan joka päivä...
  6. M

    Onko toivoa?!

    Onko toivoa?! Kerron tässä lyhyesti tilanteemme.. Olen siis 1-vuotiaan pojan äiti, ja olemme olleet mieheni kanssa naimisissa kaksi ja puoli vuotta. Avioliittomme on ollut melkoista ylä-ja alamäkeä, mutta nyt tuntuu, että viimeaikoina on ollut pelkkää alamäkeä. Mieheni ei ole suomalainen...
  7. M

    Onko toivoa?!

    Kerron tässä lyhyesti tilanteemme.. Olen siis 1-vuotiaan pojan äiti, ja olemme olleet mieheni kanssa naimisissa kaksi ja puoli vuotta. Avioliittomme on ollut melkoista ylä-ja alamäkeä, mutta nyt tuntuu, että viimeaikoina on ollut pelkkää alamäkeä. Mieheni ei ole suomalainen ja kulttuuri-erot...
  8. M

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet?

    No mielestäni meillä on kriisi!! Koska emme voi enään asua yhdessä, ellei asioihin tule parannusta.. Kuinka nopeasti sitten saitte ajan?
  9. M

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet?

    Anteeksi kirjoitusvirheet, nyt ei kuitenkaan olla äidinkielen tunnilla! Luulen, että kaikki kuitenkin ymmärsivät asian ytimen.
  10. M

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet?

    Nyt asioissa on edetty! Mieheni on suostunut pariterapiaan, tiedättekö onko mitenkään mahdollista saada ilmaista terapiaa muuten kuin kirkon kautta? Emme kumpikaan kuulu kirkkoo..
  11. M

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet?

    Helpommin sanottu, kuin tehty.. :(
  12. M

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet?

    Kiitos todella "asiallisesta ja kannustavasta" kommentista. Onnea sinulle noin pitkään kestäneestä avioliitosta! Mutta tuskin olet ollut henkisen ja fyysisen väkivallan uhrina, muuten tuskin jättäisit noin lapsellisia viestejä.
  13. M

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet?

    Kiitos vastauksesta:). Jos mieheni suostuisi eroon, ja ilmoittaisi ettei hänelläkään ole tunteita, niin olisin valmis ottamaan eron heti. Mutta kun nyt ei ole kysä vaan minun omista tunteistani. Sitä olen juuri miettinyt, että kauanko pystymme jatkamaan tällaisessa tilanteessa. Olisi varmasti...
  14. M

    Tunteet kadonneet??

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet? Nyt tarvitsisin asiallisia vastauksia/ kokemuksia. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 2 vuotta, ja meillä on pieni lapsi. Naimisiin menon jälkeen mieheni alkoin todella väkivaltaiseksi, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Hän kontrolloi elämääni, sanoi...
  15. M

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet?

    Näin on, ja siksi pelottaa laittaa taas kaikki tunteet peliin, pettymisen ja uudelleen särkymisen pelossa. Mieheni mielestä on kohtuutonta syyttää asioista jotka on tapahtunut menneisyydessä...
  16. M

    Mitä tehdä kun tunteet ovat kadonneet?

    Nyt tarvitsisin asiallisia vastauksia/ kokemuksia. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 2 vuotta, ja meillä on pieni lapsi. Naimisiin menon jälkeen mieheni alkoin todella väkivaltaiseksi, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Hän kontrolloi elämääni, sanoi mitä saan tehdä, mitä en. Hän kuvitteli...
  17. M

    Narsismista

    No joo, täällä on vähän eksytty raiteilta itse asiasta. Tiedän, ettei täällä voi kukaan diagnosoida onko mieheni narsisti vai ei. Halusin vain kuulla kokemuksia samanlaisista tilanteista. Olen myös ehdottanut pariterapiaa miehelleni, muttei siihen ole suostunut. Uskon myös, että kulttuurilliset...
  18. M

    Narsismista

    Kiitos vastauksista! Nyt olemme "onnistuneet" keskustelemaan mieheni kanssa, ja asiassa on edetty sillä tavalla, että hän myönsi kaikki virheensä mitä on tehnyt, mikä on mielestäni jo suuri askel JOS narsismista on kyse. Saa nähdä miten tämä tästä jatkuu, mutta siitä olen varma, että tämän...
  19. M

    Narsismista

    Osaatteko sanoa onko mieheni narsisti? Olemme olleet kaksi vuotta naimisissa, ja meillä on yksi lapsi. Liittomme on ollut yhtä vuoristorataa. Ongelmamme alkoivat vasta, kun menimme naimisiin. Mieheni alkoi todella mustasukkaiseksi, sekä omistushaluiseksi. Mieheni alkoi todella...
  20. M

    onko täällä ketään joka olisi perehtynyt narsismiin...? oon alkanu tota omaa miestäni epäillä...

    Osaatteko sanoa onko mieheni narsisti? Olemme olleet kaksi vuotta naimisissa, ja meillä on yksi lapsi. Liittomme on ollut yhtä vuoristorataa. Ongelmamme alkoivat vasta, kun menimme naimisiin. Mieheni alkoi todella mustasukkaiseksi, sekä omistushaluiseksi. Mieheni alkoi todella...

Yhteistyössä